A
Anoniem
Guest
Ziet er erg netjes uit Peter.
Lekker hé, dat cabrio rijden
Lekker hé, dat cabrio rijden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ZEN zei:British Racing Green zei:Dan waait mijn pruik niet af ...![]()
Dit inkoppertje zou zelfs Stijn Vreven niet hebben willen missen...![]()
Leuke wieletjes Peter!!![]()
British Racing Green zei:ZEN zei:British Racing Green zei:Dan waait mijn pruik niet af ...![]()
Dit inkoppertje zou zelfs Stijn Vreven niet hebben willen missen...![]()
Leuke wieletjes Peter!!![]()
Pruik,
ik heb nog steeds niet zo'n kale knikker als jij
"Panama" stond er ...
ZEN zei:Mooi! Dacht eerst dat het om een chroom opzetstukje ging...
Maar een inox uitlaat roest gewoon niet weg ... en da's het probleem tijdens de jaarlijkse winterstalling.
Dus het probleem is dat een inox uitlaat niet roest... althans zo staat het er! :T
Ralf TTT zei:Huh mijn oude nickname??
British Racing Green zei:ZEN zei:Mooi! Dacht eerst dat het om een chroom opzetstukje ging...
Maar een inox uitlaat roest gewoon niet weg ... en da's het probleem tijdens de jaarlijkse winterstalling.
Dus het probleem is dat een inox uitlaat niet roest... althans zo staat het er! :T
Maar een inox uitlaat roest gewoon niet weg ... en dat was het probleem van de originele uitlaat tijdens de jaarlijkse winterstalling...![]()
British Racing Green zei:(...) Toch eens hier en daar rondvragen ...
...typte hij terwijl er een bulldozer over z'n Mazda heen reed.....British Racing Green zei:Er zal al veel moeten gebeuren om mijn humeur vandaag stuk te krijgen.
British Racing Green zei:Geen witte rook uit de uitlaat of geen water in de olie (dus alvast geen defecte koppakking).