BRG
Wegverkenner
De Mazda rijdt reeds geruime tijd op zijn "bollekes"-velgen.
De spaakvelgen zitten inmiddels onder de Golf 3 van zoonlief...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
British Racing Green zei:Doen of niet?
Zijn de DotZ Shuriken velgen van zoonlief die zijn oude Clio voor een nieuwe Civic heeft ingeruild ...
CorZa zei:In mijn ogen veruit de beste optie Peter.
Wie weet wat je over een tijdje nog tegenkomt. Kan altijd nog. Het is niet zo dat je op dit moment voor joker rijdt, dus haast is m.i. niet geboden
Met het weer van de afgelopen dagen stiekem al wat cabrio-kilometers gemaakt? Ik moet zeggen dat ik de mijne erg mis momenteel hoor... Tis er prachtig weer voor nu![]()
British Racing Green zei:(dringend toch eens dat houten stuurtje monteren)
British Racing Green zei:(...) Dus komen de Dotz-velgen - boordevol herinneringen - weer in the picture voor onder de roadster...
Yellow Cab zei:Vraagje: gebruik jij de hardtop wel eens? Of staat 'ie vooral in de schuur? En wat kost zo'n ding eigenlijk?
Yellow Cab zei:Ik kan me om gevoelsredenen goed voorstellen dat je de Dotz-velgen er weer onder wilt, maar ik vind de originele velgen toch echt fraaier.
British Racing Green zei:(...) tenzij er ooit nog eens een lederen interieurtje inkomt...
Ik denk niet dat dat rood te pruimen is met het groen van BRG zijn MX-5. Dat is trouwens echt een verschrikkelijk lelijk lomp stuur op die laatste foto
Wat zit er nu in dan, is dat kunstleer? Of zoek je een andere kleur?British Racing Green zei:tenzij er ooit nog eens een lederen interieurtje inkomt...
British Racing Green zei:Vorige vrijdag is de 16-jarige MX-5 nog eens een jaartje goedgekeurd (B : jaarlijkse technische autokeuring - parallel met apk), zonder enige opmerking! Had amper 1.000 km gereden sinds de vorige controle.
British Racing Green zei:(kilometerstand MX-5 mag niet té zeer oplopen, want is slecht voor restwaarde)