Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sub krijgt genoeg, 4e auto zou zelfs nog kunnen...Weg ermee. Zijn toch weer een aantal tankbeurten voor de Sub.
Dat heeft helaas niks met remmen te maken, de AWD maakt alleen verschil als je gas geeft.Oké. Als je het mij zou vragen zou ik zeggen dat 4WD meer grip heeft, dus eerder stil staat. Maar misschien vergeet ik iets…![]()
Niet dat ik weet, niet anders dan toen ik hem kocht of toen ik de remmen verving.Geen last van "verglaasde" remblokken? Door te weinig 'hard' te remmen gaan de blokken qua structuur achteruit en remmen ze minder.
Dat is mijn motto mbt auto's.Altijd zonde. Maar ja, had-ie maar geen auto moeten worden.![]()
Auto staat in de garage en het is donker. Kan het proberen maar of je dan wat ziet...Anders maak je vanavond nog een paar foto's.
Dat is erg netjes en fijn. Zegt waarschijnlijk ook iets over jouMaar kreeg hem mee.
Lol, maar vraag me af of die zuiniger is dan mijn Swift Hybride...Of je ruilt je ze alle 3 in op een Civic hybride![]()
Dat is nog wel kort inderdaad, Swift loopt ook rond de 1:20. Alto helaas niet, meer richting de 1:17.Ik heb 1 op 20 gezien in het display maar kan nog geen gemiddelde opgeven, pas 500 km gereden.
Voor het oude barrel?Eerlijk,… hiervoor zijn we in dit topic, toch?![]()
Vergeleken met mijn oudje zijn blob-eyes nog steeds hagelnieuw.Voor het oude barrel?
Moderator