Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Waarom nou weer zwart? Iedereen maakt alles altijd al zwart.Dak kun je nog altijd zwart wrappen natuurlijk. Zit je alleen nog met spiegels
Waarom nou weer zwart? Iedereen maakt alles altijd al zwart.
Ik vind dat grijze dak juist leuk. Heb een Fabia gehad die ook een zilvergrijs dak had. Staat best fris!
Toen dit model nieuw uitkwam in 2017 moest ik er erg aan wennen en vond hem niet meteen mooi maar inmiddels samen met zijn voorganger de allermooiste Swift wat mij betreft.
Ja, goed idee inderdaad. Zag er al eentje op BOL maar ik wil eigenlijk een langwerpige.Je kan zo'n groothoek glaasje kopen om bovenaan de voorruit te plakken, dan kan je hoge verkeerslichten beter zien.
Subaru gedraagt zich eigenlijk altijd netjes bij de beurt en apk. De keurmeester, Jasper, zei normaal moet ik een flink stuk rijden met een WRX om de uitstoot goed te kunnen meten binnen de apk waardes, bij die van jou is dat niet nodig.Mooie update / upgrade. Swift vind ik in het segment altijd érg leuke autoFris design en dan zeker in kekke kleur zoals deze. Subaru-blauw
Zal mooi setje zijn samen.
De WRX heeft dus z'n 20-jarig jubileum-beurt gehad. Probleemloos weer?
Leuk om je 29 september op meeting weer te gaan zien!
Nee, zit een bult op de bumper. Gaat niet meer.Balen, maar moet daar echt de hele bumper voor worden vervangen? Is dit niet te repareren?
Overdrijven is ook een vak.Oma haar autootje lijkt wel vervloekt
Ze hebben de koppelingscilinder vervangen, koppeling voelt nu ook anders aan en iets kortere slag.Fijn dat het zo snel hersteld kon worden!
Hebben ze nog gezegd wat er met de koppeling aan de hand was?
Heb je ter vergelijk ook al eens met een zelfde andere Swift gereden?Inmiddels er achter dat de koppeling van de Swift nog steeds niet goed is.
Na een lange rit met files en daarna af en toe beetje gas geven (dus alles goed warm) is er geen verschil met voor de reparatie.
Dealer is op de hoogte gebracht dus wordt vervolgd.
Ja, die had het niet.Heb je ter vergelijk ook al eens met een zelfde andere Swift gereden?
Om de accu op te laden gebruik je de benzinemotor.... Die motor is niet zo efficient. en dan verlies je nog energie / rendement op de omzetting van stroom in beweging.Hij reed overigens nog steeds 1:18,5 zonder ondersteuning, ding is echt zuinig. Zuiniger dan de Alto ook.
De accu laad op door remmen, regeneratief. Alleen de boordaccu laad naar mijn weten op door de benzinemotor.Om de accu op te laden gebruik je de benzinemotor.... Die motor is niet zo efficient. en dan verlies je nog energie / rendement op de omzetting van stroom in beweging.
Speciaal voor jou Barri.Zo'n Swift blijft leuk, zeker in zo'n fris kleurtje. Wel zou ik wat dingen van de achterklep halen, er zitten vijf verschillende dingen op geplakt.
Ik heb hem nog en kan je vraag niet beantwoorden. Geen idee dus.Het begin is er
Waarom heb je de Alto eigenlijk nog? Of staat ie per ongeluk nog in de topic titel?
Ja, zeker. Wissel een beetje af tussen de 2 auto's.Altijd makkelijk om een extra autootje achter de hand te hebben toch?
Rij je er nog wel eens mee?
Stiekem vind je hem gewoon leuk.Ik heb nagedacht waarom ik de Alto nog heb, mijn conclusie/smoes is dat het mijn winter auto is.