Carkiller: Subaru Impreza WRX Prodrive 2004, Suzuki Swift Hybrid 2021, Suzuki Alto 2011.

Morgen bij de Subaru dealer kijken voor wat anders, waarschijnlijk Baleno of wellicht toch een Swift.
Rijden erg leuk met de 1.0 boosterjet motoren.
Met een beetje geluk dan meteen de Alto inruilen...

Een paar recente foto's van de Impreza zou ook wel leuk zijn. :) Ik reed jáááren geleden tijdens mijn stage toen wel eens mee met een blauwe WRX, mooie herinneringen aan. Dat boxer-geluid blijft geweldig en dat zeg ik als Evo-man. :p

Een paar recente foto's van de Impreza zou ook wel leuk zijn. :) Ik reed jáááren geleden tijdens mijn stage toen wel eens mee met een blauwe WRX, mooie herinneringen aan. Dat boxer-geluid blijft geweldig en dat zeg ik als Evo-man. :p
Wil ik best doen, sta de 29e van volgende maand ook weer ook weer op de Autoweek meeting. Hij is nog net zo netjes als de dag dat ik hem kocht.

a52df61b-8108-409c-bf99-587da141cb01.jpg
4ad52e23-630d-46e3-aab6-cb8e9d17fc31.jpg
1059b7c8-0df8-45f7-90d1-8d0cbba30af8.jpg
d3676923-3880-4b5e-82cb-c74f0bec42fc.jpg
cc58d401-29a8-4cf2-94ca-990aabd7ba0e.jpg
d812cc75-7753-4215-b9b8-5400f0983898.jpg

Laatst bewerkt:
De stootstrips heb ik er op laten zetten. Ze zitten bij dit model laag op de deur wat ik sowieso mooier vind dan midden op de deur. En anders weet ik het al wel weer, deukjes binnen de kortste keren...

Erg leuke kar in een leuke kleurstelling!(y) Toen dit model nieuw uitkwam in 2017 moest ik er erg aan wennen en vond hem niet meteen mooi maar inmiddels samen met zijn voorganger de allermooiste Swift wat mij betreft. Als er een station van bestond zou het zeker ook iets voor mij zijn!;)

Ik vind die stootstrips nog niet zo storend eigenlijk en snap niet waarom je dat eigenlijk bijna niet meer ziet tegenwoordig. Als het mooi in het design is opgenomen (zoals bij bv de oude Peugeot 206) dan kan het best fraai en nuttig zijn!

Mooie auto in een leuke kleur - veel plezier ermee en veilige kilometers naar mooie bestemmingen! Ik sluit me aan bij de opmerkingen over de stootstrips: die vinkte ik in de jaren '90 standaard aan bij de optielijsten. Scheelde gewoon veel kleine schades (vooral op parkeerplaatsen) en het stond vaak nét wat mooier (bij de gele Cinquecento stond er in rode letters de uitvoeringsnaam Sporting op, heel netjes). Tegenwoordig lijken ze helemaal verdwenen.

Erg leuke kar in een leuke kleurstelling!(y) Toen dit model nieuw uitkwam in 2017 moest ik er erg aan wennen en vond hem niet meteen mooi maar inmiddels samen met zijn voorganger de allermooiste Swift wat mij betreft. Als er een station van bestond zou het zeker ook iets voor mij zijn!;)
Ja, ik moest ook wennen maar zoveel leuker dan de huidige Swift...

Ik vind die stootstrips nog niet zo storend eigenlijk en snap niet waarom je dat eigenlijk bijna niet meer ziet tegenwoordig. Als het mooi in het design is opgenomen (zoals bij bv de oude Peugeot 206) dan kan het best fraai en nuttig zijn!
Ja, valt mij ook reuze mee. En dit zijn ook best dikke stootstrips, lijken me wel efficiënt.

Mocht iemand trouwens afvragen, waarom geen Baleno...
Van deze werd ik vrolijk, van de Baleno niet. Blijkbaar nog te jong of zo, is toch een auto gericht op een oudere doelgroep.

Vind de neus bij dit model een beetje vreemd, maar ben er aan gewend. Lekker frisse auto in een leuke kleur.

Leuk ding!

Ik vind deze neus ook beter dan het nieuwe model met taartschep motorkap...

Gefeliciteerd met je aankoop!
En met zo weinig km snap ik wel waarom je hem gekocht hebt. Je mag hem bijna zelf inrijden :eek:

Veel plezier ermee!

Zo'n Swift blijft leuk, zeker in zo'n fris kleurtje. Wel zou ik wat dingen van de achterklep halen, er zitten vijf verschillende dingen op geplakt.

Prima auto, leuke kleur! Gisteren bij de dealer de nieuwe swift in het echt gezien en ik vind hem toch wel redelijk kloppen, maar bij deze hoef je je dat niet af te vragen. Die klopt gewoon.

Ik moest zelf wel heel even wennen aan het grijze dak, maar prima.
In het echt ook nog mooier dan op de foto.

Lekker zuinig rijden.
Ik hoop het, op papier zuiniger dan de Suzuki Alto. Vreemd genoeg ook lichter, geen idee hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben. (Onder de 850 kg zelfs) Hij heeft "slechts" 90 pk maar is vlot. Lichtvoetig is het beste woord.

Terug
Bovenaan