Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het rijdt verder, meer ook niet. Volgde MCW zijn Pixo topic en hij was stuk optimistischer dan ik.![]()
Wil ik best doen, sta de 29e van volgende maand ook weer ook weer op de Autoweek meeting. Hij is nog net zo netjes als de dag dat ik hem kocht.Een paar recente foto's van de Impreza zou ook wel leuk zijn.Ik reed jáááren geleden tijdens mijn stage toen wel eens mee met een blauwe WRX, mooie herinneringen aan. Dat boxer-geluid blijft geweldig en dat zeg ik als Evo-man.
![]()
Hij is technisch prima, ik denk ook normaal vermogen. Alleen vind ik het niet veel, zeker in lage toeren niet.Ik bekijk alles in relatieven. Weet niet hoeveel de jouwe heeft gelopen maar de mijne was nog best fris.
Bestaan die?dikke Celerio denk ik
Ik heb er wel eens 1 gezien met een spoilerpakket.Bestaan die?
Ja, ik moest ook wennen maar zoveel leuker dan de huidige Swift...Erg leuke kar in een leuke kleurstelling!Toen dit model nieuw uitkwam in 2017 moest ik er erg aan wennen en vond hem niet meteen mooi maar inmiddels samen met zijn voorganger de allermooiste Swift wat mij betreft. Als er een station van bestond zou het zeker ook iets voor mij zijn!
![]()
Ja, valt mij ook reuze mee. En dit zijn ook best dikke stootstrips, lijken me wel efficiënt.Ik vind die stootstrips nog niet zo storend eigenlijk en snap niet waarom je dat eigenlijk bijna niet meer ziet tegenwoordig. Als het mooi in het design is opgenomen (zoals bij bv de oude Peugeot 206) dan kan het best fraai en nuttig zijn!
Daar zal je helaas nog even op moeten wachten, 13:00 moet ik naar mijn werk.Ben benieuwd naar de fotosessie samen met de blauwe Subaru en de (nu nog) strak blauwe lucht!![]()
Ik moest ook even wennen, neus van huidige model 2024 Swift vind ik niks. Deze prima.Vind de neus bij dit model een beetje vreemd, maar ben er aan gewend. Lekker frisse auto in een leuke kleur.
Ja, dealer moest hun logo er ook bij plakken. Het Hybrid plaatje er op is ook niet hele nuttig.Zo'n Swift blijft leuk, zeker in zo'n fris kleurtje. Wel zou ik wat dingen van de achterklep halen, er zitten vijf verschillende dingen op geplakt.
Ja, dealer moest hun logo er ook bij plakken. Het Hybrid plaatje er op is ook niet hele nuttig.
Haha lekker recht door zee, heerlijk!Mocht iemand trouwens afvragen, waarom geen Baleno...
Van deze werd ik vrolijk, van de Baleno niet.
Ik hoop het, op papier zuiniger dan de Suzuki Alto. Vreemd genoeg ook lichter, geen idee hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben. (Onder de 850 kg zelfs) Hij heeft "slechts" 90 pk maar is vlot. Lichtvoetig is het beste woord.Lekker zuinig rijden.