Carkiller: Subaru Impreza WRX Prodrive 2004, Suzuki Swift Hybrid 2021, Suzuki Alto 2011.

Ik heb even terug zitten lezen, maar snap niet waar de derde auto nu vandaan komt. Toch een barrel gekocht?

Als ik de cryptische hints interpreteer zou ik zeggen dat de vervanger van de Yaris op het toneel is verschenen, en dat de Yaris nog verkocht moet worden.

Yaris krijgt morgen 4 nieuwe banden en maandag worden de koplampen aangepakt, die worden steeds dof.
En afgelopen zondag veranderde hij in een straaljager, lekke uitlaat... Maar die is inmiddels alweer gelast.

Dus hij is er nog, geen veranderingen in mijn wagenpark.
Wil uiteindelijk weer terug naar 2 auto's dus denk aan een Yaris Hybrid naast de Subaru.
Haast? Geen enkele...

En na de nieuwe banden voor de Yaris nu ook de koplampen professioneel laten herstellen.
Werden steeds dof.

e9fbc80d-dffc-4554-99e8-af0ed243e389.jpg
a62ceebe-2b11-444b-8919-222201f37e87.jpg
9c7a7140-9fc6-4296-b273-f6325f5c1491.jpg

Mijn 3e auto, tja.

Weinig spectaculairs, al maand of 6 niet gewassen en werkpaardje.
Of dat interessant is om hier te posten...

Oef, dat is degelijk! Wist niet dat deze er ook in het zwart was. Waarom eigenlijk deze? Wilde je toch de Yaris ontzien?
Want dit is niet zo'n leuk hobbyprojectje als wat je eerder zocht, zoals een Paseo of Puma.

Dure benzine, Yaris loopt 1:11.
Scheelde al snel 80 Euro per maand aan vaste lasten.
Aanschafprijs zal ik er niet uit halen, maar geeft een stukje rust en je kan hem zonder zorgen overal parkeren.
Het rijdt verder, meer ook niet. Volgde MCW zijn Pixo topic en hij was stuk optimistischer dan ik.;)

Maar goed, zit airco op en een schuifdakje in, het is niet onaardig...

Voor mij zijn er geen veranderingen in mijn wagenpark, ook geen defecten of andere gekke dingen.
Saaier dan saai, Japans rijden.

Subaru nu op 71.000 km, ben benieuwd wat ie nu waard zou zijn.
Niet dat hij weg gaat, veel te leuk om te houden.

Fijn dat alles zo goed gaat!

Ik had in mijn topic nog een kleine discussie aangezwengeld of Japans nu echt zoveel beter is dan Europees na verschillende dure reparaties aan de Swift van mijn vrouw. Maar bij jou is dat gelukkig nog echt het geval.

Fijn dat alles zo goed gaat!

Ik had in mijn topic nog een kleine discussie aangezwengeld of Japans nu echt zoveel beter is dan Europees na verschillende dure reparaties aan de Swift van mijn vrouw. Maar bij jou is dat gelukkig nog echt het geval.
Jij hebt de Fiësta ook nog toch?

Banden, remmen en af en toe verse olie, meer gebeurt hier niet.
Ja, Alto moest laatst nieuwe ruitenwissers, blad was gescheurd...

Heb trouwens besloten de Yaris te koop te gaan zetten, ga waarschijnlijk een Suzuki Baleno 1.0 turbo rijden.
Kan de Alto ook weg, gewoon weer 2 auto's.
Dat de Subaru veel stil staat boeit me niet, staat toch in de garage. Maar nu staat de Yaris ook te veel stil, wordt ie ook niet beter van.
Yaris heeft een verbruik van 1:11 op mijn woon/werk ritten en dat vind ik ook wel een minpunt.

Dus gewoon weer naar 1 zuinige auto met beetje ruimte en 5 deuren.

Heb trouwens besloten de Yaris te koop te gaan zetten, ga waarschijnlijk een Suzuki Baleno 1.0 turbo rijden.
Kan de Alto ook weg, gewoon weer 2 auto's.
Dat de Subaru veel stil staat boeit me niet, staat toch in de garage. Maar nu staat de Yaris ook te veel stil, wordt ie ook niet beter van.
Yaris heeft een verbruik van 1:11 op mijn woon/werk ritten en dat vind ik ook wel een minpunt.

Dus gewoon weer naar 1 zuinige auto met beetje ruimte en 5 deuren.
1 op 11? Meen je niet. Dat doetie van mij ook. (Gemiddeld).

Op de snelweg wel 1:16, stadsverkeer doet ie niet zo best.
Maar, vandaag weer nieuwe APK op de Yaris. Goedgekeurd na reparatie want er was een stadslichtje stuk...
Ook nieuwe olie en oliefilter, kan weer een jaar rijden.

Alleen deze:

Bedankt voor het antwoord, ik koop hem naar mijn nieuwe huis in Duitsland en mijn expediteur zal verantwoordelijk zijn voor het ophalen en alle benodigde documenten van uw adres naar mijn huis zodra ik het geld op uw bankrekening heb overgemaakt omdat ik geen contant geld mee kan nemen vanwege de afstand en de expediteur zei ook dat hij geen contante levering doet, hieronder staat mijn huisadres en als u een koopakte nodig heeft heb ik er een getekend. dus wat is de laatste prijs waarvoor u bereid bent de auto te verkopen.

Vage shit...

Succes met de verkoop Carkiller!

Die reactie is echt waar hoor, geen geintje! Dat is waar! (ik vraag me oprecht af hoeveel mensen er in trappen, nouja meer dan dat wij denken)

Alleen deze:

Bedankt voor het antwoord, ik koop hem naar mijn nieuwe huis in Duitsland en mijn expediteur zal verantwoordelijk zijn voor het ophalen en alle benodigde documenten van uw adres naar mijn huis zodra ik het geld op uw bankrekening heb overgemaakt omdat ik geen contant geld mee kan nemen vanwege de afstand en de expediteur zei ook dat hij geen contante levering doet, hieronder staat mijn huisadres en als u een koopakte nodig heeft heb ik er een getekend. dus wat is de laatste prijs waarvoor u bereid bent de auto te verkopen.

Vage shit...
Dat is er een uit het boekje.

Alleen deze:

Vage shit...
Wat slecht zeg. Als je hier in trapt, dan verdien je het ook wel een beetje.. Je zou toch zeggen dat met ChatGPT zelfs de amateur oplichters dit tegenwoordig beter kunnen..

Terug
Bovenaan