Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, nu 3 auto's...Dus omdat je er weinig mee rijd ga je m vervangen door wat nieuwers en duurders?![]()
Jij hebt de Fiësta ook nog toch?Fijn dat alles zo goed gaat!
Ik had in mijn topic nog een kleine discussie aangezwengeld of Japans nu echt zoveel beter is dan Europees na verschillende dure reparaties aan de Swift van mijn vrouw. Maar bij jou is dat gelukkig nog echt het geval.
Japanse motor van Yamaha, krijg je dat.Heerlijk is dat, geen onverwachte ellende. Ik heb die Fiesta nog, die doet het ook al jaren prima.
Gaafffff!!!!En na de nieuwe banden voor de Yaris nu ook de koplampen professioneel laten herstellen.
Werden steeds dof.
![]()
![]()
![]()
1 op 11? Meen je niet. Dat doetie van mij ook. (Gemiddeld).Heb trouwens besloten de Yaris te koop te gaan zetten, ga waarschijnlijk een Suzuki Baleno 1.0 turbo rijden.
Kan de Alto ook weg, gewoon weer 2 auto's.
Dat de Subaru veel stil staat boeit me niet, staat toch in de garage. Maar nu staat de Yaris ook te veel stil, wordt ie ook niet beter van.
Yaris heeft een verbruik van 1:11 op mijn woon/werk ritten en dat vind ik ook wel een minpunt.
Dus gewoon weer naar 1 zuinige auto met beetje ruimte en 5 deuren.
Zaken als banden en remmen blijven, en die zijn erg duur. Vandaag de Alto gewassen, 3e keer in 2,5 jaar of zo...Geld dat je uitspaart aan reparaties kan je dan gewoon in benzine steken toch.
Vandaag wezen kijken bij Suzuki dealer, werd niet enthousiast van exemplaar die ze hebben.Al zicht op een Baleno?
Oké, een leuk model en lage kilometerstand, maar ik vind bijna 10.000 euro wel veel voor een 14 jaar oude Yaris. Succes met de verkoop uiteraard.
Dat mag, het is naar mijn mening een realistische prijs maar ook slechts een vraagprijs...Oké, een leuk model en lage kilometerstand, maar ik vind bijna 10.000 euro wel veel voor een 14 jaar oude Yaris. Succes met de verkoop uiteraard.![]()
Dat is er een uit het boekje.Alleen deze:
Bedankt voor het antwoord, ik koop hem naar mijn nieuwe huis in Duitsland en mijn expediteur zal verantwoordelijk zijn voor het ophalen en alle benodigde documenten van uw adres naar mijn huis zodra ik het geld op uw bankrekening heb overgemaakt omdat ik geen contant geld mee kan nemen vanwege de afstand en de expediteur zei ook dat hij geen contante levering doet, hieronder staat mijn huisadres en als u een koopakte nodig heeft heb ik er een getekend. dus wat is de laatste prijs waarvoor u bereid bent de auto te verkopen.
Vage shit...
Wat slecht zeg. Als je hier in trapt, dan verdien je het ook wel een beetje.. Je zou toch zeggen dat met ChatGPT zelfs de amateur oplichters dit tegenwoordig beter kunnen..Alleen deze:
Bedankt voor het antwoord, ik koop hem naar mijn nieuwe huis in Duitsland en mijn expediteur zal verantwoordelijk zijn voor het ophalen en alle benodigde documenten van uw adres naar mijn huis zodra ik het geld op uw bankrekening heb overgemaakt omdat ik geen contant geld mee kan nemen vanwege de afstand en de expediteur zei ook dat hij geen contante levering doet, hieronder staat mijn huisadres en als u een koopakte nodig heeft heb ik er een getekend. dus wat is de laatste prijs waarvoor u bereid bent de auto te verkopen.
Vage shit...