Skodarno
Net ingestapt
Carkiller zei:Daarom heb ik van die doordefender dingen.
![]()
Geen gezicht maar werkt wel.
Wow, die dingen heb ik nog nooit gezien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carkiller zei:Daarom heb ik van die doordefender dingen.
![]()
Geen gezicht maar werkt wel.
Pietzoveel zei:Maximum koppel bij 4.400 toeren.... Dus optimaal presteren tussen de 4 en 6 duizend omwentelingen per minuut.. Gaat je dus koppelingsplaat of banden kosten om een beetje snel op te trekken.... (Kleinere wieltjes helpt ook! )
Mechanix zei:Hmm, zo'n grote motor in zo'n auto en dan toch zoveel toeren nodig om vaart te maken? Mijn auto heeft daar ook last van, maar dat is maar een 1.25.
NVE87 zei:Inruilen voor een fiesta ST ! , fun machine tot en met !
Leuk die “vlotte” yaris maar je mist iets. Pret!
![]()
Autotrack
Mechanix zei:Dan hopen dat de Yaris GR snel wat afschrijft. Da's wel echt een pittig ding lijkt me!![]()
Carkiller zei:Ja, de Yaris is een leuke daily en doet wat hij moet doen.
Carkiller zei:Volgens Ghisbert van Beek auto racing kan de begrenzer wel wat hoger als ik goede benzine ga tanken.
Hij vind het niks dat ik er E10 in gooi en dan voor betere prestaties bij hem kom informeren...
Barri zei:Maar je merk dus al verschil tussen E10 bij verschillende pompen? Dat heb ik nog nooit gemerkt.
Carkiller zei:Ja, de Yaris is een leuke daily en doet wat hij moet doen.
Je kan lekker een sprintje trekken af en toe en bent meestal sneller dan het overige verkeer.
Ik mis niet echt iets, ik vind alleen dat de motor raar afgesteld staat.
Heb Ghisbert van van Beek auto racing al een appje gestuurd, hij gaat zich er in verdiepen wat er met dit blok kan.
Als de begrenzer naar 6800 toeren kan kom ik in de volgende versnelling steeds goed uit in de powerband.
Dat zou al enorm helpen.
Of alle versnellingen 500 toeren "korter", dat is ook een optie...
Soloman zei:Die Yarissen zijn onverwoestbaar. Tegen de tijd dat je bejaard bent, rij je er nog steeds in. Altijd handig.