Carkiller: Subaru Impreza WRX Prodrive 2004, Suzuki Swift Hybrid 2021, Suzuki Alto 2011.

Eerst even oud vs nieuw.

1k0.jpg

1k0.jpg

En beetje donker uitgevallen showroomfoto's waarvan de laatste ook niet heel scherp is maar voor het idee.

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg

Zal op een mooie dag nog meer foto's plaatsen, eerst maar eens lekker rijden.

Ha, een T-Sport, ik verwachtte het al. Inderdaad veel leuker dan een normale Yaris.

Ik heb ook weleens naar een T-Sport gekeken, maar ik vond ze 3 jaar terug opvallend duur. Ze zullen waarschijnlijk ook niet zo hard meer afschrijven.

Mechanix zei:
Ha, een T-Sport, ik verwachtte het al. Inderdaad veel leuker dan een normale Yaris.

Ik heb ook weleens naar een T-Sport gekeken, maar ik vond ze 3 jaar terug opvallend duur. Ze zullen waarschijnlijk ook niet zo hard meer afschrijven.

Deze vond ik meevallen qua prijs.
2010 model (zeldzaam!) van eerste eigenaar met 47.000 km maar niet veel duurder dan sommige 2007 modellen die te koop staan.
En de mijne heeft 6 versnellingen, is vanaf 2009 gewijzigd. Zuiniger en sneller.

Damianw26 zei:
Stukken leuker dan een gewone yaris, mooie aankoop(y)(y)

Dank je, ik miste net een beetje sportiviteit maar een Swift Sport vond ik weer te.
Pas vermogen bij 6000 toeren, wel heel erg sportieve stoelen en om daar nu een lange rit mee te maken, nee...

Dit is een mooie mix en ik vertrouw de techniek.

Carkiller én Renaultje: gefeliciteerd met de aankopen. (y)

Carkiller zei:
(..)
Het geld moet 2 dagen voor de afleverdatum op hun rekening staan. (..). .

Hmm, zeker ervaringen uit het verleden dat klaargemaakte auto's niet betaald werden ofzo?
Of is de cashflow toch wat magertjes.. en wordt met de betaling de benodigde onderdelen aangekocht, indien van toepassing?
Pinnen bij aflevering kan/mag dus ook niet.. vreemd eigenlijk.

Durashift zei:

Carkiller zei:
(..)
Het geld moet 2 dagen voor de afleverdatum op hun rekening staan. (..). .

Hmm, zeker ervaringen uit het verleden dat klaargemaakte auto's niet betaald werden ofzo?
Of is de cashflow toch wat magertjes.. en wordt met de betaling de benodigde onderdelen aangekocht, indien van toepassing?
Pinnen bij aflevering kan/mag dus ook niet.. vreemd eigenlijk.

Ach ja, het is allemaal goed gegaan.
Auto rijdt echt heerlijk, begint een beetje los te komen nu. 6 is erg fijn, veel rust bij snelweg rijden.

Leuke upgrade, best een fraai modelletje ook die Yaris. Sportpakket is wel heel bescheiden, het valt niet echt op als je het ziet rijden.

Ibud zei:
Leuke upgrade, best een fraai modelletje ook die Yaris. Sportpakket is wel heel bescheiden, het valt niet echt op als je het ziet rijden.

Ja, subtiele verschillen, is ook echt geen "hot hatch" maar gewoon een snellere Yaris.
Zo zie ik hem ook.

Carkiller zei:
Al zou ik hem niet missen, bier staat altijd koud. (y)

Ja dat komt sowieso goed (y)

Durashift zei:

Thanks! Ben er erg blij mee. Fijne auto en best luxe. CK heeft er goed voor gezorgd, zowel technisch als optisch ;)

Carkiller zei:
Dank je, na 3 maanden zoeken was het echt degene die ik moest hebben.

3 maanden? Voelde als 6 maanden, nu wel veel tijd over nu wij niet meer te hoeven zoeken :D

Kan inderdaad best langer zijn. Maar in september was ik vrij en ben ik fanatiek gaan zoeken.
Met weinig succes...

Voor de geïnteresseerden:

Gekeken naar Suzuki Swift 1.2 16v, (2X Bandit en Exclusive) Suzuki Baleno 1.0 turbo, Suzuki SX4, (4X) Suzuki Swift Sport 1.6 16v, Toyota Yaris Hybride, Toyota Yaris 1.3 16v model 2011-2014, Toyota Yaris T-Sport 2007, (2X) Toyota Auris, zowel gewone als Hybride, Daihatsu Materia 1.5 16v, Kia Ceed 1.6 model 2012-2015, Kia Rio 1.4 model vanaf 2015, Hyundai i30 1.6 16v, Ford Fiesta 1.6 16v Titanium, Honda Jazz zowel gewone 1.4 16v als Hybride naar uiteindelijk een 2010 Yaris T-Sport.o_O

En vergeet er vast nog wel een paar...

Aardig compleet lijstje. Ik dacht dat je ook nog naar een Mazda 3 had gekeken? Of dat was voor mij, dat ben ik ff kwijt :T

Erg leuk, een Yaris T-Sport! Gefeliciteerd!. Heerlijk om een dikke motor te hebben in een compacte auto, Erg fraai ook, dat wit parelmoer.

Haa leuk inderdaad, gefeliciteerd met deze mooie Yaris T-sport. Als mede Toyo eigenaar zal je over de betrouwbaarheid geen zorgen hoeven hebben denk ik. En is nog aardig rap volgens mij. Veel plezier!

Mooi hoor! Zal vast fijn rijden met zo'n dikke 1.8. Hij lijkt ook wat lager te liggen. Origineel of verlagingsveren?

Terug
Bovenaan