Carkiller
Petrolhead
omniradius zei:Leuk hoor! Ben benieuwd, gefeliciteerd in ieder geval!![]()
Dank je. Is niet zo uniek als een Paseo, maar was wel een zoektocht.
Oudere genoeg, maar ik zocht een specifiek bouwjaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
omniradius zei:Leuk hoor! Ben benieuwd, gefeliciteerd in ieder geval!![]()
Carkiller zei:omniradius zei:Leuk hoor! Ben benieuwd, gefeliciteerd in ieder geval!![]()
Jay DoubleYou zei:Carkiller zei:omniradius zei:Leuk hoor! Ben benieuwd, gefeliciteerd in ieder geval!![]()
Wat maakt dat ene bouwjaar zo bijzonder?
Nico GTR zei:Je kunt bijna spreken van een witte raaf! :T
Mechanix zei:Ha, een T-Sport, ik verwachtte het al. Inderdaad veel leuker dan een normale Yaris.
Ik heb ook weleens naar een T-Sport gekeken, maar ik vond ze 3 jaar terug opvallend duur. Ze zullen waarschijnlijk ook niet zo hard meer afschrijven.
Renaultje zei:Mocht CK zijn oude Yaris missen dan kom ik wel een biertje bij hem drinken :T
Damianw26 zei:Stukken leuker dan een gewone yaris, mooie aankoop![]()
Nico GTR zei:Binnenkort de 6e versnelling maar uitproberen.
Carkiller zei:(..)
Het geld moet 2 dagen voor de afleverdatum op hun rekening staan. (..). .
Durashift zei:Carkiller én Renaultje: gefeliciteerd met de aankopen.
Carkiller zei:(..)
Het geld moet 2 dagen voor de afleverdatum op hun rekening staan. (..). .
Hmm, zeker ervaringen uit het verleden dat klaargemaakte auto's niet betaald werden ofzo?
Of is de cashflow toch wat magertjes.. en wordt met de betaling de benodigde onderdelen aangekocht, indien van toepassing?
Pinnen bij aflevering kan/mag dus ook niet.. vreemd eigenlijk.
Lexarno zei:Leuke auto!
Carkiller zei:Dank je, ik miste net een beetje sportiviteit
Ibud zei:Leuke upgrade, best een fraai modelletje ook die Yaris. Sportpakket is wel heel bescheiden, het valt niet echt op als je het ziet rijden.
Carkiller zei:Al zou ik hem niet missen, bier staat altijd koud.![]()
Durashift zei:Carkiller én Renaultje: gefeliciteerd met de aankopen.![]()
Carkiller zei:Dank je, na 3 maanden zoeken was het echt degene die ik moest hebben.
Renaultje zei:Aardig compleet lijstje. Ik dacht dat je ook nog naar een Mazda 3 had gekeken? Of dat was voor mij, dat ben ik ff kwijt :T
Nico GTR zei:Renault Twingo RS
Nico GTR zei:Wel jammer dat je nog steeds die vlakke stoeltjes krijgt. Maar mooi ding CK!
Kristian zei:Mooi hoor! Zal vast fijn rijden met zo'n dikke 1.8. Hij lijkt ook wat lager te liggen. Origineel of verlagingsveren?
Carkiller zei:Kristian zei:Mooi hoor! Zal vast fijn rijden met zo'n dikke 1.8. Hij lijkt ook wat lager te liggen. Origineel of verlagingsveren?
Dank je, origineel af fabriek verlaagd. Met maarliefst 0,8 cm...