Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joe met trema l D met punt zei:Hmm... da's weel heel zuinig. Tijd voor een nachtelijke rit?
Carkiller zei:Dagje Duitsland is nu ook lastig.
Renaultje zei:Matige kwaliteit, Sub begint duidelijk oud te worden![]()
Nico GTR zei:We missen foto's.![]()
Carkiller zei:Wat leuke feitjes over de Sub, anders kan ik straks mijn topic niet meer vinden...
- Nog nooit een adviespunt gehad bij de APK, alle keuringen er in 1 keer door.
- Nog nooit een lampje gewisseld waar dan ook in of op de auto.
- Blok is 100% droog aan de onderkant, geen druppel olie te vinden.
- Geen meetbaar olieverbruik, is vrij uitzonderlijk voor een boxer motor
- Airco is nog nooit bijgevuld. Werkt goed en is nog vol (genoeg)
12 jaar heb ik hem in september.
speedtouch zei:Heb je het filter van de airco ook nog nooit vervangen?
Zit daar een filter in?speedtouch zei:Heb je het filter van de airco ook nog nooit vervangen?
Gas eruit laten halen, dit laten wegen en weer genoeg in doen. Normaal gesproken betaal je dan alleen voor het gas wat er ontbreekt, dus het verschil tussen wat er in zou moeten zitten en wat er in zat.Mechanix zei:Carkiller zei:Wat leuke feitjes over de Sub, anders kan ik straks mijn topic niet meer vinden...
- Nog nooit een adviespunt gehad bij de APK, alle keuringen er in 1 keer door.
- Nog nooit een lampje gewisseld waar dan ook in of op de auto.
- Blok is 100% droog aan de onderkant, geen druppel olie te vinden.
- Geen meetbaar olieverbruik, is vrij uitzonderlijk voor een boxer motor
- Airco is nog nooit bijgevuld. Werkt goed en is nog vol (genoeg)
12 jaar heb ik hem in september.
Tsja, je bent natuurlijk ook heel zuinig op die auto.
Ik vraag me ook weleens af of de airco in mijn auto na 10 jaar moet worden geserviced. Hoe kan worden gemeten of er nog genoeg gas in zit?
Soloman zei:Zit daar een filter in?speedtouch zei:Heb je het filter van de airco ook nog nooit vervangen?
Jazeker is er een speciaal airco filter.. Maar deze is alleen te vervangen als het gas uit het systeem gehaald wordt.Durashift zei:Ik denk dat hetzelfde bedoeld wordt: een specifiek airco filter voor in de auto is er niet, zover ik weet.
https://www.site4cars.nl/blog/bericht/welke-filters-zitten-er-in-een-auto-alle-filters-op-een-rijtje
EVV zei:Jazeker is er een speciaal airco filter.. Maar deze is alleen te vervangen als het gas uit het systeem gehaald wordt.Durashift zei:Ik denk dat hetzelfde bedoeld wordt: een specifiek airco filter voor in de auto is er niet, zover ik weet.
https://www.site4cars.nl/blog/bericht/welke-filters-zitten-er-in-een-auto-alle-filters-op-een-rijtje
Bentley Arnage zei:Dus Subaru heeft maar 15 plekken voor beurten ingeruimd in het serviceboekje?
Dat is ook niet bepaald ruim bemeten. Van zo'n kwaliteitsproduct als een Subaru zou je toch verwachten dat 'ie lang meegaat en dus veel beurten zal krijgen in zijn 'leven'.:T
Bentley Arnage zei:Dus Subaru heeft maar 15 plekken voor beurten ingeruimd in het serviceboekje?
Dat is ook niet bepaald ruim bemeten. Van zo'n kwaliteitsproduct als een Subaru zou je toch verwachten dat 'ie lang meegaat en dus veel beurten zal krijgen in zijn 'leven'.:T
der Magistrat zei:Bentley Arnage zei:Dus Subaru heeft maar 15 plekken voor beurten ingeruimd in het serviceboekje?
Of:
Van zo'n kwaliteitsproduct zou je toch verwachten dat 'ie maar zelden een onderhoudsbeurt nodig heeft?
:T
Renaultje zei:Ibiza. Heb je andere GTI's gehad dan?
Nu inlijsten? :T
Zadelsnuiver zei:Fijn ding hoor zo'n Yaris Hybrid![]()
Total Loss zei:Zonder risico dus waardevast.
Mini?
Vandaag betaald en verzekering geregeld, komende zaterdag ophalen.
De Schaduw zei:Gefeliciteerd, altijd leuk, iets anders!
Maarreh...
Vandaag betaald en verzekering geregeld, komende zaterdag ophalen.
Waarom zoveel tijd tussen betalen en ophalen? Ik zou me de hele week zorgen maken dat er iets met het autobedrijf gebeurt.
Als het me geen f#ck aangaat mag je dat ook rustig zeggen.![]()