Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zadelsnuiver zei:Mooi ding hoor, inderdaad als nieuw! Waarom rij je er eigenlijk niet mee? Daar is zo'n auto toch voor gemaakt?
Carkiller zei:Ik gebruik het gewoon liever niet, zijn genoeg alternatieven.
Twijfel niet aan je kennis of oordeel.
Begin weer langzaam terug te komen, leven komt weer langzaam op orde, zal ik maar zeggen.speedtouch zei:Zo, ook weer op het appel, Soloman!![]()
Carkiller zei:Goede vraag, ik wil hem netjes en waardevol houden.
Hij komt wel iedere week uit de garage voor een ritje, als het weer goed is.
En dan geniet ik volop.
speedtouch zei:Ach, het bekende verhaal, gewoon als nieuw!![]()
Carkiller zei:Uitlaatsierstukje, nieuwe banden en misschien nog een setje 15 inch Materia velgen.
Meer staat er niet op de planning.
Zo is dat, doe ik ook met de Camry.Carkiller zei:Soms is het leven zo simpel.
Gewoon een lekker ritje stukje rijden met de Sub over landweggetjes, maximaal 60 met alle ramen open en luisteren naar het geluid van de boxer.
Genieten.
Wel een paar keer vol opgetrokken, dat was dan weer minder netjes.
Carkiller zei:De Subaru krijgt vandaag een beurt bij de dealer.
APK, Olie en oliefilter, distributieriem met spanrollen, tectyleren bodem en achterwielkasten (want ik wil geen roest) en nieuwe remschijven en blokken voor.
Remschijven zijn nog de originele uit 2004, zit nu alleen teveel roest op ze zijn nog niet eens te dun...
Wat dat kost?
1550 Euro, flink geld maar de afgelopen 5 jaar ben ik weggekomen met 250 per jaar aan onderhoud.
Dus niet zeuren maar betalen, auto is het meer dan waard.:T
madmat1986 zei:Belachelijk eigenlijk, dat je dus over 6 jaar gezien 5*250 + 1*1550 = gemiddeld 467 euro per jaar aan onderhoud betaalt voor een volbloed sportwagen. Dat vind ik niet veel en dat is toch wel een voorbeeld van Japanse degelijkheid.