Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carkiller zei:Geen zorgen, een koophuis heeft momenteel een veel hogere prioriteit
speedtouch zei:Weer een Dai dus, alleen dit keer met automaat. Succes ermee!
(je bent toch niet vergeten, dat je vond dat de handgeschakelde een hoog verbruik had?)
Carkiller zei:speedtouch zei:Weer een Dai dus, alleen dit keer met automaat. Succes ermee!
(je bent toch niet vergeten, dat je vond dat de handgeschakelde een hoog verbruik had?)
Ja, deze nog hoger.
Maar Colt 1:17, Handgeschakelde Dai 1:15.
Heb al een zeer lange proefrit gemaakt, van tevoren getankt en naderhand getankt.
Kwam uit op net geen 1:14, is acceptabel voor mij.
Soloman zei:Cruise control is werkelijk iets heel comfortabels. Ik moest er in het begin aan wennen, als je een helling op gaat of af gaat en zo, dat de "motor dan de controle overneemt" en dat de snelheidsmeter altijd precies op dezelfde streep blijft staan.
Een heel mooie uitvinding, alleen in het westen van het land moet je hem soms best wel snel uitzetten met al dat verkeer.
BMW Power zei:Soloman zei:Cruise control is werkelijk iets heel comfortabels. Ik moest er in het begin aan wennen, als je een helling op gaat of af gaat en zo, dat de "motor dan de controle overneemt" en dat de snelheidsmeter altijd precies op dezelfde streep blijft staan.
Een heel mooie uitvinding, alleen in het westen van het land moet je hem soms best wel snel uitzetten met al dat verkeer.
Cruise control is geniaal. Als je het eenmaal gewend bent kan je het echt missen heb ik ervaren. Een absolute must-have op elke toekomstige auto hier.
@Carkiller, hoe gaat het met de Impreza?
Carkiller zei:Nou, goed.:T
Eerste verbruik heb ik al gemeten, de Dai is zuiniger dan ik had verwacht.
Met 6 koude starts, twee derde snelweg, een derde stad en 10 minuten file een verbruik van 1:15,95
Dus gewoon bijna 1:16 in de winter, moet in de zomer nog zuiniger kunnen.
Met mijn handgeschakelde Dai zat ik rond de 1:15.
Conclusie:
Ik kan niet schakelen.
Dus zeer tevreden.
En nog niets voor de garantie gevonden.![]()
Rob0032 zei:Wordt het niet eens tijd om eens te gaan kijken naar een andere Japanner?![]()