Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Renaultje zei:Je bent niet in slaap gevallen?
Lelijke velgen overigens, echt het type velgen om je winterbanden om te gooien![]()
Carkiller zei:Dat is het barrel van de straat, is van een vrouw.
Hoe kan het ook anders
Carkiller zei:Renaultje zei:Je bent niet in slaap gevallen?
Lelijke velgen overigens, echt het type velgen om je winterbanden om te gooien![]()
Te klein, passen de remmen van mijn Sub niet in.
Sub heeft vandaag een beurt gehad + nieuwe APK.
Uiteraard was er weer helemaal niets op de auto aan te merken.
En nu staat hij bij de poetser, morgen is ie dus weer helemaal klaar.
Met hopelijk dit weer als resultaat...
![]()
- Quatrelle - zei:Wat ik je nu ga vragen is absoluut niet om je af te zeiken en zal al wel vaker gevraagd zijn, respecteer ieders mening over zaken, maar waarom scherm je je kentekens af? Wat voor info ben je bang dat wij te weten komen wat niet publiekelijk bekend is?
Carkiller zei:54.000
Net ingereden.
@Kristian:
Is het voordeel van een 2e auto.
De Sub ziet geen pekel, supermarktterreinen, krappe parkeergarages e.d.
Joël D. zei:Pfff, leuke verzameling hoor.![]()
Renaultje zei:Nice!
Toch wel mooi zo'n grote achterspoiler en goudkleurige velgen :T
Moderator
Carkiller zei:- Moet voor 1000 euro aan bijgespoten worden om de auto een beetje netjes te krijgen. (bumper voor en achter, velgen, klep)
Renaultje zei:En hebben ze je al een beter voorstel gedaan?
Ik zou het overigens niet doen, komt mede door de kleur, en het is geen STI natuurlijk![]()
Durashift zei:Wel vreemd dat er dan zo'n budget schijf op zit als de auto door Subaru dealer onderhouden is..
Die zou toch wel weten wat er op de markt voor goede alternatieven te koop is.. ?
speedtouch zei:In elf jaar, dan heeft de auto uit jouw advertentie toch méér km's? Géén vooruitgang zou ik dan zeggen!
Misschien maar eens bij deze gaan kijken, ziet er op de foto's beter uit.
Carkiller zei:speedtouch zei:In elf jaar, dan heeft de auto uit jouw advertentie toch méér km's? Géén vooruitgang zou ik dan zeggen!
Ze zijn niet te vinden met zo weinig kilometers...
Carfanatic zei:gezien de staat van je eigen impreza zie ik eigenlijk geen reden om hem in te ruilen. bovendien vind ik de generatie waar jij naar kijkt niet moeders mooiste.
Carkiller zei:Vandaag een inruil poging gedaan op deze auto.
Pluspunten:
- Verstelbaar onderstel, rijd strak zonder oncomfortabel te zijn.
- 2.5 liter motor heeft veel meer trekkracht onderin dus rijdt soepeler
- Xenon lampen
- 3 jaar jonger
- 19" velgen met betere remmen. (zie ook minpunten)
- sneller (in ieder geval voelt het sneller aan, vermogen is gelijk)
- van 1e eigenaar en verkocht en onderhouden door de Subaru dealer.
- Goed werkend en mooi metersetje.
Minpunten
- Moet voor 1000 euro aan bijgespoten worden om de auto een beetje netjes te krijgen. (bumper voor en achter, velgen, klep)
- 3 deukjes in de deuren (met restylen op te lossen)
- 20k meer kilometers
- 2 matige voorbanden
- Een zeer trieste autoradio (wat halen mensen toch in hun hoofd om niet voor iets fatsoenlijks te gaan terwijl er wel dure speakers en een subwoofer in zitten?)
- Doffe koplampen
- Prut remmen, geen idee wat iemand bezielt om Brembo klauwen te monteren met een geventileerd budget schijfje erin. Remmen zijn zo krom als een hoepel en niet af te draaien.
Volgens de vorige eigenaar hele goede schijven, maar volgens kenners ook prut.
Stuur maakt slagen van 5 cm als je remt, echt niet te doen.
Je staat wel sneller stil, maar tegen welke prijs...
Dus om de auto naar mijn zin te krijgen komt er nog 1500 euro bij op de prijs min inruil.
En dat is exclusief nieuwe remmen.
Zit dan op 7500 euro bijbetalen.
En dan zeggen we:
Nee.
Soloman zei:Sorry dat ik het zeg, maar ik zou wachten op een betere. Als ik alles lees wat er nog aan mankeert, denk ik dat je huidige Sub deze overtreft.