Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat laatste sowieso, al was ‘t maar omdat ik het merk een warm hart toedraag. Comfort als in ‘een vliegend tapijt’ zou een uitstekend usp zijn idd.Leuke auto, zeker in het groen. Ook het interieur is meer dan ok. Waarschijnlijk onderscheidend door zijn comfort en daarom - naar mijn mening - de betere keuze vergeleken met zijn zusjes.
Moet je daar gelijk in geven. Neem de voordeuren. Deze hebben een 'haaievin' EN een plooi / deuk zoals de C4 dat ook heeft. Less is more. Snap enerzijds dat de vlakke zijkant door accenten 'gebroken' moet worden (dhr Ali As heeft daar op deze site een treffende verhandeling over geschreven) maar dit lijkt 'too much'. De VW ID.Era is een voorbeeld van een rustig ontwerp dat evengoed 'presence' heeft.Wat een rommelig en drukke koets. Met al deze tierelantijnen, vouwen en vlakken staat Citroen verder af van de mooie vloeiende auto's waarmee ze succes hadden (DS, CX, GS(A), Xantia.
Die Electrifying filmpjes vind ik altijd top.Betere video van Electrifying (UK)
Lijkt wel of er 1 designer is voor meerdere merken binnen Stellantis.
Zolang deze geen hydropneumatische vering heeft ben ik benieuwd naar de duidelijke verschillen tussen deze en zijn broertjes.
Het 'fluorescent green' blijft helaas beperkt tot de introductie modellen.Het is een vering met Progressive Hydraulic Cushions met aan de voorzijde twee progressieve dempers: één voor compressie en één voor uitveren.
Alle persfoto's vind je hier.
![]()
De compleet nieuwe Citroën C5 Aircross: meer ruimte, comfort en technologie én nu ook elektrisch
Citroën presenteert de volledig nieuwe C5 Aircross; indrukwekkend veel ruimte op de achterbank, een royale bagageruimte en ‘C-Zen Lounge’-interieur met innovaties zoals het spectaculaire Waterfall Touchscreen en een uitgebreide Head-Up Display Citroëns nieuwe SUV biedt de vrijheid om te kiezen...www.media.stellantis.com
De thumbnail doet vermoeden dat we hier zo'n lekker groen geval gaan aanschouwen. Maar nee, rioolbuisgrijs kunnen we krijgen. Of is het Sac Poubelle Gris?Die Electrifying filmpjes vind ik altijd top.
En dat wordt waarschijnlijk de meest verkochte kleur...De thumbnail doet vermoeden dat we hier zo'n lekker groen geval gaan aanschouwen. Maar nee, rioolbuisgrijs kunnen we krijgen. Of is het Sac Poubelle Gris?
En ze delen het zelfs met Renault (R5) en Lamborghini (Urus)Dus niet alleen de designer werkt voor meerdere merken binnen stellantis, ze maken ook gebruik van hetzelfde verfbad
Want een Ax of BX verkochten voor geen meterWat een rommelig en drukke koets. Met al deze tierelantijnen, vouwen en vlakken staat Citroen verder af van de mooie vloeiende auto's waarmee ze succes hadden (DS, CX, GS(A), Xantia.
Nee, op de Mokka is groen niet meer leverbaar.Dus niet alleen de designer werkt voor meerdere merken binnen stellantis, ze maken ook gebruik van hetzelfde verfbad
Want een Ax of BX verkochten voor geen meter![]()
Is deze ook niet. Vormgeving is perfect te verklaren met de actuele designlojn, referenties naar het verleden en aërodynamica,Die waren niet rommelig en druk
referenties naar het verleden
De dame van Auto Social UK legt o.m. uit welke aero trucjes zijn toegepast.Die Electrifying filmpjes vind ik altijd top.
Leuke eerste kennismaking. Ik ben benieuwd naar meer.
.... zeker. Meldde Social Auto UK ook.Volgens de dame van Electrifying doet het de auto breder lijken![]()
De commentaren van sommigen worden ook erg inwisselbaar, je kan ze in quasi elk topic plaatsen en quasi telkens kan je antwoorden dat dat commentaar (vaak onterecht) ook iets van alle tijden is.En dan klagen dat Europese merken het zo slecht doen, het design is wel heel inwisselbaar, plak er een logo op van een Chinees merk en je gelooft het ook meteen
Het grootste bezwaar: Stellantis doet hier een VAG-tje zoals o.a. met de SUVs van VW, Skoda en Seat die nauwelijks van elkaar verschil(d/l)en.
Dat mag jij vinden, maar ik vind het een standaard ontwerp dat niet bijzonder is waar Citroën vroeger wel bekend om stond.De commentaren van sommigen worden ook erg inwisselbaar, je kan ze in quasi elk topic plaatsen en quasi telkens kan je antwoorden dat dat commentaar (vaak onterecht) ook iets van alle tijden is.
En in dit geval vind ik het ook nergens op slaan. Dit soort vormgeving staat mijlen ver af van wat de Chinese fabrikanten doen.
Ieder zijn eigen mening; had jij niet ook de mening dat de nieuwe E-klasse van Mercedes heel bijzondere lampen kreeg? Uiteindelijk ging het over een stervorm in de lamp toch?Dat mag jij vinden, maar ik vind het een standaard ontwerp dat niet bijzonder is waar Citroën vroeger wel bekend om stond.
Nee, dat was hij niet.eder zijn eigen mening; had jij niet ook de mening dat de nieuwe E-klasse van Mercedes heel bijzondere lampen kreeg?
Benieuwd of die middenarmsteun niet in je rug duwt als je daar zit. Ik hou de introductie in de gaten in elk geval. Als de lease van onze (ja, groene!) Mokka-e in 2027 afloopt, is het best een kandidaat om onze Verso van 2010 ook in te ruilen en vanaf dan de gezinsauto elektrisch te hebben.
Veronderstellen dat alle reacties op het forum geschreven worden in Hoofddorp isJij hebt het over iemand anders. Waarom reageren alle Stellanis-fans toch zo op anderen die een bepaalde mening hebben? Is dat zo afgesproken in Hoofddorp?
Nee, jullie werken gewoon hybride natuurlijk, duhVeronderstellen dat alle reacties op het forum geschreven worden in Hoofddorp iseen beetjeparanoia![]()
En jullie? vanuit Wolfsburg? gahNee, jullie werken gewoon hybride natuurlijk, duh![]()
Vandaar de commentaar van sommigen dat AW eigenlijk VW-week is?De redactie rijdt toch in Stellantis producten? En de niet aflatende postingdruk van deze of gene in Stellantis topics is haast niet te negeren. "Onwelgevallige meningen worden zonder uitleg door mods verwijderd.
Zal er keer een scriptje op loslaten...
"Wij" zijn overalEn jullie? vanuit Wolfsburg? gah