Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ze de originele ook als vijfgaats gezien.Veel plezier met ophalen van je nieuwe auto morgen, Dennis. Het is een mooi ding!
Mooi dat het zo opgelost is. Niet zoals gepland, maar soms is het niet anders.Zojuist opgehaald:
![]()
Ik zou inderdaad gaan voor een modern setje. Zoiets als onderstaand staat erg netjes.Wel zou hij profiteren van een net setje lichtmetaal, maar ik denk niet per se van wielen die teruggrijpen naar het verleden.
Dat is dezelfde set. Maar je weet dat het geen lichtmetaal is?Mooie set, volgens mij eenzelfde set die ik hierboven als voorbeeld gaf.
Tja, displays. Wat-ie uiteindelijk aan de pomp doet is het enige dat telt. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Ik ben vooral onder de indruk van het brandstofverbruik. Ik reed vanmiddag 50 km/uur in de 4e versnelling en toen gaf het display 2,2 liter per 100 km aan. 2 tellen later werd dat 3,1.
Ja, Displays. Volgens de opgave van Opel zou de Astra 1 op 28 moeten kunnen rijden. Ik denk niet dat er ver vanaf zit.Tja, displays. Wat-ie uiteindelijk aan de pomp doet is het enige dat telt. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb bij de garage (universele garage, waar ik en mijn ouders al 25 jaar komen) een budget van €500 neergelegd en een zoekopdracht voor 4 seizoenenbanden. Het merk weet ik nog niet.Het is balen, maar wel overkomelijk. Welk merk heb je gekozen om er volgende week op te laten leggen?
Dat is vast in te stellen via het centrale scherm, zie deze video.Het enige wat ik gek vind is dat de deuren niet automatisch op slot gaan als je begint te rijden. Ik dacht da die functie tegenwoordig standaard was. In ieder geval wel op een auto uit 2020.
Nee, verschilt per merk. Mijn Ford Focus bijvoorbeeld had t niet, de Skoda weer wel. Ik meen me te herinneren dat mijn Astra t ook had. Is het niet instelbaar?Het enige wat ik gek vind is dat de deuren niet automatisch op slot gaan als je begint te rijden. Ik dacht da die functie tegenwoordig standaard was. In ieder geval wel op een auto uit 2020.
Ik ben direct naar buiten gelopen en heb de functie uit de video gevonden. Ik heb deze en nog een paar andere functies aangezet en ik zal morgen zien of het gewerkt heeft. Ook jij wordt weer bedanktDat is vast in te stellen via het centrale scherm, zie deze video.
@AsconaGT, Voor een basismodel vind ik de uitrusting meevallen. Zoals MCW zegt; alles is in kleur, dus hij ziet er niet basis uit (vind ik). En alles wat ik op een auto wil hebben, zit op deze auto. Het enige wat ik gek vind is dat de deuren niet automatisch op slot gaan als je begint te rijden. Ik dacht da die functie tegenwoordig standaard was. In ieder geval wel op een auto uit 2020.
Heb ik zojuist gedaan.Nogmaals...meld je even aan op het Astra k forum...staat vol met tips en tricks om je astra verder te personaliseren.
Astra K forum NLv