A
Anoniem
Guest
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Damianw26 zei:@wybe
Klopt inderdaad, leuk om te horen, bedankt! Prachtige omgeving overigens voor een goede wandeling en stuurrit
Damianw26 zei:Nee inderdaad niet gezien, al viel het ook reuze mee met de files moet ik zeggen. Maar ja klinkt goed en met die km”s lekker “vaak” een nieuwe lease wagen uitzoeken, A3 s line stoelen zitten gewledig overigens!
Moderator
Onzin, dat mag gewoon. Als je maar je BPM ontheffing hebt aangevraagd.Overigens zeer opvallend hoe ontzettend veel mensen toch met Duitse export platen rijden, wat zwaar illegaal is aldus de fiscus. Word je gepakt dan mag je een stevige boete plus de bpm nogmaals afdragen
Untitled by Damian Willemsen, on Flickr
Untitled by Damian Willemsen, on Flickrvolgens mij is die BPM vrijstellen maar 1 dag geldig meende ik. Je zou theoretisch gezien zo naar de RDW dan kunnen rijden die zelfde dag.Rijdt super inderdaad. Wist overigens niet dat je een bpm vrijstelling kan aanvragen op een Duits export kenteken, mag je al die tijd er ook mee rijden tot de keuring dan? Gezien je een speciaal kenteken krijgt speciaal om naar het rdw te rijden en weer terug.
Afgelopen maandag is de A3 bij het rdw geweest in Enschede en dat was natuurlijk niets meer dan een formaliteit, met 40 min weer buiten en enkel papieren gechekt.
New etron by Damian Willemsen, on Flickr
New etron by Damian Willemsen, on FlickrAsconaGT zei:Klopt, dat virual cockpit is gaaf.
Over een paar jaar zie je het bij vrijwel alle merken vermoed ik. Om vervolgens daarna bij de luxe merken weer klassiek analoge tellers terug komen onder het mop van 'stijlvol' , net als die uurwerkjes![]()
Damianw26 zei:Echter snap ik 1 ding niet in deze auto, hoe de motor ooit heel kan blijven in de toekomst. Zodra de ijskoude motor de eerste keer start blijft hij ongeveer 1 min lang stationair draaien of hij helpt de accu ondersteunen bij accelereren. Echter gaat de motor iedere keer bij gas los en heel weinig belasting uit. Daardoor start de auto heel vaak met olie die nog verre van op temperatuur is. Op mijn route naar Driebergen van 60 km gaat de motor zeker wel een keer of 40 aan en uit, wat overigens wel ongemerkt en naadloos gaat, knap gedaan maar hoe blijft het heel![]()