Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MWH zei:En waarom gaat dat ineens zo rap nu? Waarom stappen al die bedrijven plotsklaps over op de ID3 en hebben ze niet voordat die beschikbaar was al voor een concurrent gekozen? Is dat puur door de leaseovermacht van Pon, of strooien ze nog wat met kortingen om er zo veel mogelijk snel kwijt te raken?
rog zei:Het duurt 1000 jaar eer je een aandeel Tesla via dividend hebt terug verdiend, Als Tesla gelijk gaat krijgen dat ze wereldwijd de nummer 1 worden in het aantal verkopen van EV's gaat het nog 100 jaar duren voordat je een aandeel Tesla hebt terug verdiend via dividend. Aan de verkoopcijfers van dit jaar is te zien dat Tesla wereldwijd niet de nummer 1 is en de concurrentie is nog maar net begonnen. Misschien de grootste luchtbel ooit ?
Barri zei:Daniel, wat bedoel je met H.Solo?
Piet, hoeveel stonden er dan in Duitsland? Ik heb toch het gevoel dat ze bijna allemaal naar NL gegaan zijn. Zal binnenkort eens kijken of ik de productiedatum kan achterhalen. Kijk bijv naar de labels op de gordels.
Rutger DC zei:De strijd om de eerste drie plekken (YTD) met nog één dag te gaan:
1. Kia Niro 11.883 (+46)
2. Volkswagen ID.3 10.904 (+249)
3. Hyundai Kona 10.597 (+543)
De ID.4, E-Tron, Fiat 500e, Aiways U5 (al 381 stuks deze maand), Seat Mii, I-Pace en Lexus UX e zijn ook (relatief) veel geregistreerd gisteren. Bekende maandelijkse eindsprint van PSA-merken van gisteren en vandaag zal ook nog wel enig effect sorteren voor de elektrische modellen.
Moderator
Niet op het forum toch? Laat dat gebral op de frontpage lekker daar.Daniel de Dion zei:Barri zei:Daniel, wat bedoel je met H.Solo?
Piet, hoeveel stonden er dan in Duitsland? Ik heb toch het gevoel dat ze bijna allemaal naar NL gegaan zijn. Zal binnenkort eens kijken of ik de productiedatum kan achterhalen. Kijk bijv naar de labels op de gordels.
Ik zie in verschillende BEV topics een stortvloed aan Hans Solo reacties.
40 per dag. Man on a (EV) mission, lijkt het
Moderator
Barri zei:Sja, dan was de 1.6 diesel van PSA ook jarenlang de best verkochte. En de up/mii/Citigo en de c1/107/aygo.
Het is slim gedaan, twee modellen op dezelfde basis die precies genoeg afwijken om een andere doelgroep aan te spreken. Had ik bij Hyundai/Kia ook verwacht voor de EV maar dat is bij de Niro/Kona niet het geval.
Niro en Kona zijn ook grotendeels hetzelfde. Voornaamste verschil zit in de grotere wielbasis van de eerste en het betere materiaalgebruik.Barri zei:Sja, dan was de 1.6 diesel van PSA ook jarenlang de best verkochte. En de up/mii/Citigo en de c1/107/aygo.
Het is slim gedaan, twee modellen op dezelfde basis die precies genoeg afwijken om een andere doelgroep aan te spreken. Had ik bij Hyundai/Kia ook verwacht voor de EV maar dat is bij de Niro/Kona niet het geval.
MBdoubleyou zei:De 208 en Corsa bij elkaar optellen om zo de nummer 1 te kunnen zijn? Wat een onzin. Zullen we dan de A3, Leon, Golf en Octavia ook bij elkaar optellen?[/quotI
Je hebt zoooo gelijk MBMWAudi!
Maat ja, Total Loss deed het, en met zo'n naam kun je weinig anders verwachten
Daniel de Dion zei:MBdoubleyou zei:De 208 en Corsa bij elkaar optellen om zo de nummer 1 te kunnen zijn? Wat een onzin. Zullen we dan de A3, Leon, Golf en Octavia ook bij elkaar optellen?[/quotI
Ach Daniel/RickM, toch! Ga je nu hier net zo kinderachtig doen als in die PB's die je me stuurt?
MBdoubleyou zei:De 208 en Corsa bij elkaar optellen om zo de nummer 1 te kunnen zijn? Wat een onzin. Zullen we dan de A3, Leon, Golf en Octavia ook bij elkaar optellen?
MBdoubleyou zei:Daniel de Dion zei:MBdoubleyou zei:De 208 en Corsa bij elkaar optellen om zo de nummer 1 te kunnen zijn? Wat een onzin. Zullen we dan de A3, Leon, Golf en Octavia ook bij elkaar optellen?[/quotI
Ach Daniel/RickM, toch! Ga je nu hier net zo kinderachtig doen als in die PB's die je me stuurt?
Het PM waarin ik je vroeg wie Rick was?
Met het gevolg dat jij mij een kleuter noemde?
Waarin ik jou meldde dat je een PM kreeg zodat ik goedwillenden in dit topic niet lastig hoefde te vallen?
Waarbij ik gebruik maakte van het versturen van een PM omdat Autoweek die mogelijk biedt?
Dat PM?
Zie je de ruis?
Grow up knul, 't is al 2021
Zafi18 zei:@Rutger, Dat de ID4 niet te koop staat wil niet zeggen dat ze echt verkocht zijn. Misschien staan de ID's 4 klaar bij de importeur zijn eigen leasemij. om in Januari en Februari aan te kunnen bieden tegen nog de lage bijtelling om zo de concurrent in lease land voor te kunnen blijven.
speedtouch zei:https://www.telegraaf.nl/nieuws/2054402624/volkswagen-weer-favoriet-zakelijke-rijder
Barri zei:Misschien omdat die Zoe in NL pas op plek 17 staat?![]()
LM 1 zei:Nee, omdat die Zoé met de Duitse subsidies geen drol kost. Niet omdat het nou per se zo'n goede EV is.
Moderator
Daniel de Dion zei:Barri zei:Misschien omdat die Zoe in NL pas op plek 17 staat?![]()
??
Barri zei:Maar waarom moet het in de nieuwsgeving dan nu ineens om de Europese of Duitse registraties gaan? De Zoe is in NL gewoon niet zo relevant.
In Duitsland kon je m in de PL voor €29 per maand rijden omdat de overheid wat beginnersfoutjes heeft gemaakt met de subsidie, maar dat is voor de gemiddelde Nederlander niet relevant (was alleen een leuk nieuwsberichtje om de 'opmerkelijk' rubriek mee te vullen).
En ook niet relevant in dit topic over de Nederlandse registratiecijfers.
Daniel de Dion zei:Week 1 2021 ........ nul ID's
Het wachten is op een nieuwe boot.
https://www.kentekenradar.nl/
Daniel de Dion zei:Week 1 2021 ........ nul ID's
Total Loss zei:Daniel de Dion zei:Week 1 2021 ........ nul ID's
Nu haal je dingen door elkaar, de Tesla 3 komt altijd van een boot, de ID's komen van gigantische parkeerterreinen![]()