Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mach1 zei:Dat mag![]()
gearhead zei:Mach1 zei:Dat mag![]()
Hoe luidde het "persoonlijke bericht" van LM?
LM. zei:gearhead zei:Mach1 zei:Dat mag![]()
Dat ga ik jou helemaal niet uitleggen. Dat is gewoon onbegonnen werk.
gearhead zei:LM. zei:gearhead zei:Mach1 zei:Dat mag![]()
Je snapt niet dat mijn bericht niet aan jou gericht was? Als je dat al niet begrijpt moet je idd "iets" maar niet aan mij uitleggen.
rickm zei:Augustus 2010: +31%
36.587 exemplaren
bron automotiveonline
Dat er maar weer heel veel Infiniti's (*) verkocht mogen zijn, haha (5 of zo? ;-)
* en BMW's 5, Citroen's, Aston Martin's, Renault's, Opel Astra's, VW Polo's, Peugeot 3008/5008/RCZ's, Nissan's, Lancia's (not), Audi A8's.
rickm zei:Goeiemiddag, wat een zin:
NIET ... NIET ... NIET ... IETS ... NIET![]()
rickm zei:rickm zei:Augustus 2010: +31%
36.587 exemplaren
bron automotiveonline
Dat er maar weer heel veel Infiniti's (*) verkocht mogen zijn, haha (5 of zo? ;-)
* en BMW's 5, Citroen's, Aston Martin's, Renault's, Opel Astra's, VW Polo's, Peugeot 3008/5008/RCZ's, Nissan's, Lancia's (not), Audi A8's.
Ja, dat er veel Infiniti's gekocht/besteld mogen zijn.
Zeker na Tameling's briljante test in Rotjeknor
Daewoo-Chevrolet zei:Meest opmerkelijke verschuivingen:
• Toyota terug op één
• Het lukt Opel niet om de aansluiting met Volkswagen en Toyota te vinden. Volgend jaar is dat met de komst van de schonere Meriva (20% bijtelling), Astra ST en GTC, volop leverbaar zijnde Corsa ecoFLEX, nieuwe Zafira en waarschijnlijk geüpdate Insignia misschien wel mogelijk. De Agila wacht op Start&Stop-systeem om ook zonder LPG-installatie in de MRB-vrije categorie te vallen
• Zeer matige maand voor Ford, ondanks dat dit merk misschien wel de beste papieren heeft voor de nummer één positie in 2011: De Fiesta ECOnectic krijgt 14% bijtelling, als de 500 MRB-vrij is moet de toch al populaire Ka dat met wat onderhandelen met Fiat ook kunnen worden, de nieuwe Focus, Focus sedan, Focus Wagon, C-MAX en Grand C-MAX worden leverbaar, de laatste twee zijn messcherp geprijsd en zullen zonder al te veel moeite de meest populaire Midi MPV van ons land gaan worden, de Mondeo is opgefrist, de S-MAX en Galaxy ogen nog kakelvers en de Kuga krijgt een update.
• Fiat lijkt de laatste maanden de aansluiting op de eeuwige Top 7 te hebben gevonden
• Seat deed het in augustus erg goed, waarschijnlijk omdat de Ibiza Ecomotive en de ST (Ecomotive) nu volop leverbaar zijn
• Hyundai, Kia en Chevrolet hadden een goede augustusmaand. Dit jaar stond in het teken van Kia, 2011 wordt het jaar van Hyundai (i10 FL/MRB-vrij, i40 (CW), im20, im30, Veloster, Genesis (Coupé), blijvend populaire ix35) en Chevrolet (eerste volledige jaar Spark, nieuwe Aveo, Orlando, Cruze hatchback/1.7D, Captiva facelift/2.2D, Camaro, nieuwe Epica (Malibu))
• Volvo hoort toch een beetje bij Nederland, maar het merk glijdt de laatste tijd echt weg. De nieuwe S60 gaat daar geen verandering in brengen, de V60 en later de V40 zullen de kar moeten gaan trekken. De V70 en S80 waren qua design gewoon een deceptie
• De Insight is enigszins geflopt, Honda wacht dringen op de nieuwe Jazz Hybrid, Civic en Civic Hybrid
• Succes Alfa Romeo (Giulietta) zet door
• Effecten Saab 9-5 worden zichtbaar
rickm zei:gearhead zei:LM. zei:gearhead zei:Mach1 zei:Dat mag![]()
Je snapt niet dat mijn bericht niet aan jou gericht was? Als je dat al niet begrijpt moet je idd "iets" maar niet aan mij uitleggen.
Goeiemiddag, wat een zin:
NIET ... NIET ... NIET ... IETS ... NIET![]()
Daewoo-Chevrolet zei:Meest opmerkelijke verschuivingen:
gearhead zei:Daewoo-Chevrolet zei:Meest opmerkelijke verschuivingen:
Hoeveel Guiletta's zijn er inmiddels verkocht?
fileflirter zei:Nou ik denk dat VW de beste papieren blijft houden voor de toppositie en niet Opel of Ford, alleen Toyota kan de strijd aan blijven gaan met de hybrids die ze hebben, zoals de Auris.
VW krijgt naast de diverse facelifts, namelijk de Passat (nieuw, al dan niet grondig gefacelift), de Jetta, maar het zal vooral de Up zijn die minstens net zo goed gaat verkopen als de drieling en daarmee VW als lijstaanvoerder houdt.
fileflirter zei:O ja en wat te denken van eventuele kabinetsplannen om de belastingtarieven te gaan wijzigen? Als dit de 14% bijtellingscategorie treft, dan zal vooral Toyota dit gaan voelen.
fileflirter zei:De Bluemotion zit 87gr/km, dus die zit volgens jouw redenatie wel degelijk veilig, zou wel triest zijn voor de concurrentie als ze na al die moeite er alsnog buiten vallen.
fileflirter zei:LM.
De Multijets van Fiat, Ford en alle andere 1.6 blokjes voldoen ternauwernood, zeg maar precies aan de grens van 95 gram. De Polo 1.6 TDI 90pk BlueMotion Technology heeft een uitstoot van 96 gram/km. Het is mij een raadsel waarom ze die gram er niet afhaalden. Dan heb je namelijk wel veel trekkracht in je Polotje en dus de goede rijeigenschappen, kijken waar die Punto's en fiesta dan blijven.
En die 1.2 tdi zal heus wel gebruikt worden in de Lupo/Up, dus het is onzin dat ze deze motor alleen voor de Polo Bluemotion ontwikkeld hebben.
*Nu ik er over nadenk, denk ik dat ze die 1.6 tdi wel op 95 gram hadden kunnen krijgen, maar dan zitten ze met die 1.2 tdi in hun maag. Mocht de concurrentie die meer power heeft beter verkopen, dan weet ik zeker dat ze daar bij VW nog een stokje voor steken.
gearhead zei:@fileflirter; sommige mensen geloven liever dat de NL bevolking massaal gestoord is of dat PON iedereen gebrainwashed heeft dan dat sommige VW modellen nou gewoon precies doen wat iemand van een auto verwacht.
Want als je dit forum leest is VW; slecht, lelijk, gedateerd, duur, burgelijk, PON is inslecht. Tja dan moeten ze wel heeeeel erg prettig rijden, ruiken, voelen etc om zo goed verkocht te worden.
Maar als antwoord krijg je dan vergezochte zaken als massale volksgekte of PON en de marsmannetjes die iedereen gebeamed hebben....
Daewoo-Chevrolet zei:gearhead zei:@fileflirter; sommige mensen geloven liever dat de NL bevolking massaal gestoord is of dat PON iedereen gebrainwashed heeft dan dat sommige VW modellen nou gewoon precies doen wat iemand van een auto verwacht.
Want als je dit forum leest is VW; slecht, lelijk, gedateerd, duur, burgelijk, PON is inslecht. Tja dan moeten ze wel heeeeel erg prettig rijden, ruiken, voelen etc om zo goed verkocht te worden.
Maar als antwoord krijg je dan vergezochte zaken als massale volksgekte of PON en de marsmannetjes die iedereen gebeamed hebben....
Bekijk de feiten eens in plaats van de Volkswagen-clan te amuseren met fantastische oneliners.
Daewoo-Chevrolet zei:fileflirter zei:Nou ik denk dat VW de beste papieren blijft houden voor de toppositie en niet Opel of Ford, alleen Toyota kan de strijd aan blijven gaan met de hybrids die ze hebben, zoals de Auris.
VW krijgt naast de diverse facelifts, namelijk de Passat (nieuw, al dan niet grondig gefacelift), de Jetta, maar het zal vooral de Up zijn die minstens net zo goed gaat verkopen als de drieling en daarmee VW als lijstaanvoerder houdt.
Dit jaar wordt VW naar alle waarschijnlijkheid de grootste, ik kan me echter niet voorstellen dat de Passat facelift (het stelt echt niet zo veel voor - zie Scoops topic), Touran facelift en Sharan voor aardverschuivingen gaan zorgen. De nieuwe (Grand) C-MAX is een veel betere aanbieding dan de Touran, de Golf begint toch ronduit gedateerd te geraken naast de nieuwe Focus Je hebt er al mee gereden?? (wat je verder ook van het design mag vinden) en de Polo BlueMotion gaat ongetwijfeld lijden onder de komst van de Fiesta ECOnetic 95g, welke een veel prettiger 1.6 dieselblok heeft (de Polo BM heeft volgens de Volkskrant al moeite met hellingen in parkeergarages...). De Europese Jetta moet wel heel veel beter worden dan de Amerikaanse, welke vernietegende recensies heeft gekregen Hij rijdt al rond?? Je recensie over de hier niet leverbare Kamaz hebben we nog tegoed? (o.a. Telegraaf AutoVisie, Autoblog.com, Top Gear etc.), daarnaast blijft het een sedan in een moeilijk segment eeh de Bora en daarna Jetta waren de succesvolste in dat segment; wanneer zag jij een recente Megane sedan??. De nieuwe Lupo gaat inderdaad een belangrijk model worden, maar krijgt 'ie zulke gunstige prijzen als de Aygo/C1/107 en Alto/Pixo? Wordt de 5-deurs op tijd leverbaar, vrij belangrijk als een auto als tweede auto wordt gebruikt in gezinnen?
Begin 2011 zijn de C-MAX, Grand C-MAX, Focus III en Mondeo facelift wel leverbaar, de Lupo zeker niet. Als je de gamma's van VW met Ford gaat vergelijken, vind ik het gamma van VW wel erg gedateerd.
gearhead zei:Jouw oneliners ofwel je eigen waarheid als DE waarheid neerpennen; dikgedrukt.
Daewoo-Chevrolet zei:fileflirter zei:Nou ik denk dat VW de beste papieren blijft houden voor de toppositie en niet Opel of Ford, alleen Toyota kan de strijd aan blijven gaan met de hybrids die ze hebben, zoals de Auris.
Dit jaar wordt VW naar alle waarschijnlijkheid de grootste, ik kan me echter niet voorstellen dat de Passat facelift (het stelt echt niet zo veel voor - zie Scoops topic), Touran facelift en Sharan voor aardverschuivingen gaan zorgen. De nieuwe (Grand) C-MAX is een veel betere aanbieding dan de Touran, de Golf begint toch ronduit gedateerd te geraken naast de nieuwe Focus Je hebt er al mee gereden?? (wat je verder ook van het design mag vinden) en de Polo BlueMotion gaat ongetwijfeld lijden onder de komst van de Fiesta ECOnetic 95g, welke een veel prettiger 1.6 dieselblok heeft (de Polo BM heeft volgens de Volkskrant al moeite met hellingen in parkeergarages...). De Europese Jetta moet wel heel veel beter worden dan de Amerikaanse, welke vernietegende recensies heeft gekregen Hij rijdt al rond?? Je recensie over de hier niet leverbare Kamaz hebben we nog tegoed? (o.a. Telegraaf AutoVisie, Autoblog.com, Top Gear etc.), daarnaast blijft het een sedan in een moeilijk segment eeh de Bora en daarna Jetta waren de succesvolste in dat segment; wanneer zag jij een recente Megane sedan??. De nieuwe Lupo gaat inderdaad een belangrijk model worden, maar krijgt 'ie zulke gunstige prijzen als de Aygo/C1/107 en Alto/Pixo? Wordt de 5-deurs op tijd leverbaar, vrij belangrijk als een auto als tweede auto wordt gebruikt in gezinnen?
Begin 2011 zijn de C-MAX, Grand C-MAX, Focus III en Mondeo facelift wel leverbaar, de Lupo zeker niet. Als je de gamma's van VW met Ford gaat vergelijken, vind ik het gamma van VW wel erg gedateerd.
gearhead zei:De feiten zijn dat VAG auto's bouwt die de klant wil hebben. Zie de verkoopcijfers ofwel de feiten.
gearhead zei:Je hebt er al mee gereden?
gearhead zei:Hij rijdt al rond?? Je recensie over de hier niet leverbare Kamaz hebben we nog tegoed?
gearhead zei:eeh de Bora en daarna Jetta waren de succesvolste in dat segment; wanneer zag jij een recente Megane sedan??
gearhead zei:Daewoo-Chevrolet zei:gearhead zei:@fileflirter; sommige mensen geloven liever dat de NL bevolking massaal gestoord is of dat PON iedereen gebrainwashed heeft dan dat sommige VW modellen nou gewoon precies doen wat iemand van een auto verwacht.
Bekijk de feiten eens in plaats van de Volkswagen-clan te amuseren met fantastische oneliners.
De feiten zijn dat VAG auto's bouwt die de klant wil hebben. Zie de verkoopcijfers ofwel de feiten.
rickm zei:Bijna middernacht:
Dat Infiniti toch......'k ga er lekker over dromen
5 stuks in Augustius.
Dat het er 6 mogen worden in september!
blackvolvo zei:VW heeft gewoon mazzel met zijn deels terechte imago en daardoor opgebouwde restwaarde, daarom worden veel mensen door lease-maatschappijen in een Golf gedwongen(door de crisis tegenwoordig ook vaak een Polo). Ben eigenlijk wel eens benieuwd naar de geschoonde verkoopcijfers, dus zonder de lease-auto's.