Rutger DC
Asfaltkampioen
De levering van de 14% dieseltjes van VAG is nu zeker volop aan de gang: niet alleen de Polo, maar ook de Fabia (leek een grote flop tot de Greenline) en Ibiza deden het in juli uitstekend.
Hyundai i30
Blijkbaar zien weinigen wat voor goede aanbieding dat is, hetzelfde geldt voor de eveneens afgeprijsde i20. Jammer ook dat de Skoda Yeti in Nederland geflopt is, geheel ten onrechte m.i. De Kia Soul is de best verkochte auto uit het B-segment in de VS, hier houden we niet van opvallend gelijnde blokkendozen. Verder is de E-klasse in landen als Duitsland, België en Frankrijk de absolute marktleider in zijn segment, hier lusten we geen Mercedes meer. De GLK blijft het beroerd doen, hopelijk kan het nieuwe instapmodel daar wat verandering in brengen.
Verder zijn de eerste leveringen van de Auris Full Hybrid zo te zien begonnen, ik heb er hier al één zien rijden (maar ik woon dan ook in Toyota Town - de enige dealer in een wijde omtrek hier zit in mijn dorp, dus bijna iedereen rijdt Toyota
).
Hyundai i30
Verder zijn de eerste leveringen van de Auris Full Hybrid zo te zien begonnen, ik heb er hier al één zien rijden (maar ik woon dan ook in Toyota Town - de enige dealer in een wijde omtrek hier zit in mijn dorp, dus bijna iedereen rijdt Toyota