Deel 13 : wat zag jij voor bijzonders vandaag

Zoals ik eerder al zei ben ik maandag bij Rob0032 op bezoek geweest. Na zijn luxe appartement in hartje Antwerpen te hebben bekeken zijn we eerst zijn parkeergarage ingelopen. Ditmaal stond er niet heel veel behalve dan die (replica?) Porsche 356 Speedster.
Foto550-CR76WCIH.jpg

Foto550-KRPVU6B8.jpg

Eenmaal buiten kwamen we deze Iveco tegen.
Foto550-EEEUYFRJ.jpg

Iets verder stond er een Renault 5 Campus, eigenlijk best zielig hoe hij erbij stond.
Foto550-QQ3AP7L7.jpg

Foto550-EREWRK7C.jpg

Ook stond er een late T3 geparkeerd.
Foto550-MDOTLH76.jpg

Foto550-DT3NCGTZ.jpg

In een etalage aan de haven stond deze BMW Isetta geparkeerd.
Foto550-KX3KALGM.jpg

Een mooie stad als Antwerpen (het centrum tenminste, en dan ook alleen sinds ze de gevels schoongemaakt hebben) levert vaak fraaie plaatjes op. Zo ook bij deze Mercedes-Benz 200
Foto550-DNVBB7PG.jpg

Foto550-EB68MLSD.jpg

En dan, een Audi RS6 die leeft op bescheiden voet (zie typeplaatje)
Foto550-E37BYEEW.jpg

Aan de Scheldekaai (=spottersparadijs) stond ook aardig wat leuks, om te beginnen deze GMC Vandura .
Foto550-JJZN4PQZ.jpg

Foto550-XDHJJYZ8.jpg

En wat te denken van deze heerlijk gifgroene Porsche 911.
Foto550-NIYLRCRJ.jpg

Foto550-HZ3OYYFC.jpg

Een gloednieuwe Mercedes-Benz G 500 met cabriotop is zeker ook het nemen van een foto waard.
Foto550-X3TW7ZLB.jpg

Foto550-NPC8K8AJ.jpg

Nog een Mercedes dan, een ooit haast onbetaalbare C124
Foto550-XZWEZKJW.jpg

Al doet het kenteken anders vermoeden, zo’n Quattroporte is niet bepaald een kleintje.
Foto550-WMR766BO.jpg

Deze rode Renault Express heeft betere tijden gekend.
Foto550-NLN6ISX8.jpg

Ook op de kaai, een stukje gebruikt door (wild)kampeerders in oude busjes en vrachtwagens. Een kleine sfeerimpressie.
Foto550-VEJGEVCT.jpg

Foto550-ULOPAATB.jpg

Foto550-3FUCLANZ.jpg

Foto550-6UJZVSQF.jpg

Foto550-6WUXJHOF.jpg

Verder kwamen we nog deze Golf cabrio tegen.
Foto550-G7VAH8OA.jpg

En weer een camper, ditmaal een Peugeot.
Foto550-TJCYALWL.jpg

In een zijstraat zag ik een voor Belgische begrippen oude auto staan, het bleek een Volkswagen Passat te zijn. Hij viel me vooral op door de nette staat, een wonder met al die geweldig gladde wegen in België.
Foto550-D3PAA7PU.jpg

In dezelfde straat stond nog een geweldige auto maar daarvan heeft Rob de foto’s
Gelukkig heb ik zelf ook zat leuke spots, zoals deze BMW 518
Foto550-DRRELMCI.jpg

Foto550-DLUQBRZX.jpg

Foto550-JUHX3K8P.jpg

Van grote, oude Volvos word ik altijd blij, zo ook van deze 740 in lichtblauw.
Foto550-UXGZVMHN.jpg

Totaal anders is deze Toyota Starlet met een interieur als vuilnisbak.
Foto550-OBP7DFR4.jpg

Maar snel nog een Volvo, weer een 740, ditmaal een sedan.
Foto550-IPXFADHZ.jpg

Foto550-NYXYMWSI.jpg

Vorige week zag ik al een Nederlandse Mercedes-Benz 380SEC, ditmaal een Belgische.
Foto550-TJT4JCDW.jpg

Foto550-KYKJ4X4H.jpg

En nog niet bekomen van de vorige spot kwamen we alweer deze Volkswagen Jetta tegen.
Foto550-6LVKHD7U.jpg

Foto550-TUIIOKH3.jpg

Zou hij ooit nog van zijn plek komen? Deze Mercedes-Benz 207D Camper staat al jarenlang op dezelfde plek.
Foto550-3TEH7KJC.jpg

Foto550-GX8EJAWU.jpg

Pick-ups vind ik altijd moeilijk in te schatten qua zeldzaamheid, Bij deze Mitsubishi L200 heb ik echter wel het idee dat ze schaars zijn inmiddels.
Foto550-WJQ6DG6Y.jpg

Foto550-OYLYJSD7.jpg

Een nette E-Kadett is al een zeldzaamheid. Een nette E-kadett uit Oost-Europa al helemaal.
Foto550-L8RWPWOJ.jpg

Hier op de foto met zijn achterkleinkind ernaast.
Foto550-A7MYSDJ7.jpg

Misschien wel een van de leukste spots van de dag vind ik deze Renault. Geen idee wat het type is maar leuk is hij zeker.
Foto550-HCM8KYXZ.jpg

Foto550-GZVIRFD3.jpg

Ook een Figaro is erg leuk, al had dit kleintje wel een lelijke voorschade.
Foto550-FQN4AZ6I.jpg

Foto550-AI8QGFQX.jpg

Foto550-K4P3BUWT.jpg

Iets verder stond een maagdelijk witte Porsche 944 in haast smetteloze staat.
Foto550-YIBNFKXW.jpg

Foto550-AKQOSZZF.jpg

En alweer een camper, zou er soms een campermagneet in de kaai zitten?
Foto550-KH3DNSGL.jpg

De eerste Renault 19 cabrio die ik spot is er één op Belgisch kenteken.
Foto550-IIO76WLK.jpg

Een Ford Thunderbird stond er ook geparkeerd.
Foto550-T6HSRH34.jpg

Hé wat leuk, een keer een Nederlands kenteken. En het is nog een ONK ook, deze Mitsubishi L300 camper uit 1986.
Foto550-3F8FEUPO.jpg

En nog een Nederlander, een LDV Maxus uit 2008.
Foto550-UJBANEAR.jpg

Een redelijk vroege Volkswagen T3 met hippieschilderingen.
Foto550-EY8DAHON.jpg

Ook kwamen we aan de kaai nog deze Opel Kadett tegen.
Foto550-7HDHAXTY.jpg

Elders in Antwerpen zagen we deze Mercedes-Benz 100D.
Foto550-FHWZV4KA.jpg

Tijdens een laatste ronde over de Kaai zag ik nog een Nissan Trade staan.
Foto550-BLWW6OIL.jpg

Foto550-YROPJYDE.jpg

Verder stond er nog een origineel Nederlandse BMW 320i uit 1988.
Foto550-NMTUY3XE.jpg

Foto550-BKUYMUEO.jpg

Ook stond er een bizarre camper op basis van een Mercedes-Benz
Foto550-S6TWH4OY.jpg

En een origineel Nederlandse, vervellende Toyota Starlet met zijschade uit 1986.
Foto550-HTAJPEIB.jpg

Foto550-WD3BZF4W.jpg

Foto550-34MDJVXH.jpg

Deze Chevrolet Blazer met matzwart zwaailicht op het dak zal vast niet van de Belgische politie zijn.
Foto550-GZLILAFE.jpg

Foto550-7JI4TUJA.jpg

Voor de volgende spot zijn we bijna een kilometer omgereden, we zagen hem eerst staan aan de andere kant van de weg maar de eerste optie om te keren was pas honderden meters verderop. Toch, voor een Skoda Pick-up draai ik graag even om.
Foto550-SPH6KBVC.jpg

Foto550-68IIJQJD.jpg

En dan de laatste spot van de dag. Gelukkig zag ik deze op tijd zodat we niet weer half Antwerpen door hoefden om erbij te komen. Ik sluit af met een Mercedes-Benz S-klasse in US-spec.
Foto550-QA8EUERI.jpg

Foto550-LJMIQ6BY.jpg

[size=x-small]*Edit: Fotofoutjes eruit gehaald.[/size]

Wow, gave spots! Vooral de Renault Goelette en de Super5 Campus (zo'n ding op grijs kenteken heb ik een tijdje gehad als auto van de zaak) maar er zit nog veel meer moois tussen.

Klassiekerrijder zei:
Ik dacht dat deze van oorsprong Belgische R4 inmiddels verdwenen was, ik had 'm al jaren niet meer gezien

https://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-S8UXMQPF.jpg
https://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-JUMUWW7B.jpg

Ik had 'm vorig jaar nog zien staan in Utrecht (foto), maar ik gok dat je 'm juist daar hebt gefotografeerd. :p

Astrawez zei:
Lang niet gezien: zo'n eind jaren '80 Ginaf F490. Deze staat geregistreerd als landbouwvoertuig.
[url]https://farm4.staticflickr.com/3927/15217554590_8bc12acdc4_c.jpg[/url]

Geweldig ding! (y)

Vandaag gespot: een Citroën HY uit 1974, die al sinds 1978 in handen is van de huidige eigenaar.

En een Winnebago Itasca Phasar uit 1987. Meer info over dit model is hier te vinden.
De oudere heer achter het stuur zwaaide vriendelijk terug, toen hij door had dat ie werd gefotografeerd.

@ XBXG: inderdaad.

Renault 25 Baccara

Grotefoto-SUUYOX6K.jpg

Ver op de oprit: Daimler Sovereign

Grotefoto-ZHOXM3IG.jpg

En in het donker: schitterende Porsche 912

Grotefoto-PEQLYEIB.jpg

Grotefoto-BWICL87L.jpg

De camera is helaas niet het beste onderdeel van mijn telefoon... :(

Astrawez zei:
Deze Mazda 121 1.3i 16V Cabrio Top uit 1992. Van deze uitvoering staan er nog maar 13 op Nederlands kenteken geregistreerd.

Mag ik vragen waar je dit soort opmerkingen op baseert? Nu is mijn info wat verouderd, want gebaseerd op de open data van ruim twee jaar geleden, maar toen waren er nog 109 Mazda's 121 1.3i 16V Cabrio Top U9 met minimaal 3,5 maand APK (even snelle selectie gedaan op APK tot 2013). Kan me toch ook moelijk voorstellen dat er daarvan 96 (plus het aantal met destijds minder dan 3,5 maand APK of verlopen APK) gesloopt/geëxporteerd zijn.

Gave spots weer zeg.
@klassiekerrijder, mooie R25 en 912(y)

Dit kwam ik nog tegen gisteren. Allereerst deze DS uit 1969

Deze Buick uit 1963 ONK

En dan nog deze Nissan, dit heb ik nog nooit gezien, het lijkt een Micra, maar dan heel anders.

@PM zei:
Astrawez zei:
Deze Mazda 121 1.3i 16V Cabrio Top uit 1992. Van deze uitvoering staan er nog maar 13 op Nederlands kenteken geregistreerd.

Mag ik vragen waar je dit soort opmerkingen op baseert? Nu is mijn info wat verouderd, want gebaseerd op de open data van ruim twee jaar geleden, maar toen waren er nog 109 Mazda's 121 1.3i 16V Cabrio Top U9 met minimaal 3,5 maand APK (even snelle selectie gedaan op APK tot 2013). Kan me toch ook moelijk voorstellen dat er daarvan 96 (plus het aantal met destijds minder dan 3,5 maand APK of verlopen APK) gesloopt/geëxporteerd zijn.

Ruim twintig jaar oude auto's verdwijnen nou eenmaal snel, vooral als ze geen liefhebberstatus hebben. Dan zijn het gewoon gebruiksobjecten die weg moeten als 'ie niet door de apk komt of als er iets stuk gaat.

Heel erg gave Lada, 912, Buick, 'Micra' en Baccara hierboven trouwens! (y)

Leuk die Lada en Nissan! Die Nissan kende ik nog niet, hij doet me echter wel denken aan de Figaro, misschien uit dezelfde serie?

Leuk dat die Lada nog steeds bestaat. Hij is nog steeds bij de eerste eigenaar en het schijnt dat er al meer dan 500.000 km op de teller staat.

Een paar spotjes van auto's met ONK.

Alfa Romeo 75 Twin Spark 2.0 1990
Foto-UEUJVK67.jpg

Volvo 264 GLE Automatic 1980
Foto-K7RXS6US.jpg

Land Rover 109 STAWAG 1979
Foto-R73IHEMN.jpg

Gisteren deze Volta Van gespot. Had nog nooit van dit merk gehoord en het lukte mij ook niet om hem goed op de foto te zetten.

2rq0io3.jpg

Vond na wat zoeken op internet nog een paar goede fotos van deze 26 pk sterke elektrowagen. Deze auto blijkt ook nog in dienst zijn geweest bij de Politie Utrecht o_O

ztu3xk.jpg

2vj998x.jpg

9h7sbl.jpg

Rob0032 zei:
@PM zei:
Astrawez zei:

Ruim twintig jaar oude auto's verdwijnen nou eenmaal snel, vooral als ze geen liefhebberstatus hebben. Dan zijn het gewoon gebruiksobjecten die weg moeten als 'ie niet door de apk komt of als er iets stuk gaat.

Toch de lijst maar even vernieuwd, 52 stuks met minimaal 3 maanden APK (geldig tot in 2015).
Nu moet ik trouwens wel zeggen, dat er daarvan 7 als volgt zijn vermeld: 121 1.3I-16V CABRIO TOP U9 (waaronder het exemplaar op de vorige pagina)
En de rest als volgt: 121 1.3I-16V_____________CABRIO TOP U9, dus met een heleboel extra spaties. Misschien dat hem daar het verschil zit? Bij ovi.rdw.nl zie je geen verschil.

Overigens is het totaal aantal Mazda's afgenomen van 190.339 op 18 september 2012 tot 151.831 nu. Da's 38.508 oftewel zo'n 20% minder in twee jaar tijd...

Erg gave spot die Lada 2107! (y)

@PM zei:
Astrawez zei:

Ik heb het hier vandaan. Het zal inderdaad dus wel met de spaties te maken hebben denk ik. Want tussen deze 13 staan inderdaad ook auto's zonder apk.

Er zijn er drie gedemonteerd en dus uit de actuele open data, de rest staat er inderdaad in onder de versie zonder spatie-overschot.

De rest staat hier (let op het aantal +jes in de url, en nee die heb ik niet allemaal vergeleken met de RDW-gegevens ;) ).

Astrawez zei:
...
Ik heb het hier vandaan. Het zal inderdaad dus wel met de spaties te maken hebben denk ik. ...

En vergeet eventuele tikfouten niet. Al zoekende naar nog rijdende Toyota Corolla´s kwam ik tegen die als Corrolla, Corrola, Carolla of Cololla op kenteken staan. Even verder zoeken en je hebt zelfs een Toyota Jaris, Yazis, Avensus, Celisast, Lancdruiser, of zelfs een ?? : https://www.rdwdata.nl/kenteken/45VXVJ

Ook Opel kent leuke : Asrta, Asfra, Commandore, Dilpomat, Kapitain, Mariva, Seanator of Olijppia.. :confused:

Maargoed, dat is naast best grappig (of dom?) toch wel iets om rekening mee te houden als je van een bepaald type de aantallen zoekt.

Vandaag in Antwerpen (Linkeroever) deze volgens mij volstrekt originele Mercury Cougar XR-7 (aan de wat verweerde staat van de lak te oordelen, was zelfs die origineel):

bhew5w.jpg

23jjp75.jpg

Waar stond 'ie dan ergens? Ik was daar laatst en heb 'm toen niet gezien. Erg gaaf ding zeg! (y)

Hier weer een aantal spots van gisteren en vandaag.

Als eerste deze (in mijn ogen) geweldige Opel Vectra A 1.7 Diesel uit 1992 van de eerste eigenaar!

Op hetzelfde parkeerterrein, deze Mercedes-Benz 500 SL, ook uit 1992.

Vandaag in Den Bosch maar weer eens een klein rondje gedaan in de wijken rondom het station met het volgende resultaat:

Citroën C 15 D uit 1995

Commer KCL 4023 Van uit 1970

Werk in uitvoering, deze Honda Civic "Luxe Matic" uit 1981

Lada Niva uit 1988

Erg nette Mercedes-Benz 300 TD-I Van uit 1992

Leuke '90's Colt uit 1989

En een vrij vroege Colt uit 1988 (meer foto's in het registertopic)

Suzuki Swift 5-deurs uit 1991

Ik had hem al eens eerder gespot, deze Toyota Corolla 1.3 Liftback SXL uit 1986

Die vectra diesel, leuk.
Het staat er dan ook gewoon ongegeneerd op 1.7D(y)

Rob0032 zei:
Waar stond 'ie dan ergens? Ik was daar laatst en heb 'm toen niet gezien. Erg gaaf ding zeg! (y)

Pre-metro station Frederik van Eeden, mijn dagelijks parkeeradresje (behalve maandag en vrijdag, dan sta ik aan de UA zelf). Allereerste keer dat ik hem spot en ik parkeer er al vier jaar, dus geen vaste 'klant' ;) Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom jij hem hebt gemist.

@ 929V6: ja, die wieldoppen vond ik ook geweldig! Zie je echt haast nooit op een oude Amerikaans muscle car...

Dit vind ik nou zo ontzettend gaaf he? Geen luxe verwarmde garage, geen hoes, geen carport, gewoon op straat, rondrijden ermee en elke keer stukkie mooier maken.

15232952858_37eaf4da25_c.jpg

Mooie Cougar, met inderdaad hele toffe wieldoppen! Die Pacer is ook top! Veel mensen mogen hem dan lelijk vinden, ik vind hem door zijn afwijkende vorm super! :LOL:
Leuke Civic ook!

Een Corvette uit 1977.

Een MB W115 220D uit 1970.

Ik reed vandaag tijdens mijn werk langs mijn vaste garage, waar dit drietal AX'en stond.

Bij een exportbedrijf stond deze zielige B-Kadett uit 1970, met daarachter nog een Jaguar XJ.

En een Volvo 740 GL automatic uit 1987.

De "vangst" van vandaag:

Als eerste zag ik deze super nette Colt uit 1989 met originele spoilerset.

Seat Ibiza CLX uit 1993

VW Golf I GL Cabrio uit 1984, welke volgens mij nooit gewassen wordt..

En de topspot van vandaag: deze Super Super nette Opel Vectra A uit 1991, welke nog bij de eerste eigenaar is!!

Gisteren heb ik een rondje gefietst door Ede, aangezien ik daar twee auto's had zien staan toen ik geen camera bij me had.

Voor het eerst toch maar eens een ZX Break op de foto gezet, omdat ik ze haast nooit meer zie. Dit is een 1.6 TD Avantage uit 1995.

Een Audi 80 1.8 S uit 1987. Met Katalysator, dat verdiende toen nog een speciaal typeplaatje :)

Een erg leuke Opel Corsa GSi uit 1989.

Een Alfa Spider 2.0 uit 1985.

Dit is één van de auto's waarvoor ik naar Ede ben gefietst: een fantastische Honda Accord Aerodeck uit 1988! Sinds 1994 is hij bij de huidige eigenaar.

Daar vlakbij stond deze Nissan Primera SRi uit 1996.

Een W124 als besteluitvoering zie ik niet vaak. Dit is een 300TD uit 1990.

Een tijdje terug postte ik deze gave Rover Estate uit 1993. Inmiddels is 'ie een klein stukje verplaatst, zodat ik z'n achterkant ook kon fotograferen.

Nog een Corsa A, ditmaal een erg nette 1.3 uit 1988.

Weliswaar bij de Skoda-dealer, maar deze fantastische Skoda 105 op pre-GAIK-platen wilde ik jullie niet onthouden.

Dit is Conny, oftewel een Renault 4 GTL uit 1984.

Een Golf I GLS uit 1977, waar aan werd gewerkt.

Erg leuk, zo'n stoere Mitsubishi Pajero uit 1989. Als je er maar groot genoeg 'Turbo' en 'Intercooler' op zet met wat striping, wordt 'ie vanzelf sneller :)

Voor deze auto ben ik ook even speciaal teruggefietst, een schitterende Ford Taunus uit 1971. Bij de huidige eigenaar sinds 1978!

APK tot eind 2013... waarschijnlijk voorlopig hier neergezet vanwege de nieuwe belastingregels. Wel bijzonder, zo'n vroege W124 stationwagon op diesel.

Origineel Nederlandse MG B Roadster uit 1965, die sinds 1988 bij de huidige eigenaar is.

Een vers geïmporteerde Renault 4 F6 Combi uit 1982.

En nog één spotje van vandaag: een leuke Peugeot 204 Break uit 1974.

2014-09-29%2B12.04.57.jpg

Oldsmobile Dynamix 88
Vervaldatum APK N.v.t.
Datum eerste toelating 30-06-1958
Datum tenaamstelling 25-03-2010
Tijdstip tenaamstelling 15:25
Datum eerste afgifte Nederland 17-05-1991​

Die Colt en Vectra (Wesley), en GSI, Accord, W124T's, Taunus, Rover Estate en 204 (Niels) en de geweldige Oldsmobile van Dennis, stuk voor stuk fantastische spots! Echt waar, simpelweg genieten. (y)

@Niels,
Een katalysator was destijds dan ook 'item'. Enerzijds ontving men subsidie ervoor, anderzijds kostte het meer brandstof en onderhoud. Een soort BlueMotion-logo avant la lettre. ;)
En ja die Pajero. Volgens mij had 'ie ook echt een turbo. Geweldige striping trouwens, en ook een heel leuke spot!

@JD: Mooie spots weer! Vooral de 5 Campus, Isetta, en 200!

@XBXG: Mooi ding, die Winnebago!

@gil77: Leuke Buick!

@Darkhorse: Hé, een bekende Lada! ;)

@UKkie: Die 75 is mijn favoriet!

@Ancoow: Wat een gek ding, die Volta Van! Wel erg leuk!! (Ik dacht ook eerst naar een Terberg te kijken ;) )

@Escher: Ben geen Amerikanen-gek maar die Mercury is wel leuk! (y)

@D. Elzinga: Mooi shot van die Pacer!

@Astrawez: Twee jaar geleden konden ze me geen moer schelen die Vectra's. Nu vind ik ze erg leuk! Zeker een Vectra A van de eerste eigenaar! Verder vind ik de Commer, Civic en Corolla erg leuk!

@XBXG (tweede post): Het blijft apart, een gele oldtimerplaat. Verder vind ik de trio-spot van de AX'jes erg leuk en bijzonder! Ook erg zonde van die(SL)Opel... ;)

@ginkelvanmichiel: Mooi hoor, zo'n Delta Integrale! Waarom ben je niet even naar beneden gelopen? Of reed hij (zoals het op de foto lijkt) net weg?

@Astrawez (tweede post): Ook zo'n auto die me twee jaar geleden nog helemaal niets deed en nu wel is die Ibiza! Overigens alweer een erg leuke Vectra!

@Niels: Die Accord (y)! Die Skoda (y)! Die Taunus (y)! MG B Roadster (y)! Renault 4 Combi (y)! 204 Break (y)!

@D.E.N.N.I.S: Mooie Oldsmobile!

Zo, heb ik ook weer even iedereen voorzien! ;)

---

Ik heb zelf nog een paar spots die ik wil delen. Het zijn auto's die ik alleen met mijn telefoon kon spotten omdat ik mijn fotocamera niet bij me had.

Leuke Benz in een zijstraatje.

14cxxy1.jpg

htybyr.jpg

Deze Amazon zag ik vanmorgen op weg naar school staan.

aca0k7.jpg

En op de terugweg stond er om de hoek bij de Amazon plotseling deze hele nette ID!

33tkw2f.jpg

De meest bijzondere spot is echter van drie dagen terug. Ik zag hem in de verte staan, klaar om te vertrekken en ik was er net op tijd bij om de volgende twee foto's te schieten!

Een hele gave Ford Taunus 15M TS uit 1967 met origineel Nederlands kenteken!

2ueu0sz.jpg

33nuhkx.jpg

D' oh zei:
@ginkelvanmichiel: Mooi hoor, zo'n Delta Integrale! Waarom ben je niet even naar beneden gelopen? Of reed hij (zoals het op de foto lijkt) net weg?

ja, ik hoorde iets brullen, keek naar buiten en zag daar net de Delta vertrekken. Kon dus nog nét een foto maken ;)

Niels. zei:
Voor deze auto ben ik ook even speciaal teruggefietst, een schitterende Ford Taunus uit 1971. Bij de huidige eigenaar sinds 1978!

[url]https://farm4.staticflickr.com/3929/15243748378_e2b80e148d_c.jpg[/url]
[url]https://farm3.staticflickr.com/2949/15427154771_5500e5d30d_c.jpg[/url]

Wat een prachtige Taunus! (y)

D' oh zei:
De meest bijzondere spot is echter van drie dagen terug. Ik zag hem in de verte staan, klaar om te vertrekken en ik was er net op tijd bij om de volgende twee foto's te schieten!

Een hele gave Ford Taunus 15M TS uit 1967 met origineel Nederlands kenteken!

https://i59.tinypic.com/2ueu0sz.jpg
https://i59.tinypic.com/33nuhkx.jpg

Ook dat is een erg mooie Taunus. (y)

Vanmiddag in Haarlem

MB 207 kampeerwagen uit 1976

Land Rover 109 (Defender) ui 1975 (helaas kon ik van voren geen goede foto's maken door de plantenbakken..)

Eens even teruggebladerd. Er komt weer heel wat moois langs!

@Wouter: Zeer gaaf, een XM Multimédia! Toch leuk dat een relatief groot deel van die 50 in Nederland is :) Die Winnebago Itasca is ge-wel-dig! De AX-en zijn ook erg leuk, ijkt zo net een plaatje uit de nineties(y)

@klassiekerrijder: Leuke Orion, de ruitenwisser achter was mij nog nooit opgevallen! best geinig zo!

@AlbertsH: Gave R9, jammer van het kapotte klipperlichtje.

@CitroënAZU: Gave P6 en Dolomite(y) Ook leuk om eens hier een Proton Savvy tegen te komen!

@Astrawez: Thanks for the compliments! De Import-100 ziet er nog best netjes uit! Verder weer stuk voor stuk erg leuke spots!

@JD: Leuke spots vanuit Antwerpen! De Felicia Pickup is mijn favoriet!

@Radar: Leuke Routan inderdaad! Je ziet ze niet vaak, laat staan in het wit.

@gil77: Die Nissan Verita staat heel vaak in Voorburg geparkeerd. Ik moet 'm nog steeds eens op de foto vastleggen. Waar kwam jij hem tegen?

@Ancoow: Leuk, de Volta Van! Nog nooit van gehoord.

@Escher: Geniale spot, die Mercury!

@Niels: gave Accord Aerodeck Corsa GSI en 204 Break. De Rover Estate is een geweldige spot! Ooit hoop ik er nog een aan te schaffen :)

@D'oh: Die Taunus 15M is wel heel gaaf!

Mijn spots van gisteren:
Citroën Ami 8 Club - Delft

Citroën SM 2.7 V6 Injection - Delft (mijn topspot van die dag!)

Ford Transit FT80S Trader - Pijnacker (ik zie ze nog maar weinig tegenwoordig)

Nissan Micra 1.0 SDX - Delft (geniale wieldoppeno_O)

Suzuki Swift 1.3 Cabriolet - Delft

Volkswagen Bora 2.0 Variant - Delft (Heeft de "8" nog een speciale betekenis in het kenteken?)

Terug
Bovenaan