Gewoon Dirk
Wegverkenner
Zoals ik eerder al zei ben ik maandag bij Rob0032 op bezoek geweest. Na zijn luxe appartement in hartje Antwerpen te hebben bekeken zijn we eerst zijn parkeergarage ingelopen. Ditmaal stond er niet heel veel behalve dan die (replica?) Porsche 356 Speedster.
Eenmaal buiten kwamen we deze Iveco tegen.
Iets verder stond er een Renault 5 Campus, eigenlijk best zielig hoe hij erbij stond.
Ook stond er een late T3 geparkeerd.
In een etalage aan de haven stond deze BMW Isetta geparkeerd.
Een mooie stad als Antwerpen (het centrum tenminste, en dan ook alleen sinds ze de gevels schoongemaakt hebben) levert vaak fraaie plaatjes op. Zo ook bij deze Mercedes-Benz 200
En dan, een Audi RS6 die leeft op bescheiden voet (zie typeplaatje)
Aan de Scheldekaai (=spottersparadijs) stond ook aardig wat leuks, om te beginnen deze GMC Vandura .
En wat te denken van deze heerlijk gifgroene Porsche 911.
Een gloednieuwe Mercedes-Benz G 500 met cabriotop is zeker ook het nemen van een foto waard.
Nog een Mercedes dan, een ooit haast onbetaalbare C124
Al doet het kenteken anders vermoeden, zo’n Quattroporte is niet bepaald een kleintje.
Deze rode Renault Express heeft betere tijden gekend.
Ook op de kaai, een stukje gebruikt door (wild)kampeerders in oude busjes en vrachtwagens. Een kleine sfeerimpressie.
Verder kwamen we nog deze Golf cabrio tegen.
En weer een camper, ditmaal een Peugeot.
In een zijstraat zag ik een voor Belgische begrippen oude auto staan, het bleek een Volkswagen Passat te zijn. Hij viel me vooral op door de nette staat, een wonder met al die geweldig gladde wegen in België.
In dezelfde straat stond nog een geweldige auto maar daarvan heeft Rob de foto’s
Gelukkig heb ik zelf ook zat leuke spots, zoals deze BMW 518
Van grote, oude Volvos word ik altijd blij, zo ook van deze 740 in lichtblauw.
Totaal anders is deze Toyota Starlet met een interieur als vuilnisbak.
Maar snel nog een Volvo, weer een 740, ditmaal een sedan.
Vorige week zag ik al een Nederlandse Mercedes-Benz 380SEC, ditmaal een Belgische.
En nog niet bekomen van de vorige spot kwamen we alweer deze Volkswagen Jetta tegen.
Zou hij ooit nog van zijn plek komen? Deze Mercedes-Benz 207D Camper staat al jarenlang op dezelfde plek.
Pick-ups vind ik altijd moeilijk in te schatten qua zeldzaamheid, Bij deze Mitsubishi L200 heb ik echter wel het idee dat ze schaars zijn inmiddels.
Een nette E-Kadett is al een zeldzaamheid. Een nette E-kadett uit Oost-Europa al helemaal.
Hier op de foto met zijn achterkleinkind ernaast.
Misschien wel een van de leukste spots van de dag vind ik deze Renault. Geen idee wat het type is maar leuk is hij zeker.
Ook een Figaro is erg leuk, al had dit kleintje wel een lelijke voorschade.
Iets verder stond een maagdelijk witte Porsche 944 in haast smetteloze staat.
En alweer een camper, zou er soms een campermagneet in de kaai zitten?
De eerste Renault 19 cabrio die ik spot is er één op Belgisch kenteken.
Een Ford Thunderbird stond er ook geparkeerd.
Hé wat leuk, een keer een Nederlands kenteken. En het is nog een ONK ook, deze Mitsubishi L300 camper uit 1986.
En nog een Nederlander, een LDV Maxus uit 2008.
Een redelijk vroege Volkswagen T3 met hippieschilderingen.
Ook kwamen we aan de kaai nog deze Opel Kadett tegen.
Elders in Antwerpen zagen we deze Mercedes-Benz 100D.
Tijdens een laatste ronde over de Kaai zag ik nog een Nissan Trade staan.
Verder stond er nog een origineel Nederlandse BMW 320i uit 1988.
Ook stond er een bizarre camper op basis van een Mercedes-Benz
En een origineel Nederlandse, vervellende Toyota Starlet met zijschade uit 1986.
Deze Chevrolet Blazer met matzwart zwaailicht op het dak zal vast niet van de Belgische politie zijn.
Voor de volgende spot zijn we bijna een kilometer omgereden, we zagen hem eerst staan aan de andere kant van de weg maar de eerste optie om te keren was pas honderden meters verderop. Toch, voor een Skoda Pick-up draai ik graag even om.
En dan de laatste spot van de dag. Gelukkig zag ik deze op tijd zodat we niet weer half Antwerpen door hoefden om erbij te komen. Ik sluit af met een Mercedes-Benz S-klasse in US-spec.
[size=x-small]*Edit: Fotofoutjes eruit gehaald.[/size]
Eenmaal buiten kwamen we deze Iveco tegen.
Iets verder stond er een Renault 5 Campus, eigenlijk best zielig hoe hij erbij stond.
Ook stond er een late T3 geparkeerd.
In een etalage aan de haven stond deze BMW Isetta geparkeerd.
Een mooie stad als Antwerpen (het centrum tenminste, en dan ook alleen sinds ze de gevels schoongemaakt hebben) levert vaak fraaie plaatjes op. Zo ook bij deze Mercedes-Benz 200
En dan, een Audi RS6 die leeft op bescheiden voet (zie typeplaatje)
Aan de Scheldekaai (=spottersparadijs) stond ook aardig wat leuks, om te beginnen deze GMC Vandura .
En wat te denken van deze heerlijk gifgroene Porsche 911.
Een gloednieuwe Mercedes-Benz G 500 met cabriotop is zeker ook het nemen van een foto waard.
Nog een Mercedes dan, een ooit haast onbetaalbare C124
Al doet het kenteken anders vermoeden, zo’n Quattroporte is niet bepaald een kleintje.
Deze rode Renault Express heeft betere tijden gekend.
Ook op de kaai, een stukje gebruikt door (wild)kampeerders in oude busjes en vrachtwagens. Een kleine sfeerimpressie.
Verder kwamen we nog deze Golf cabrio tegen.
En weer een camper, ditmaal een Peugeot.
In een zijstraat zag ik een voor Belgische begrippen oude auto staan, het bleek een Volkswagen Passat te zijn. Hij viel me vooral op door de nette staat, een wonder met al die geweldig gladde wegen in België.
In dezelfde straat stond nog een geweldige auto maar daarvan heeft Rob de foto’s
Gelukkig heb ik zelf ook zat leuke spots, zoals deze BMW 518
Van grote, oude Volvos word ik altijd blij, zo ook van deze 740 in lichtblauw.
Totaal anders is deze Toyota Starlet met een interieur als vuilnisbak.
Maar snel nog een Volvo, weer een 740, ditmaal een sedan.
Vorige week zag ik al een Nederlandse Mercedes-Benz 380SEC, ditmaal een Belgische.
En nog niet bekomen van de vorige spot kwamen we alweer deze Volkswagen Jetta tegen.
Zou hij ooit nog van zijn plek komen? Deze Mercedes-Benz 207D Camper staat al jarenlang op dezelfde plek.
Pick-ups vind ik altijd moeilijk in te schatten qua zeldzaamheid, Bij deze Mitsubishi L200 heb ik echter wel het idee dat ze schaars zijn inmiddels.
Een nette E-Kadett is al een zeldzaamheid. Een nette E-kadett uit Oost-Europa al helemaal.
Hier op de foto met zijn achterkleinkind ernaast.
Misschien wel een van de leukste spots van de dag vind ik deze Renault. Geen idee wat het type is maar leuk is hij zeker.
Ook een Figaro is erg leuk, al had dit kleintje wel een lelijke voorschade.
Iets verder stond een maagdelijk witte Porsche 944 in haast smetteloze staat.
En alweer een camper, zou er soms een campermagneet in de kaai zitten?
De eerste Renault 19 cabrio die ik spot is er één op Belgisch kenteken.
Een Ford Thunderbird stond er ook geparkeerd.
Hé wat leuk, een keer een Nederlands kenteken. En het is nog een ONK ook, deze Mitsubishi L300 camper uit 1986.
En nog een Nederlander, een LDV Maxus uit 2008.
Een redelijk vroege Volkswagen T3 met hippieschilderingen.
Ook kwamen we aan de kaai nog deze Opel Kadett tegen.
Elders in Antwerpen zagen we deze Mercedes-Benz 100D.
Tijdens een laatste ronde over de Kaai zag ik nog een Nissan Trade staan.
Verder stond er nog een origineel Nederlandse BMW 320i uit 1988.
Ook stond er een bizarre camper op basis van een Mercedes-Benz
En een origineel Nederlandse, vervellende Toyota Starlet met zijschade uit 1986.
Deze Chevrolet Blazer met matzwart zwaailicht op het dak zal vast niet van de Belgische politie zijn.
Voor de volgende spot zijn we bijna een kilometer omgereden, we zagen hem eerst staan aan de andere kant van de weg maar de eerste optie om te keren was pas honderden meters verderop. Toch, voor een Skoda Pick-up draai ik graag even om.
En dan de laatste spot van de dag. Gelukkig zag ik deze op tijd zodat we niet weer half Antwerpen door hoefden om erbij te komen. Ik sluit af met een Mercedes-Benz S-klasse in US-spec.
[size=x-small]*Edit: Fotofoutjes eruit gehaald.[/size]