Ik heb ook weer wat te delen.
Allereerst een tweetal spotjes die ik gisteren gedaan heb, te beginnen met een Trabant op de A4 bij Hoogerheide.
En even later een Nissan 300ZX uit 1993 in Bergen op Zoom.
Vandaag ben ik met mijn vriendin naar Dinteloord geweest om eens te kijken of daar wat te spotten valt.
Dat bleek gelukkig het geval te zijn, verder is er namelijk bar weinig te doen in dat dorp.
Meteen op de parkeerplaats op het dorpsplein stond een Nissan 100NX uit 1991 met ONK.
Ook stond er een Volkswagen Passat uit 2013 die mij opviel omdat het een Alltrack uitvoering is.
In de voortuin, een leuke Ford Transit Camper uit 1980 met ONK
Persoonlijk schatte ik hem ouder, toch blijkt deze Mitsubishi L300 Long gewoon uit 2006 te komen.
Tja, wat kan ik zeggen van deze Volkswagen Rattengolf uit 1984...
Gelukkig zag ik even later een Golfje uit 1985 die er stukken origineler uitziet, maar de leukste VW van de dag moet nog komen...
Een Ford Cougar zie ik ook niet zo vaak, reden te meer om een foto te maken.
En toen had ik mijn spot van de dag te pakken, voor mijn vriendin de rechtvaardiging om helemaal naar Dinteloord te rijden.
Nee, ik bedoel niet de Karmann Ghia uit 1972 op onderstaand plaatje maar de origineel Nederlandse Volkswagen Golf GTI uit 1983.
Even verder stond deze prachtige Jaguar XJ6 uit mijn geboortjeaar, 1985.
Misschien niet zo bijzonder voor sommigen, ik zie ze echter nauwelijks, de nieuwe Kia Optima.
Terug op het dorpsplein stond daar deze leuke Volvo 740 GL sedan uit 1990 met ONK die alweer sinds 1998 bij de huidige eigenaar is.
Terwijl we zaten te genieten van een heerlijk saucijzenbroodje van de lokale bakker zag ik ineens een Hyundai Scoupé uit 1994 met ONK voorbij komen. Ik kon m nog net op de foto krijgen.

Gelukkig zag ik hem later geparkeerd in een wijk zodat ik nog wat foto's kon maken.
Ook deze Poolse Dodge Stratus kon ik er nog net op krijgen.
Weer aan de wandel kwam ik een Mitsubishi L300 Camper uit 1988 met ONK tegen.
Ook zag ik deze behoorlijk vernachelde Peugeot 309 GTI 16v uit 1992.
Een stuk beter zag deze Range Rover uit 1986 eruit.
Ook in Dinteloord kennen ze Citrofielen. Zo kwam ik een huis tegen met een Citroën CX GTI en een Traction Avant op de oprit.
Tot zover de gewone spots uit Dinteloord, in de showroom van een trouwautoleverancier stond ook aardig wat lekkers, eigenlijk is het tegen de regels in dus daarom hou ik het bij een paar overzichtsplaatjes.
Op de eerste foto van links naar rechts een Rolls Royce Silver Spirit uit 1981, sinds 1994 bij de huidige eigenaar. Een Jaguar 3.4S uit 1968 met ONK en een Chevrolet Fleetmaster uit 1946 die sinds 1976 in Nederland is.
Op de tweede foto van links naar rechts een origineel Nederlandse Riley 1 1/2 LTR uit 1954, een Volkswagen Kever cabriolet uit 1977, een Jaguar Sovereign uit 1985 en een halve Volvo 131 uit 1964.
Nogmaals dezelfde Riley maar nu vergezeld door een Kever cabriolet uit 1976 en een Citroën 10AC uit 1932.

Mocht je nieuwsgierig zijn naar meer foto's, klik op een willekeurige foto om op mijn Flickr-account terecht te komen. Hier staan nog meer plaatjes.
Op weg naar huis kwam ik nog een spot tegen en wel in Steenbergen. Daar reed deze geweldige Honda Civic 3D Luxe Hondamatic uit 1983 met ONK.