Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
929V6 zei:XBXG zei:Leuk!
Ontzettend zonde van de schade aan de voorbumper en het linker voorscherm.Ik heb deze BX laatst nog gezien bij een meeting van de BX Club, en in het echt is de schade nog erger dan op de foto's.
Had jij die achterlichten er ook al op zitten, nee toch?

XBXG zei:
D' oh zei:Bekenden van het forum?![]()
Gijs571 zei:Volledig mee eens, Durashift.Ook mooie foto van die Amazon.
Ik spot zelf de laatste tijd maar erg weinig...
Rob0032 zei:
Rob0032 zei:

Rob0032 zei:@Stefan,
Voor die 504 ben ik nog een paar keer terug gegaan (voor een betere foto), maar helaas...
D' oh zei:Is dit nu een Belgische 'vanity plate'?
D' oh zei:En die Bentley met 00 24 ook?

image by peterolthof, on Flickr
image by peterolthof, on FlickrAlbertsH zei:Rob, dat zijn er weer veels te veel, maar je hebt duidelijk iets met de Mitsubishi Space Wagon en Citroën ZX, of België heeft dat natuurlijk.
Ook een geweldige Mitsubishi Galant Turbo op deze pagina!
Rob0032 zei:Bedankt iedereen.
@929V6,
Er komt zelfs nog een Visa aan! Welke uitvoering is het eigenlijk? Volgens mij een vroege van de tweede serie, maar die spiegels lijken ouder dan de rest van de auto. Overigens was de auto ook op de Noordkaap geweest, aldus de sticker achterop de auto.
Stif zei:Wat is die witte GTS mooi!
929V6 zei:Rob0032 zei:Bedankt iedereen.
@929V6,
Er komt zelfs nog een Visa aan! Welke uitvoering is het eigenlijk? Volgens mij een vroege van de tweede serie, maar die spiegels lijken ouder dan de rest van de auto. Overigens was de auto ook op de Noordkaap geweest, aldus de sticker achterop de auto.
Zie het typeplaatje achterop: een Visa II Spécial, de basisuitvoering met een tweecilindermotor. Geleverd van maart '81 t/m de zomer van '82, maar in deze weinig populaire kleur Vert Chevreuse pas vanaf oktober '81 dus tamelijk uniek. Vanaf zomer '82 ging deze uitvoering gewoon als "Visa" door het leven. De buitenspiegel hoort inderdaad een moderner kunststof exemplaar te zijn.