techlo2 zei:
Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:
Op weg naar mijn werk zag ik deze vrachtwagen. Ik denk dat het een Volvo is, de fabriek van Volvo trucks zit er namelijk vlakbij. Maar verder heb ik geen idee, is het een Dakar-Volvo of eerder een R&D-voertuig? ik heb werkelijk geen idee.
https://farm4.staticflickr.com/3944/15056439803_c23cf07e38_c.jpg
De vrachtauto is een Iveco en aangezien hij op een vrachtwagen van Jan De Rooy staat en Gerard de Rooy tegenwoordig met Iveco's aan de Dakar meedoet denk ik dat dit een vrachtauto van team de Rooy is voor de Dakar 2015.
Hmm, leuke gedachtegang maar hoe ben je daar zo zeker van? Ik kan nergens uit opmaken dat het een truck van De Rooy is, de rest van je verhaal klinkt echter wel plausibel (zeg ik aan de hand van een half uur afbeeldingen van trucks opzoeken).
@AlbertSH: Mooie foto's

@Alset: duimpje omhoog voor de 33, de in mijn ogen prachtige BMW Z3 Coupé en de Carver.

@XBXG: De Diablo vind ik erg vet, droomauto van mijn vriendin. En natuurlijk de Simca.

@Pedigreepaul: Wow, een echte Yue Loong, wat een topspot.

Zonder gekheid, erg mooie foto's heb je gemaakt, ook die op Flickr zijn zeker de moeite waard.
@Danny1995: De P100 en Gama Goat vind ik erg leuk

, een achterklepwisser zoals die Kia heeft is wel ubiek zeg.

@Sjoerd95: Erg leuke velgen onder die Quattroporte.

@DRMMJ: Hoewel de Model S opzich niet spotwaardig is in mijn ogen levert dit wel een erg leuk plaatje op zo.
Gisteren ben ook ik naar de Feeling wezen kijken, vooraf aan de meeting ben ik met forumgenoot Pjötr een rondje gaan spotten in Roosendaal. Ik zal niet al mijn spots posten dan blijft er ook nog wat voor hem over.
Hier een selectie van mijn bevindingen.
Allereerst een DAF AE 10 CT uit 1989 met ONK.
Heerlijk gebruikt staat deze origineel Nederlandse Volkswagen Golf uit 1986 er bij.
Ver achterop een oprit verstopt stond deze prachtige BMW 3.0 CS uit 1971.
Een Hyundai Grandeur is ook een auto die ik niet dagelijks tegenkom.
Jammer van de paalafdruk in de neus want verder zag hij er nog erg netjes uit, deze Mazda 323 sedan uit 1991 met ONK.
Ik dacht eerst dat het kenteken onleesbaar was op mijn foto, thuis bleek ik hem wel te kunnen ontcijferen.
Zodoende dat ik nu weet dat deze Renault Express 1.1 uit 1988 komt en een origineel Nederlands kenteken heeft.
Van een afstandje zou je denken dat het gewoon een Chrysler Neon is met foute aftermarket tuning maar bij nader inzien bleek het toch echt te gaan om een van de Neon afgeleide Dodge SRT4.
En toen moesten we snel door naar het station om forumgenoot Der Magistrat op te halen en door te gaan naar de Yue Loong. Onderweg zijn we toch nog 1 keer gestopt om deze BMW Z1 uit 1991 op de foto te zetten.
Aan het eind van de middag stonden de laatst overgebleven forummers nog gezellig wat na te praten. En dan komt er een oude Amerikaan langs, meteen gingen er meerdere camera's omhoog alleen kreeg niemand het kenteken er goed op. Ik denk haast dat het een Oldsmobile Vista Cruiser is maar 100% zeker ben ik niet.
Wil je nou toch de rest van mijn spots zien, klik dan
HIER.