Ook ik heb mijn camera weer even leeggeschud, dit kwam er uit vallen.
Een SsangYong Acyton Sports
Een Range Rover uit 1987
In de stromende regen zag ik deze Citroën AK rijden, helaas is de foto naar de weersomstandigheden...
Op weg naar mijn werk zag ik deze vrachtwagen. Ik denk dat het een Volvo is, de fabriek van Volvo trucks zit er namelijk vlakbij. Maar verder heb ik geen idee, is het een Dakar-Volvo of eerder een R&D-voertuig? ik heb werkelijk geen idee.
Gisteren op weg naar huis bleven de spots maar binnen stromen.
Het begon met deze Volkswagen Passat.
Ook zag ik deze Rover te koop staan, helaas was het aan een doorgaande weg waardoor ik weinig tijd had om een foto te maken.
Als ik weer in de buurt ben zal ik nog proberen een scherpere foto te maken.
Tussen Gent en Zelzate was mij al vaker een Renault-garage opgevallen waar vrij weinig activiteit lijkt te zijn. Ik moet zeker nog eens terug naar toe (zo staat er binnen een Renault Rodeo) maar voor nu hou ik het bij deze twee vijfjes.
Helaas zag ik thuis pas dat er ook achter deze cinque nog wat verstopt stond.
[size=x-small]De foto vind ik wel erg leuk al zeg ik het zelf.[/size]
Op de foto is het niet echt te zien maar het is dus een stadsbus van het Chinese BYD.
Ook niet op eigen kracht rijdt deze Toyota Hiace. Waar je de vorige modellen vrij regelmatig zag/ziet was dit voor mij de eerste huidige Hiace die ik tegen kwam.
Deze niet alledaagse Doblo trok ook mijn aandacht.
Als laatste heb ik nog een Citroën Visa 1.1 RE vast weten te leggen. Net na het maken van deze foto wilde ik er nog één van zij maken maar de bestuurder kwam al teruglopen uit de bosjes, zijn gulp nog sluitend.
Gelukkig moest hij dezelfde kant op als ik waardoor ik op de snelweg nog een foto kon maken.