Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
XBXG zei:Hoeveel mensen in NL zouden nog steeds eigenaar zijn van hun oude Daf?
XBXG zei:Hehe, ik bedoelde natuurlijk "eerste eigenaar".
Sorry, ik vergeet tijdens het type wel eens een woordje. Een soort van dyslexie.
ginkelvanmichiel zei:De apk van die daf is wel verlopen. Hopelijk snel weer in orde. Maar wow, al 51 jaar bij dezelfde eigenaar...
Klassiekerrijder zei:Deze Sprinter staat al minstens 5 jaar op dezelfde plek, altijd met geldige APK maar hij beweegt geen milimeter. Inmiddels is er een ruitje ingetikt
![]()

Dank je! Ja dat zal vast dat er wat dubbele bij zitten, ik fotografeer voornamelijk in Leiden en omgeving. Zag bij jou ook al een aantal voorbij komen die ik zag staan, maar nog niet had vastgelegd! Leuk!D-C zei:Leuke Leidse spots gil77, een aantal had ik al eens gefotografeerd (Polo Genesis, Frontera, de ex-brandweer Mercedes/Hanomag achter de Sierra), maar die Sierra, Alto en 1976-BMW zijn natuurlijk een stuk leuker.
Rob0032 zei:Die Sierra is een mooi voorbeeld van een omgekatte auto.
Arjan. zei:Vrijstelling van APK-plicht geldt toch alleen voor eerste toelating voor 1-1-1960?
Moderator
929V6 zei:Rob0032 zei:Die Sierra is een mooi voorbeeld van een omgekatte auto.
Dat vraag ik me af, er lijkt in dit geval wel een nieuwe neus op te zijn gekomen. De portieren kunnen ook zijn vervangen. Eigenlijk kan alleen een foto van de achterkant er uitsluitsel over geven, omdat daar geen nieuwere achterlichten in passen.
Gijs571 zei:Ik heb deze 164 al eens op de foto gezet, maar ik kon een foto van het neusje niet laten.
![]()
Ik heb trouwens ook voor het eerst 100 views behaald op een foto op Flickr!![]()
911forever zei:ik kwam laatst een DHL rolls royce Phamton tegen (dus een phantom met DHl Bestickering), maar kon er helaas geen foto van maken![]()
911forever zei:ik kwam laatst een DHL rolls royce Phamton tegen (dus een phantom met DHl Bestickering), maar kon er helaas geen foto van maken![]()
Wouter82 zei:929V6 zei:Rob0032 zei:Die Sierra is een mooi voorbeeld van een omgekatte auto.
Dat vraag ik me af, er lijkt in dit geval wel een nieuwe neus op te zijn gekomen. De portieren kunnen ook zijn vervangen. Eigenlijk kan alleen een foto van de achterkant er uitsluitsel over geven, omdat daar geen nieuwere achterlichten in passen.
Volgens mij zijn net wel de MkII-achterlichten te zien. Of beter gezegd, als de auto een MkI-achterkant had gehad dan had je die achterlichten nét moeten kunnen zien.
Wat blijft zo'n Prairie toch leuk!

Klassiekerrijder zei:Erg gave spots, maar die Minor is een Morris en geen Austin...
De Laurel, X1/9, 33 en Minor zijn mijn favorieten.
Gijs571 zei:Nondeju, wat zitten er toch weer pareltjes tussen Sjoerd!![]()