ginkelvanmichiel
Asfaltkampioen
Idem met de Seat Panda 35. Die werd hier en in Duitsland als Fiat Panda 34 verkocht. En dat terwijl de 45 gewoon uit Italië zelf kwam. Op de typeplaatjes staat dan ook made in Spain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Volvo 440 1.8I Station uniek in zijn soortMooie spots komen voorbij zeg!
Hoogtepunten van deze pagina zijn de Trabant! , maar ook de Chinese auto van Joost, de 127's, de Urvan.
De Polo sedan hierboven is van iemand die ook op onze kantoorlocatie werkt, grappig.
Ik was mijn topspot een beetje vergeten:
1994 Volvo 440 1.8i Toncar, ik kan me niet herinneren wanneer het laatst deze "station" uitvoering heb gezien.
Ik zag hem in Rolde, daar was een markt en dit was een bezoeker, volgens mij komt hij uit mijn buurt, want een dag eerder zag ik hem ook rijden, toen geen foto (een FSO is geen goede achtervolgingsauto) en er zit een kentekenplaathouder op van een garage in een klein buurdropje.
deze t2 uit 1970 wordt erg geleefd. die flinke verlaging snap ik niet.
![]()
![]()
die t2 heb je in helenaveen gespot![]()
Dat zal wel bij een bepaalde subcultuur (geen idee welke) horen of modieus zijn o.i.d. Ik kwam vorig jaar in ieder geval een sterk vergelijkbaar exemplaar tegen.deze t2 uit 1970 wordt erg geleefd. die flinke verlaging snap ik niet.
![]()
Hier een wat betere foto. De Rover ernaast is van dezelfde eigenaarGaaf die Rover @Klassiekerrijder, eigenaar sinds 1970!! Mijn vader (geboren in 1967) herinnert zich nog goed dat hij bij hem in de straat stond. 1 straat verder dan waar jij hem gefotografeerd hebt, als ik het goed zie.

Gave Hudson Commodore, wat een slee.Wat zag ik voor bijzonders vandaag?
![]()
Geen idee wat het is eigenlijk.
Nou ja….een Hudson…..stond erop.![]()

Moderator

Dank! Des te meer een reden om terug te gaan!Mooie spots!
Het is een 944, zo te zien.
Haha, jouw vrouw spot ook al voor je? Mijn vrouw doet dat ook (af en toe)!Bij deze dus namens mijn vrouw, een erg mooie Simca 1500 uit 1965 en een niet minder mooie Volvo Amazon (P121) die slechts een jaartje jonger is.
Haha, dat doet onze oudste dochter ook. Ze studeert in Leiden, krijg ik weer foto’s van nieuwe Porsches of Lambo’s in de meest foute kleuren, vaak van YouTubers of influencers die ik niet ken, toegestuurd. Die plaats ik hier niet, maar die Simca en Volvo hierboven door mijn vrouw vond ik geschikt om te plaatsen.Mijn vrouw spot voornamelijk voor haarzelf. Dan krijg ik weer eens een Porsche Macan ofzo in een mooie kleur via whatsapp toegestuurd.

Toch geen Borgward Isabella?er was ook nog een ongeluk gebeurd op een kruizing. een skoda suv in botsing met de voorkant van een prachtige oldtimerwat ontzettend sneu. ik kon niet zo snel plaatsen wat voor auto het was, het had wat weg van een twee deurs sedan volvo amazon maar dan nog wat chiquer.
Toch geen Borgward Isabella?