R107
Kilometervreter
Die spoiler (hoe lelijk ook) hoort zelfs origineel op een 500.Lekker fout, die R107! Wielen, stuur en spoilertje passen m wel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die spoiler (hoe lelijk ook) hoort zelfs origineel op een 500.Lekker fout, die R107! Wielen, stuur en spoilertje passen m wel.

leuk dat je aan mij dacht arno! twee hele gave spots die ik niet op de foto kon krijgeneen trabant combi met een paradiso caravan er achter. tenminste ik dacht echt paradiso achterop te lezen maar het was geen vouw caravan. en een gele japanse coupe uit de jaren 70. na veel zoeken kwam ik er achter dat het een datsun 120y. precies zo - dus niet mijn foto!
Heeft deze nu flash/knipperlichten op de neus zitten? Niet echt elegant...Zo'n Huracan Sterrato is een pak zeldzamer:
Ik kan niet terugvinden dat je kentekenplaten met deze combinatie anders kunt gebruiken dan op een aanhanger of bijvoorbeeld een fietsendrager. Eendagskentekens (om een importauto te laten keuren) hebben één letter gevolgd door twee maal twee cijfers; en de plaat moet je zelf maken, dat mag op bijvoorbeeld karton maar moet wel leesbaar blijven in geval van regen.In welke omstandigheden mag je met dit soort witte nummerplaten rondrijden?
De neusjes lijkten in beide gevallen wel erg ver naar boven te wijzen. Of ze zijn allebei zwaar beladen aan de achterzijde.Speciaal voor @Klassiekerrijder:
Uno:
![]()
en Dos:
![]()
Het was een lange dag gisteren, dus lekker lui vanuit de auto![]()
Geen idee, het viel me ook al op; misschien heb je dan het idee dat je sneller rijdt ofzo?De neusjes lijkten in beide gevallen wel erg ver naar boven te wijzen. Of ze zijn allebei zwaar beladen aan de achterzijde.
Die tape op de voorruitJaguar XKR met een spoiler die er wel bij past maar niet ieders smaak zal zijn en een kleur die volgens mij ook niet origineel is?
![]()
teveel details die een afknapper zijn maar die gigantische achterspoiler was pas erg!
![]()
Ik had al het idee dat deze me bekend voorkwam.die jag had ik in februari ook gezien
Het is ook nog Jaguar-dag vandaag. Ik kwam deze vanochtend tegen:Het lijkt wel Jaguar-dag te zijn geweest voor me, gisteren. Deze auto's zorgden ervoor dat ik even stopte om ze vast te leggen voor een plaat:
En Penta's mogen ook.Die spoiler (hoe lelijk ook) hoort zelfs origineel op een 500.
612 pk dus dat wil wel.Klassiekerrijder is me nog een keer voor, die CRX is voor mij ook helemaal goed! Geldt overigens ook voor die Peugeot 505.
1991 Ford Fiesta
Dit model Fiesta is stilletjes zeldzaam aan het worden, zeker zo'n relatief vroeg en ogenschijnlijk net exemplaar.
BMW 7-serie (1994-98)
Ik stop nog niet altijd voor een 7-serie uit de jaren '90, maar nu wel omdat dit groen hem prachtig staat.
1943 Willys MB
Een Jeepje met van alles erop en eraan.
1971 Citroën HY
De meeste HY's die ik zie zijn begonnen aan een tweede carrière als foodtruck. Deze volgens mij niet.
1993 BMW 316i
Deze E30 had ik al wel vaker gezien maar nog niet op de foto kunnen zetten, het moet haast wel een daily zijn.
2007 Mercedes-Benz CL65 AMG
Tot slot nog nieuwer spul, voor mij is zo'n CL de laatste elegante AMG geweest. De 65 heeft een V12, zal anno nu ongetwijfeld nog steeds uitgesproken vlot zijn.

Oh ja, dat zou ook goed kunnen!Die verlengde 123 is waarschijnlijk gebouwd als volgauto voor uitvaarten. Mijn eerste werkgever (uitvaartondernemer, ik werkte in de drukkerij) had er twee.

Hele leuke spot!Bijzonder autootje vanavond in Sloten (Fr), Engelsman op vakantie met een in prachtige staat verkerende oude Sunbeam (type?). BMW was dus niet de eerste met de te openen achterruit van de Tourings.
In de 50's waren er ook Amerikaanse stationwagons die dit hadden. En waarschijnlijk ook nog elektrisch.Hele leuke spot!
En BMW was verre van de eerste met een te openen achterruit. Al decennia heel normaal, alleen valt het niet altijd op. Nu heeft BMW natuurlijk een te openen achterruit in een te openen achterklep dus dat is weer iets anders, maar ook dat is best veel voorkomend geweest in de geschiedenis.
Ik had veel bewondering voor Engelse auto's in die tijd!Bijzonder autootje vanavond in Sloten (Fr), Engelsman op vakantie met een in prachtige staat verkerende oude Sunbeam (type?). BMW was dus niet de eerste met de te openen achterruit van de Tourings.
![]()
![]()
Voor 1967 als Hillman, vanaf dat jaar werden er geen Hillmans meer verkocht op het Europese vasteland en gingen de modellen verder onder de voor andere modellen reeds bestaande merknaam Sunbeam. In het VK werden alleen de iets sportievere uitvoeringen (de Chamois en de coupé Stiletto) als Sunbeam verkocht.Volgens mij waren ze hier verkocht als Hillman Imp en Sunbeam Imp. Iemand in mijn vriendenkring had er eentje tijdens zijn studententijd. Volgens mij had hij de Sunbeam en niet de Hillman
Heel mooi die Fiat en een leuke Suzuki Swift.Net bij de Gamma:
![]()
![]()