Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Staat toch gewoon achterop?ik moest even google lens gebruiken wanrt ik kende het niet. een nissan elgrand.

[url]

Weet je zeker dat jouw AI die koplampen niet aan elkaar heeft gehallucineerd, net als het logo?porsche 924 uit 1979. als ik op 924 murphy zoek vind ik niks. die koplampen zijn wel apart zo.
![]()
Moderator
Inderdaad, gewoon even geen AI gebruiken in dit topic. De volgende posts met AI plaatjes hier worden verwijderd, ook al is het soms goed bedoeld.Weet je zeker dat jouw AI die koplampen niet aan elkaar heeft gehallucineerd, net als het logo?
Jammer, ik gebruik af en toe wel AI om een lensflare of rare spiegeling weg te halen. Maar ik begrijp wel dat het soms tot rare hallucinaties kan leiden.Inderdaad, gewoon even geen AI gebruiken in dit topic. De volgende posts met AI plaatjes hier worden verwijderd, ook al is het soms goed bedoeld.
haah nee die koplampen waren echt. zie pm.Weet je zeker dat jouw AI die koplampen niet aan elkaar heeft gehallucineerd, net als het logo?
want dat is een regel? streng hoor.Inderdaad, gewoon even geen AI gebruiken in dit topic. De volgende posts met AI plaatjes hier worden verwijderd, ook al is het soms goed bedoeld.

Moderator
Het is ook lastig ergens een grens te trekken. Wat beeld correcties snap ik, maar de vraag is een beetje waar het op houdt.Jammer, ik gebruik af en toe wel AI om een lensflare of rare spiegeling weg te halen. Maar ik begrijp wel dat het soms tot rare hallucinaties kan leiden.
Ik heb het idee dat de 306 station sowieso heel rap uit het straatbeeld verdwenen is. Mijn ouders hadden vroeger een 306 sw en die hebben ze eind 2019 weggedaan. Ergens tussen toen en nu zijn ze allemaal verdwenen.
Ja, dat viel me ook op. Volgens Finnik is het een 380 SL en is ie in 2008 uit de US gehaald. Wat verder zoekend op kenteken levert op dat ie destijds nog wél die US-kenmerken had, maar tussen 2008 en nu dus ‘vereuropeesd’ is.Die 350SL heeft wel Europese bumpers en koplampen en geen side markers...
Op de parkeerplaats van de Aldi/Lidl?Zo'n lange Bentley zie je zelden!
![]()
Haha, nee dat weer niet.Op de parkeerplaats van de Aldi/Lidl?![]()
Geen kentekenplaat vóór?
Was me ook al opgevallen.Geen kentekenplaat vóór?

DSC_4617 by CitroenAZU, on Flickr
06-JK-13 by CitroenAZU, on Flickr
ZD-24-ZT by CitroenAZU, on Flickr
DSC_4618 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_4615 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_4491 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_4487 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_4479 by CitroenAZU, on Flickr
DSC_4232 by CitroenAZU, on Flickr
NN-NG-49 by CitroenAZU, on Flickr
DZ-68-16 by CitroenAZU, on Flickr
83-71-ZD by CitroenAZU, on Flickr