Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zover ik weet zat de hoodscoop alleen op de tweede generatie MPS.
Nice! De eerste generatie, nog met RWD, de opvolgers (gen. 2 met bustleback t/m gen. 5) met FWD evenaarden nooit z’n succes.Gisteren nog een Cadillac Seville gespot op de snelweg. Dat is echt even terug in de tijd!
![]()
Oh oeps, zeldzamer dan ik dacht, dank voor je correctie! Ik ben niet goed in Mini's maar vond hem gewoon leukOgenschijnlijk wel eenvoudig, maar niet echtDit is namelijk een 'Red Hot' uitvoering (je had ook de 'Jet Black'). Ik kocht er in 1988 ook eentje! De zwarte plakletters "Red Hot" aan de zijkanten zijn hier weggehaald. Verder bestonden de 'extra's'
uit het rode plaatje op de grille met daarop "Red Hot" en de zwarte bekleding met de rode piping (op de bovenste foto een beetje te zien). Verder was het gewoon een Mini 1000.
Mijn ex-Red Hot rijdt nog steeds bij mij in de buurt rond, regio Alkmaar. Ik heb de TX-15-FH nieuw gekocht en na 1 of 2 jaar verkocht aan een paar jongens die er een cabrio van wilden maken. Dat hebben ze ook gedaan, en fraai ook! Ik kom de Red-Hot nog weleens tegen, maar altijd in tegengestelde rijrichting. Ooit rijd ik hem nog weleens klem om even over de auto te kletsen ; )Er rijdt hier in de buurt een mooie 'Red Hot' rond, die ik nog steeds een keer wil fotograferen. Helaas rijdt hij altijd langs maar blijft nooit staan.

Het was inderdaad een 944:Mooie spots!
Het is een 944, zo te zien.
Er zijn hier vast mensen met meer kennis van zaken, maar ik meen dat die grill van de Cherokee uit het Kaiser Jeep-tijdperk stamt.

Die Rolls is zo over de top dat het weer grappig wordtBizarre Rolls Royce Silver Spur III.
Ongetwijfeld, maar wat staan die lampen ver naar achteren! Ik weet bij het vooruit parkeren altijd wel wanneer te stoppen adhv het schijnsel van de koplampen, zeker in hoge dingen. Vrees dat ik met zo'n bus dan iets te vaak een kusje tegen een boom zou geven.
Maar die lompe afmetingen en morbide obesitas met alle gevolgen van dien hebben volgens mij geen negatieve invloed op de verkoopcijfers. Ik zie de nieuwe M5 echt dagelijks, dat was bij de vorige generaties alles behalve het geval.Deze 5
Hier is een creatieveling bezig geweest; Want dit is een MOPF 2; die kwam pas in 1994...mercedes 230 te uit 1986.
![]()