Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is al ingewikkeld, en als je er dan nog 'Chevy' van maakt dan is het helemaal niet meer te volgenDie Chevy Amulet is echt een interessante vondst! Kennelijk is de Chevy Amulet (gebouwd in Oekraïne) een badge-engineered Chery Cowin, die weer een restyled Chery Fengyun is, die weer een badge-engineered Seat Toledo is. Volg je hem nog?![]()
Oeps! Chery/Chevy is maar een letter verschilHet is al ingewikkeld, en als je er dan nog 'Chevy' van maakt dan is het helemaal niet meer te volgen![]()

"my eyes are bleeding" de europese pontiac aztec

44-DP-JB by CitroenAZU, on Flickr
KJB-07-J by CitroenAZU, on Flickr
Untitled by CitroenAZU, on Flickr
44-ZB-25 by CitroenAZU, on Flickr
XS-BP-44 by CitroenAZU, on Flickr
DH-06-24 by CitroenAZU, on Flickr
37-04-NN by CitroenAZU, on Flickr
SP-38-NB by CitroenAZU, on Flickr
DZ-65-89 by CitroenAZU, on Flickr
YY-57-LY by CitroenAZU, on Flickr
78-XF-78 by CitroenAZU, on Flickr
J-863-FR by CitroenAZU, on Flickr
06-84-XZ by CitroenAZU, on Flickr
NK-59-KN by CitroenAZU, on Flickr
60-KLS-1 by CitroenAZU, on Flickr
TD-30-KD by CitroenAZU, on Flickr
16-FH-ZN by CitroenAZU, on Flickr
97-DB-43 by CitroenAZU, on Flickr
K-959-PP by CitroenAZU, on Flickr
AV-59-66 by CitroenAZU, on Flickr
DE-41-91 by CitroenAZU, on Flickr
AM-91-76 by CitroenAZU, on Flickr
RT-163-K by CitroenAZU, on Flickr
PH-43-BH by CitroenAZU, on Flickr
PX-DV-22 by CitroenAZU, on Flickr
NX-73-XV by CitroenAZU, on Flickr
VPJ-61-V by CitroenAZU, on Flickr
DH-32-47 by CitroenAZU, on Flickr
TK-48-ZV by CitroenAZU, on Flickr
ZS-16-ZP by CitroenAZU, on Flickr
13-72-MF by CitroenAZU, on Flickr
69-RR-TP by CitroenAZU, on Flickr
TV-96-JJ by CitroenAZU, on Flickr
GP-RP-99 by CitroenAZU, on Flickr
XX-18-JR by CitroenAZU, on Flickr
01-01-VJ by CitroenAZU, on Flickrklein zijstapje, zie ik daar nog een liefhebber van Video8/Hi8 camera's? (als ik die datumstempel zo bekijk!)Vandaag reed er nog een Volvo 242 uit 1975 langs mijn huis, import sinds 2006 in NL. Sinds 2012 bij de huidige eigenaar. (28-YB-01)
![]()
Klopt! Het is een 1999 Sony Handycam CCD-TRV66E, ik heb nog een Digital8 camera en twee MiniDV camera's. Eentje staat momenteel te koop.klein zijstapje, zie ik daar nog een liefhebber van Video8/Hi8 camera's? (als ik die datumstempel zo bekijk!)
When the French meet the Germans: een Renault 5 op Ronal Turbo velgen!
Er lijkt Pony achterop te staan en dan is het vast Franse import. In België werd volgens mij Accent als modelnaam gebruikt. Dus alleen al voor drie landen drie verschillende modelnamen!Vanochtend kwam ik deze Hyundai Excel (Accent,Pony,Excel volgens de RDW) in showroomstaat tegen
Weet je, in de basis vind ik dat ook hoor, maar met het extra chroompakket en deze velgen gaat ‘t wat mij betreft mis. De vorige generatie GT vind ik wel wat beter geslaagd, sowieso vind ik deze vierde generatie toch wel de minste sinds 2003.ik vind het een mooi ding, die Bentley. Mbt de Nissan zijn we het wél eens
![]()