Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Die bak heet hier 'Palmabak' en is een poging om de laadruimte uit te breiden. Was een aftermarket accessoire.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Sterker nog, het is zelfs dezelfde auto… ;-)
De eigenaar heeft hem destijds opgeknapt en de EDF/GDF stickers opnieuw laten maken. Echter, zowel in Nederland als in Frankrijk werden daar zoveel vragen over gesteld dat hij ze op een gegeven moment weer heeft verwijderd.Sterker nog, het is zelfs dezelfde auto… ;-)
leuk! die Ascona, BMW en Eend is in Deventer, bij mijn werk om de hoek (Partspoint)leuk rijtje! opel ascona uit 1971, bmw 320 uit 1976 en een eend uit uit 1983.
![]()
![]()
vw t2 uit 1978.
![]()
![]()
kleur rijke vw lt uit 1995.
![]()
mercedes 711d uit 1994.
![]()
unimog..
![]()
chevy caprice uit 1981.
![]()
renault laguna uit 1998.word ook steeds zeldzamer.
![]()
daihatsu rocky uit 1986. een wagon kwam ik achter. ik kende deze verlengde versie niet echt.
![]()
Moderator

Dat is de laatste generatie Mark II en ook nog met de 1JZ-GTE!2001 Toyota Mark 2
Ik zag gisteren nog een Toyota die ik even niet herkende, deze Mark 2 is volgens mij alleen in Japan geleverd.
Ik ken de motorcodes niet maar was licht verbaasd dat deze er alleen met zes-in-lijn was. Motorisch dan haast de 3-serie van Japan. Zou best eens leuk kunnen rijden.Dat is de laatste generatie Mark II en ook nog met de 1JZ-GTE!
Daarna kwam de Mark X en werd het een V6-feestje met de GR motoren.
Het X-platform (Mark II, Chaser, Cresta, Verossa) is eerder vergelijkbaar met de 5-serie. De Altezza (IS200 hier) en deIk ken de motorcodes niet maar was licht verbaasd dat deze er alleen met zes-in-lijn was. Motorisch dan haast de 3-serie van Japan. Zou best eens leuk kunnen rijden.
Leuke Toyota Tercel ook, goede spot louisz!
Je bedoelt vast de Progrès. Proceed is een Kia.Proceed
Daar zitten al een paar bekendere namen tussen, geeft wat meer beeld. Dankjewel!Het X-platform (Mark II, Chaser, Cresta, Verossa) is eerder vergelijkbaar met de 5-serie. De Altezza (IS200 hier) en de Proceed waren vergelijkbaar met de 3-serie. Die had overigens ook een 6-cilinder, maar de meest begeerlijke versie werd met een 4-cilinder geleverd.
Oeps! Je hebt helemaal gelijk!Je bedoelt vast de Progrès. Proceed is een Kia.![]()
Het is handiger om op je telefoon eerst foto's te selecteren, en dan via 'delen' naar Flickr te uploaden. Niet teveel in één keer.sorry even tussen door. ik probeer flickr app uit om misschien mijn spots te verzamelen. maar het lukt mij echt niet om het er op te zettenik druk op het plusje, ik selecteer een hoop fotos die in mijn favorieten staan en dan klik ik op upload en dan gebeurd er niks. in een grijs verleden ook de app gehad en toen zag het er net wat anders uit en deed het toen wel. kan iemand mij helpen?mag ook via prive berichtje!
![]()
Ik gebruik tegenwoordig meestal Postimages, dat gaat helemaal via de browser. Foto('s) uploaden, ze worden getoond (of je kiest uit de galerij), op één foto op het 'delen' ikoontje klikken (het lijntje met het hoekje, hoe omschrijf je dat het beste?) en dan komt en popup met links. Ik neem dan altijd de 'Directe link'.sorry even tussen door. ik probeer flickr app uit om misschien mijn spots te verzamelen. maar het lukt mij echt niet om het er op te zettenik druk op het plusje, ik selecteer een hoop fotos die in mijn favorieten staan en dan klik ik op upload en dan gebeurd er niks. in een grijs verleden ook de app gehad en toen zag het er net wat anders uit en deed het toen wel. kan iemand mij helpen?mag ook via prive berichtje!
![]()
Leuk dat je mijn oude auto hebt gespot! Ik heb dezeverkocht aan een maat, die er verder goed voor gaat zorgen, maar door de Franse patina is de auto ook goed inzetbaar als werkpaard in de zomer.
bedankt maar ik zoek niet zon website want ik heb gebruik al een fijne om hier fotos te delen. bedoel echt een massale upload op flickr.Ik gebruik tegenwoordig meestal Postimages, dat gaat helemaal via de browser. Foto('s) uploaden, ze worden getoond (of je kiest uit de galerij), op één foto op het 'delen' ikoontje klikken (het lijntje met het hoekje, hoe omschrijf je dat het beste?) en dan komt en popup met links. Ik neem dan altijd de 'Directe link'.
moet ik eerst veel fotos naar mijn laptop slepen. ben daar ook niet zo handig mee.Is het niet gewoon makkelijker om dat te doen via de pc? Voor mij werkt dat ideaal.
Nu heb je mij een reden gegeven om een keer echt terug te gaan en dat te checken.Onder die carport rechts op de foto stond ook altijd een witte 311 Tourist. Ofwel is die weg, of inmiddels zodanig overwoekerd dat hij gewoon niet meer zichtbaar is.