Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joël D. zei:Ik denk dat de producten van iemand met een Rolls Royce net wat beter zijn. Is ook ander materiaal, zal er ook wel mee te maken hebben.![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:Heb je de juiste kunnen vinden? (wit?)
Inmiddels een cheque (hihi, gekke Fransen) verstuurd
der Magistrat zei:Inmiddels een cheque (hihi, gekke Fransen) verstuurd
Harm78 zei:Inmiddels een cheque (hihi, gekke Fransen) verstuurd
Inderdaad, een paar jaar geleden was ik in een hotel en moest ik eerder terug dan verwacht. Heel vriendelijk, ze wilden wel een bedrag restitueren. Stuurden ze een cheque op... het duurde even voordat ik wist wat ik daarmee moest doen, en het innen kostte bijna zoveel als de waarde van het ding...
Heb je nou de thermostaat al gerepareerd? Lijkt me belangrijker dan wieldoppen en wax.
Ja, kost dat geld om te valideren in Nederland? Hier betalen sommigen (jongeren incluis) er zelfs hun boodschappen mee!
Ja, god, die thermostaat. Nee. Lijkt je dat urgent, ja? De auto doet het verder prima, ik heb er net (2x12km gereden) even op gelet: er komt wel warmte uit, maar erg hard hoor ik het machientje niet blazen. Zou het dan niet een blaasprobleem kunnen zijn?
Klopt, zowel op de bonnetjes als bij de prijzen. Inschrijven hier op de faculteit gebeurde per brief, online kon niet. 't Heeft nog een hoog jaren-90-gehalte hier.Harm78 zei:derMagistrat zei:Ja, kost dat geld om te valideren in Nederland? Hier betalen sommigen (jongeren incluis) er zelfs hun boodschappen mee!
Yep, echt een belachelijk bedrag. Ik meen iets van 25 euro ofzo... en in de supermarché kom ik inderdaad best vaak nog mensen tegen die met een cheque betalen, echt idioot dat dat nog bestaat. Maar goed, in Frankrijk zetten ze in supermarkten volgens mij ook nog de prijzen in Francs erbij.
Harm78 zei:derMagistrat zei:Ja, god, die thermostaat. Nee. Lijkt je dat urgent, ja? De auto doet het verder prima, ik heb er net (2x12km gereden) even op gelet: er komt wel warmte uit, maar erg hard hoor ik het machientje niet blazen. Zou het dan niet een blaasprobleem kunnen zijn?
Als ie niet op temperatuur komt, zal het de thermostaat zijn. Op zich kan het weinig kwaad, het verbruik zal hoger zijn en op de hele lange termijn is er misschien meer slijtage. Ook zal de kachel het misschien niet helemaal lekker doen.
Een blaasprobleem kan ook natuurlijk, de kachelmotor in zo'n 309 zal een redelijke orkaan moeten kunnen maken op volle snelheid. Misschien is de kachelmotor wel stuk, dat kan natuurlijk ook nog.
der Magistrat zei:Zojuist zijn de wieldoppen - mooi op tijd dus - binnen gekomen. Straks eventjes goed poetsen en ze kunnen erop.
der Magistrat zei:Ik ben alleen nu wat bang - nu ze zo mooi zijn - dat ik ze kwijtraak, hoe weet je zeker dat 't vastzit? Je kunt ze altijd wel losklikken.
RRL zei:der Magistrat zei:Ik ben alleen nu wat bang - nu ze zo mooi zijn - dat ik ze kwijtraak, hoe weet je zeker dat 't vastzit? Je kunt ze altijd wel losklikken.
Meestal moet je toch goed hard trekken voor je een wieldop los krijgt. Maar zoals je het formuleert lijkt het meer dat je je zorgen maakt dat anderen er mee aan de haal gaan. Tsja, dat kan je proberen tegen te gaan met tiewraps, maar als ze een schaar/tang op zak hebben ben je ze dan alsnog kwijt. Heel veel meer dan dat kan je er echter niet aan doen, enkel wieldoppen waar de wielbouten doorheen gaan zijn redelijk veilig.
Moderator
der Magistrat zei:Tja, tieraps. Interessant wel, ik zit me alleen al even af te vragen waar ik die tierap aan zou bevestigen? Aan het wiel zelf lijkt me wat ver, of ik moet een vrij lange tierap vinden.
Harm78 zei:Dat knipperlicht met het afgebroken stukje laat trouwens wel zien dat je bij de knakenrijders hoort.
P. Klieder zei:@ der Magistrat, ik weet niet waar je zit in Bretagne maar ik heb er wel enkele keren sneeuw gezien (omgeving Pontivy).
Durashift zei:Klopt, franse auto's uit die tijd hadden een goede roestpreventie.. itt hun imago.
Een Opel Kadett (E) / 1e Astra had veel eerder krokante wielkuipranden![]()
TYN zei:Laten herstellen uiteraard. Zonder die reparaties is 'ie helemaal onverkoopbaar. En hoe mooi is het om met je vriendin wat door Frankrijk te gaan toeren in je oude Peugeot? Zo'n kans moet je grijpen, die komen niet vaak langs.
Voor vertrek naar de VS de auto verkopen. Een auto een jaar stil laten staan is volstrekte kapitaalvernietiging.