Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Durashift zei:Jammer maar begrijpelijk.
Het goede nieuws is dat deze auto het afgelopen jaar een boel liefde gehad heeft en er dus beter uit gekomen is.
Heb je D-riem nog vervangen?
Hopelijk is de nieuwe eigenaar net zo begaan met de historie van deze auto als der Magistrat.
speedtouch zei:Wat gebeurt er nu met de 309? Wordt dat een toekomstige 'schuurvondst'?
JW01 (vanaf een Appel) zei:Leuk! Nooit geweten dat de GTI er ook als 5-deurs was.
D-C zei:Ah, woon je al in het Verenigd Koninkrijk?
Ik ben het met je eens dat de vijfdeurs veel evenwichtiger oogt, al valt dat bij de GTI door het verlaagde onderstel en dikke uitmonstering nog wel mee.
der Magistrat zei:Verder staan er leuke auto's tussen! Die Tipo hadden wij zelf ook al gevonden, best een leuke en enigszins ondergewaardeerde wagen.
Die Regata is ook leuk. Een familielid heeft die gehad en ik herinner me de bewondering voor die auto als kleine jongen.
iDS zei:der Magistrat zei:Verder staan er leuke auto's tussen! Die Tipo had ik zelf ook al gevonden, best een leuke en enigszins ondergewaardeerde wagen.
Die Regata is ook leuk. Een familielid heeft die gehad en ik herinner me de bewondering voor die auto als kleine jongen.
De Tipo is inderdaad een mooie wagen maar een Regatta?
De ouders van mijn toenmalige vriendin hebben er een gehad. Ik vond het maar niks: vormgeving koets en interieur, kwaliteit (de pook was een metalen stang met een plastic dop, schakelen leek eerder in een pot soep roeren), zithouding (ik voelde me precies een buschauffeur: hoog en rechtop)
Moderator
der Magistrat zei:Tja, die Sierra kwam ik via dit forum op het spoor, verder is de auto wat te groot voor me. Een auto van een medeforummer kopen is echter wel een pluspunt,
Wouter82 zei:der Magistrat zei:Tja, die Sierra kwam ik via dit forum op het spoor, verder is de auto wat te groot voor me. Een auto van een medeforummer kopen is echter wel een pluspunt,
Over welke Sierra gaat het?![]()
Rob0032 zei:Auto's die als oldtimer staan geregistreerd mag je niet gebruiken om van/naar je werk of school te gaan. Zet dat maar uit je hoofd dus.
https://www.kantoormartens.be/verkeersbelastingen.htmVerkeersbelasting Oldtimers (Personenwagens)
Voor oldtimers (+25 jaar) is er een forfaitaire verkeersbelasting van 34.89 € per jaar.
De BIV bedraagt forfaitair 41.76 Euro (tarief 01/07/2014)
der Magistrat zei:O en Rob: Allemachtig, wat een velgen heeft die witte Samara.![]()

Rob0032 zei:Je vergeet de gaafste, de R14!!!
Rob0032 zei:Die Subaru is geen AWD. Dit was nog uit de tijd dat dat zeker niet standaard was. Bij dit model volgens mij ook alleen maar op de break, maar daarover kan 929V6 (die heeft er eentje) veel slimmere dingen zeggen. Bovendien is het echt wat meer auto dan bijvoorbeeld die Alto.
Jammer dat de Alto al verkocht was, hoewel er achteraf best wat op aan te merken viel. De geverfde bumpers bijvoorbeeld. Maar goed, ik ben blij dat het niet in slechte aarde viel. Ik heb nu wat meer inspiratie, dus zal nog eens voor je gaan kijken.

Rob0032 zei:Spannend!