Daar ben ik weer!
Sorry, ik ben net verhuisd en heb nog geen (fatsoenlijk) internet.
Ik heb daardoor De Auto even on-hold gezet.
Fantastische 505, maar inderdaad toch wel echt boven budget. Hoe jammer, want ik vind het erg gave auto's.
Leuke Tipo, zeker voor het geld.
Echt zoeken op het internet naar wat er nu te koop staat is er dus ook nog niet van gekomen.
Vooralsnog is mijn plan ofwel donderdag, anders vrijdag naar Nederland te gaan om wat auto's te (her-) bekijken. Voel je gerust vrij mee te gaan, dan kan je samen met der Magistrat de wondere wereld van goedkope, charmante, oudere auto's induiken.
Ik heb vorige week twee auto's gezien. Hoewel beide auto's motorisch goed in orde leken te zijn, lijkt Mr. Ratio te zijn opgedoken. Beide hebben namelijk een nogal grondige anti-roestbehandeling nodig, dan loopt de prijs dusdanig op dat ik:
- het budget kan verhogen
- op zoek zou moeten naar iets dat mijnheer Ratio in mijn hoofd meer tevreden stelt
Ik neig naar punt 2, waarbij recentere auto's dan bijv. een 305/505 (denk weer aan een BX, 309) wat onderhoudsvriendelijker lijken te zijn. Ergens wil ik graag lekker aan de slag met een auto, maar aangezien ik al snel 1500 km per maand rijd, is dat nu nog even niet zo handig.
Maar goed, overtuig me gerust van het tegendeel.