der Magistrat: Honda H-RV

regatachamp zei:
Leuk te zien dat je hem goed verzorgt der Magistrat :)

Die grijze regata staat bij MW in emmercompascuum, maar is nog best te redden. Een scherm, draagarm en stabilisatorstang (waar vind je die laatste..) Dan moet die weer rijden, en inmiddels de remmen ook...Ik denk niet dat die in onderdelen mag. Omdat die niet zo slecht is want hij was best hard twee jaar geleden, moest hij in zn geheel naar iemand die hem ging fixen was het antwoord.
Indien toch, eerste serie deuren en ruiten zij totaal anders dan tweede serie..

Ah je bent weer 'actief'. :)

O mooi, van de eerste serie zo mogelijk nog zeldzamer dan van de facelift zoals de onze.
Erg vrolijk word ik echter niet van de aanblik, denk je echt dat iemand die nog zou redden?

Ik weet overigens wel dat er grote verschillen zijn betreffende de deuren, maar dus ook de ramen? Jammer, sinds ik heb gezien dat er linksachter een ander raampje zit, wil ik dat natuurlijk nu wel opgeknapt hebben (nl. recht en zonder niet-passend kenteken).

Tja, veel projecten zie ik stranden. Kijk maar eens rond op Marktplaats: 'want geen tijd meer', 'ik zie het toch niet zitten', ... Zonde inderdaad.

Dank voor de naam, overigens. Ik zal ze eens bellen.

Leuke Regata! Ziet er nog goed uit voor z'n leeftijd! Geniet van deze mooie en steeds zeldzamer wordende Italiaan! :)

Dank, Jacob!

Geen bericht, goed bericht. En inderdaad, inmiddels een kleine 2000 kilometer ermee afgelegd en weinig noemenswaardigs ervaren. Als ik zo het topic van braadslee lees, besef ik dat dat ook heel anders kan. :)

Het verbruik schommelt rond de 1:16,7 waarmee de auto iets zuiniger lijkt dan de 309. Behalve een nieuwe koplamp linksvoor is de accu recent vervangen, die werd met het kouder wordende weer beduidend slechter. Ik was al voor de staat van de accu gewaarschuwd bij de aanschaf van de Regata, dus dat was overkoombaar; snel vervangen.

Verder blijf ik maar reacties krijgen op onze auto, erg leuk. (y)

Laatst bewerkt:
Was jij dit weekend nou in Antwerpen? Een of andere oetepetoet had z'n ouwe Fiat voor mijn auto's gezet...

Leuk dat hij het zo goed doet :). En lekker zuinig inderdaad, dat red ik met de Panda nét aan, soms. Maar jij rijdt denk ik wat rustiger dan ik :LOL:.

Hehe. Dat zou zo kunnen. :)

Ik was inderdaad laatst in Antwerpen. Echt veel oudere auto's daar!
CAM01153_zpso2prv6tz.jpg

Later ging ik naar Rotterdam (ik had kaarten voor een try-out van Herman Finkers :D )
CAM01158_zpssatzllpn.jpg

Wel verschrikkelijk smalle parkeervakken daar, zelfs met een C-segmentauto uit '88. Misschien niet goed te zien op de foto, maar ik kon er niet uit via de bestuurszijde en enkel via een smalle opening aan de passagierszijde. Expres naast een nieuwe auto gaan staan, maar erg gerust was ik er niet op.
Gelukkig stond dat sportieve busje er nadien nog gewoon!

Edit: je ziet het donkergrijze vlak nog onder m'n auto (en ja, ik sta er zelfs een beetje buiten!).

Even op en neer geweest naar Parijs met vier passagiers. Afgezien van de verwondering over mijn extra gordel (hoewel zij het vreemd genoeg zagen als het gebrek aan twee gordels), ging dat vlekkeloos. Ik heb zelfs met deze belading en een wat heuvelachtig/glooiend parcours zuiniger dan 1:17 gereden!

Verder heb ik enige tijd geleden twee leuke boekjes op de kop kunnen tikken:
DSCN0891_zpsy2wsaty5.jpg

DSCN0892_zpsnvzyykn0.jpg

Ten slotte heb ik eindelijk een werkende radio, al werkt die nog niet helemaal naar behoren. Hij lijkt ten eerste niet te passen, is er een verschil in diepte van autoradio's? Ten tweede is de antennekabel die vanuit het dashboard komt te dik en past niet rechtstreeks op de radio, ik moet maar eens op zoek naar een verloopstekker, ik heb al ergens gelezen dat zoiets bestaat.

der Magistrat zei:
Hij lijkt ten eerste niet te passen, is er een verschil in diepte van autoradio's?

De radio in mijn Hyundai past ook niet echt lekker in het dashboard, dus ik vermoed van wel. Zo'n verloopstekker moet vast wel bij de gemiddelde automaterialenhandel te verkrijgen zijn. Dat verbruik van 1:17 in die omstandigheden is trouwens wel opmerkelijk netjes, zeg! Wat voor gemiddelde snelheid houd je dan op de snelweg aan?

Ben absoluut geen snelle chauffeur, maar ik ben wel iemand die zo veel mogelijk de maximumsnelheid rijdt. Zou me dus niet kunnen inhouden om harder dan 95 op de snelweg te gaan... :) Maken die laatste 25 km echt zo'n groot verschil in het verbruik?

Escher zei:
Maken die laatste 25 km echt zo'n groot verschil in het verbruik?

Ja! Afhankelijk van de auto kan het verschil tussen 120 en 130 km/h zo'n 15-30% in het verbruik bedragen. Het verschil tussen 95 en 120 km/h zou een zelfde orde van grootte kunnen hebben.

Escher zei:
Ben absoluut geen snelle chauffeur, maar ik ben wel iemand die zo veel mogelijk de maximumsnelheid rijdt. Zou me dus niet kunnen inhouden om harder dan 95 op de snelweg te gaan... :) Maken die laatste 25 km echt zo'n groot verschil in het verbruik?

Ik denk het inderdaad wel, ik scoor met veel auto's waarmee ik rijd beduidend beter dan de bekritiseerde verbruikscyclusresultaten. Een zware Zafira diesel rijdt zo minder dan 4l/100km.
Ik zou graag eens wat moderner spul rijden, ik ben wel benieuwd wat er nu echt mogelijk is (denk dan bijvoorbeeld aan de TwinAir die zoveel zou verbruiken).

Een weekendje Nederland achter de rug (niet toevallig het weekend van 5 december, maar daarover later meer). Inmiddels reeds 3.500 kilometer in de Regata afgelegd, maar goed dat de brandstofprijs zo laag is.
Gisteren ben ik nog even bij de monteur geweest die ook al naar de staat van de 309 had gekeken. Opnieuw was deze zeer tevreden, sterker: in tegenstelling tot de 309 (koppeling zo goed als versleten), is de Regata in uitstekende staat. Een rubbertje bij de versnellingsbak zou binnenkort eens vervangen moeten worden en dat is het. Goed nieuws dus, dat geeft me weer net een beetje extra vertrouwen.

Zojuist heb ik de Regata als kerstbomentransporteur dienst laten doen, en afgezien van een enkele naald in mijn (voordien) schone interieur, ging dat verrassend eenvoudig. Verrassend, aangezien de 309 als hatchback voor dergelijke transporten net wat handiger is. Een platgelegde passagiersstoel bood gelukkig voldoende ruimte, zodat de beste boom ook in een sedan vervoerd kon worden.

Goed, ik ga maar eens aan het optuigen beginnen.

Laatst bewerkt:
IMG_2342.jpg.html

Ik kwam gisteren m'n modelletje tegen, en moest meteen aan je denken! :) Bovenstaande dus...

Ik kom hem nog wel eens tegen, en vaak is ie voor een appel en een ei te koop... Kwaliteit is ook moah, net als de Italiaanse auto's uit de jaren 80 (roest, elektronica, rommel is het) Als je wilt kan ik m'n ogen wel open houden :)

Hoe gaat het verder met de Regata?

Pjötr zei:
IMG_2342.jpg.html

Ik kwam gisteren m'n modelletje tegen, en moest meteen aan je denken! :) Bovenstaande dus...

Ik kom hem nog wel eens tegen, en vaak is ie voor een appel en een ei te koop... Kwaliteit is ook moah, net als de Italiaanse auto's uit de jaren 80 (roest, elektronica, rommel is het) Als je wilt kan ik m'n ogen wel open houden :)

Hoe gaat het verder met de Regata?

IMG_2342.jpg

O leuk!

Dat gaat goed hoor! Ik ben de auto uitgebreid aan het poetsen, zodat er bij de familiebezoeken (Kerst...) steeds een blinkende Regata zal staan!
Ik maak ondertussen soms wat foto's, dus een fotoverslag zal nog volgen.
Ik ga nu kleien. Tot straks.

Laatst bewerkt:
Zo. Allemachtig wat heb ik daar lang over gedaan. De auto is helemaal schoon, of ja. Van buiten. De binnenkant moet nog. :( Maar goed, niet vandaag. Nu eerst maar even lunchen.

Dus vandaag heb ik de auto gewassen:
- eerst afspoelen
- Milde autoshampoo (Dodo Juice - Born to be mild)
- Kleien (Monello-klei met Dodo Juice - Born Slippy)
- Wax (Collinite Super DoubleCoat Wax No. 476S)

Beginsituatie
DSCN0932_zps0ajbmrlu.jpg

DSCN0933_zpswfnzeeig.jpg

DSCN0934_zpsmxnrjobi.jpg

DSCN0935_zpsxnhqcbcz.jpg

DSCN0937_zpsk0nkzwgb.jpg

DSCN0938_zpsoq69cfpg.jpg

Shampoo
DSCN0939_zpsa0s774cs.jpg

DSCN0940_zpsix62wvcq.jpg

DSCN0941_zpsllmzd0h8.jpg

DSCN0942_zpsmcjvfiuq.jpg

Na afspoelen en afdrogen
DSCN0944_zpsfdzznnjo.jpg

DSCN0945_zpsh3jrjlux.jpg

DSCN0947_zpsgudmmdrv.jpg

DSCN0948_zpsdgbcqc9d.jpg

Kleien
DSCN0953_zpsazojgmeq.jpg

DSCN0950_zpsbw4ln3xj.jpg

DSCN0952_zpsys0rsb0a.jpg

Na afspoelen/reinigen van klei
DSCN0957_zps6npjqjbo.jpg

DSCN0960_zps4yhjxnxv.jpg

DSCN0961_zps8chqizfr.jpg

DSCN0975_zpsrjuvhmdl.jpg

Wax
DSCN0982_zpsnbpvvkdv.jpg

DSCN0983_zpseidairx7.jpg

Het rechterdeel (rechts van de vouw) moet nog in de wax gezet worden. Op het blote oog zag ik een verschil, ik weet niet in hoeverre het op de foto ook te zien is:
DSCN0987_zpswtq4pflb.jpg

Na het poetsen van de wax (ik doe dat met een Monello-handdoek)
DSCN0981_zpsyi9v9q0p.jpg

Sorry voor de onvolledige foto.
DSCN0991_zpsr8l2jgdy.jpg

DSCN0992_zpsjzjjeif2.jpg

Wat betere foto's volgen nog.

Hier nog wat detailfoto's:
DSCN0999_zps0vto53gg.jpg

Ik vind het erg indrukwekkend hoe weinig krassen rond de handvatten zitten, dit is de bestuurdersdeur.

Nieuw plekje ontdekt:
DSCN0993_zpswpldz1ap.jpg

Huidige kilometerstand:
DSCN0994_zpsuu9ckhpg.jpg

Ik maak me ook nog wat zorgen om de A-stijl:
DSCN0976_zpsvmiereii.jpg

DSCN0979_zpstczrq4yz.jpg

Het is echt een enorm karwei om dit op 600x800 te zetten, maar ik zal dat nog wel doen. Eerst ga ik nog wat kerstinkopen doen (en een heerlijk stukje rijden!).

Ziet er goed uit, al is het eindresultaat vast beter dan wat de foto's met dit sombere weer kunnen laten zien. Het valt me nu pas op dat de kier tussen de portieren best groot is.

Hoeveel tijd kostte het kleien van al het plaatwerk eigenlijk en kwam er veel vuil van de lak?

D-C zei:
Ziet er goed uit, al is het eindresultaat vast beter dan wat de foto's met dit sombere weer kunnen laten zien. Het valt me nu pas op dat de kier tussen de portieren best groot is.

Hoeveel tijd kostte het kleien van al het plaatwerk eigenlijk en kwam er veel vuil van de lak?

Die kier is buitengewoon gigantisch. :)

Dat klein kostte net iets meer dan een uur. Wat meer tijd dan ik hoopte.
Ja, er kwam veel vuil mee, hoewel dat ook wel per onderdeel verschilde. De bumper meer dan ik dacht, de motorkap ook vrij veel (logisch). De portieren gingen dan weer vrij makkelijk.
Al met al weet ik nog niet exact hoe leuk ik het vind, ik heb nl. nog geen 'wauw'-ervaring. Toch niet t.o.v. shampoo en wax. Maar goed, laat het eerst maar eens flink regenen en misschien verandert dat mijn mening wel.

Edit: betreffende die kier, ik zie via Google Images niet zo snel andere Regata's met een opening van die grootte, maar ik zou niet weten waarom mijn Regata een grotere opening zou hebben dan andere Regata's. Maar inderdaad, het is vrij opvallend.

Zo hey zeer goed bezig , de 476S is echt een topwax die een heel erg lange standtijd heeft.
Prachtig originele regata trouwens ook (y)

Ziet er zeer net uit...
Alleen die gele platen :(
(en dan te bedenken dat alle andere auto's op de carwashfoto's een Belgisch kenteken hebben).

British Racing Green zei:
Ziet er zeer net uit...
Alleen die gele platen :(
(en dan te bedenken dat alle andere auto's op de carwashfoto's een Belgisch kenteken hebben).

Dank. Ik ben ermee bezig, ik heb de eerste stap naar een Belgisch kenteken gezet. Ik ben nu op zoek naar een gelijkwaardigheidsattest en hoe dat precies zit bij een oudere auto die nog gewoon APK heeft. Ik vind nl. bronnen die elkaar tegenspreken.
O ja, BRG: ik was tijdens mijn tochtje nog in jouw oord te vinden. Leuke plaats. :)

Dank ook Bofkont! Inderdaad een zeer fijne wax, de eerste keer was ik / waren we erg onder de indruk van de beading. Standtijd vind ik vooralsnog 'oké', na enkele forse regenbuien en daarna wassen met die milde shampoo werd het toch wel snel minder. Maar wel veel beter dan de vloeibare wax die ik op de 309 gebruikte.

Net een heerlijk stuk gereden. Ik merkte tijdens een pauze onderweg dat de lak wel echt gladder aanvoelt, dus vooralsnog ben ik enthousiast. (y)

Ik zou (evt. t.z.t.) die plastieken flankbescherming van de rechter deur verwijderen, en de aangetaste, zichtbare, plek behandelen. Is gauw gebeurd, denk ik.

Goed bezig geweest zeg!(y) Inderdaad de foto's doen je werk niet helemaal recht... Wat is ie toch leuk, deze Regata! :)

Goed poetswerk! (y) De auto ziet er bijzonder goed uit, paar kleine plekjes om in de gaten te houden maar verder strak in de lak.

der Magistrat zei:

Leuk! Ik wist dat ik ook een Regata in de vitrine had, maar dat bleek de -veel slechtere- Burago te zijn. Van Polistil, zoals boven, heb ik alleen de Croma. Ooit gekocht bij de Fiat-dealer toen het origineel net in de showroom stond.

23639054572_2690f27759_b.jpg

Hij was nóg lelijker, ik heb ooit de stickers eraf geplukt en een paar details aangebracht. Staat nu op de nominatie om vervangen te worden door een kiosk-model, voor een paar euro heb je iets fraais.

76115.jpg

speedtouch zei:
Ik zou (evt. t.z.t.) die plastieken flankbescherming van de rechter deur verwijderen, en de aangetaste, zichtbare, plek behandelen. Is gauw gebeurd, denk ik.

Ja, ik hoop het maar. Enige tips? Ik zie bijv. in het topic van Quatrelle wel wat voorbij komen, maar ik zie wat hij doet mezelf niet zo snel doen? Maar ik wil het wel graag leren, anders wordt zo'n onverzinkte Regata een moeilijk verhaal. :)

@Pjötr: Dank! Nee, klopt. Er volgen nog betere foto's, zoals gezegd.

@Klassiekerrijder: Merci! Ja, ik zie ook helemaal geen swirls. Grappig eigenlijk hoe ik na een eerste wasbeurt vooral heel veel extra plekjes tegenkwam die ik bij aanschaf niet (goed genoeg) had gezien. Nu vergelijk ik de auto bijv. met mijn vorige auto, de 309, en die had echt veel swirls. Mijn Regata dus niet. (y)

O die onderste ziet er nog wel netjes uit! Ik zal mijn ogen open houden. Een vijfdeurs-309 heb ik ook nog niet gevonden. Ik koop hierna wel een Lamborghini, dan weet ik alvast zeker dat een modelauto geen enkel probleem zal zijn. :T

Overigens nog wel droevig nieuws: ik had een kekke cassetteradio gevonden, maar het cassetteuitwerpmechanisme is helaas al defect. :( Oftewel, straks het frontje eraf schroeven om de cassette die er nog in zit uit te halen en maar weer verder met de radio (wel met FM-transmitter voor mijn iPod).

Niet echt, maar veel bij online shops en op beurzen kun je ze wel vinden. De bovenste is overigens van Altaya.
online shops: toms.nl, modelissimo.de, modelcarworld.de

Op de NAMAC-beurs in Houten (9 januari) liggen ze waarschijnlijk wel voor een nette prijs.

Klassiekerrijder zei:
Niet echt, maar veel bij online shops en op beurzen kun je ze wel vinden. De bovenste is overigens van Altaya.
online shops: toms.nl, modelissimo.de, modelcarworld.de

Op de NAMAC-beurs in Houten (9 januari) liggen ze waarschijnlijk wel voor een nette prijs.

O ik ben dat weekend in Nederland. Top, thanks!

Avontuur Het Cassettebandje

Dat cassettebandje zat dus vast. Ik dacht: ik schroef de radio wel open. Helaas kwamen na twee eenvoudige kruiskopschroeven een aantal zeer kleine zeshoeksschroeven tevoorschijn. Hoewel adinsx me een fantastische 16-in-1-kopsschroevendraaier heeft opgestuurd, bleek geen van die schroeven op de radio te passen. Goed, wat nu? Wat zou iemand met twee linkerhanden doen om zijn cassette terug te krijgen?

Ik had al gezien dat de cassette nog wel 'omhoog kwam' (opgetild werd uit het afspeelmechanisme), dus dat bood alvast perspectief. Wat werd derhalve het top-idee? Inderdaad: radio op z'n kop en schudden maar! Na flink schudden kwam er een stukje cassette uit de radio en lukte dat om met een pincet het geheel eruit te sleuren. Mooi. Voor de vele familiebezoekjes die gepland zijn heb ik dus weer vrolijke muziek in de auto (dat was nl. het hele probleem: met een bandje erin, kon de radio niet meer gewoon op FM).

Blijf gerust dit topic volgen voor meer én andere spannende avonturen!

Laatst bewerkt:
Zo. Als het goed is zijn alle foto's nu in 800x600. Hier wordt alles goed geherformatteerd, dus het zou nog wel kunnen dat ik een foto over het hoofd heb gezien.

Ik lees dit topic nu pas. Wat leuk, een echte Regata. "Ritmo-met-kont" zeiden we ooit een beetje oneerbiedig. Daar doe je 'm toch wel wat te kort mee.
Ze rijden erg leuk en zijn nog best betrouwbaar ook.

Zoals zoveel auto's uit die periode zijn ook de Regata's wat roestgevoelig. Met name de onderkant van de deuren, spatbordranden en (inderdaad) langs de voor- en achteruit zie je nog wel eens wat van die bruine pukkels ontstaan. Voor wat betreft de roestvorming achter de kunststof flankbescherming: deze ontstaat meestal doordat er zand tussen komt en daar de plastic delen niet verlijmd zijn met de carrosserie krijg je schuurplekken en uiteindelijk dus roest.
Wij hadden een Ritmo die deze problemen ook kende. Ik heb toen de beschermdelen gedemonteerd (alleen doen bij mooi warm weer of in een verwarmde ruimte; bij kou kan er wel eens het één en ander afbreken), de roestplekjes bijgewerkt en daarna langs de randen van de plastic delen een stukje dubbelzijdig tape gedaan van een als zeer goed bekend staand merk in de autowereld. Is wél even een gepruts. Vervolgens de montagesleuven in de deuren met tectyl behandeld. Toen de zaak weer gemonteerd en deze operatie scheelde me een hoop toekomstig geschuur, tijd en ergernis. Wellicht een bruikbare tip.

Ik wens je erg veel plezier van en met deze zeldzame Italiaanse sedan.
(Oh, volgens mij moet ik ergens nog een aardig 1:24 model van een Regata hebben liggen, zal eens kijken)

Dag Frederiksen,

Dank voor je reactie!
Je verklaring over roest klinkt plausibel. Dat bijwerken heb ik dus o.a. in Quatrelles topic gezien, maar daarna moet je de auto toch overspuiten? Althans, anders heb je van die, meestal, witte vlakken. In elk geval bedankt voor de tip.

Over tips gesproken, hierbij alvast een tipje van de sluier voor een nieuwe, betere fotoreeks:
DSCN1016_edit_zpsafn8ufaj.jpg

Hey leuk, een regata!

Die heb ik zelf ook nog gereden, en is mijn grootste probleemauto ooit geweest. Was een 85S uit 1985. Kocht hem in 1993, bleek later zo rot als een mand te zijn.
De kranten met plamuur kwamen zelfs tevoorschijn. Altijd een slippende koppeling. Op een gegeven moment de hendel om de motorkap te openen afgebroken, en vlak daarna een backfire en de motor in de hens. Alles onder de motorkap afgefikt. Een maar van me had een luxere versie met veel digitale snufjes enzo.

Desalniettemin toch een leuke auto uit die tijd vind ik. En destijds tweedehands ook niet duur ^^.

Veel plezier ermee nog.

der Magistrat zei:
speedtouch zei:

Ja, ik hoop het maar. Enige tips? Ik zie bijv. in het topic van Quatrelle wel wat voorbij komen, maar ik zie wat hij doet mezelf niet zo snel doen? Maar ik wil het wel graag leren, anders wordt zo'n onverzinkte Regata een moeilijk verhaal. :)

@Pjötr: Dank! Nee, klopt. Er volgen nog betere foto's, zoals gezegd.

@Klassiekerrijder: Merci! Ja, ik zie ook helemaal geen swirls. Grappig eigenlijk hoe ik na een eerste wasbeurt vooral heel veel extra plekjes tegenkwam die ik bij aanschaf niet (goed genoeg) had gezien. Nu vergelijk ik de auto bijv. met mijn vorige auto, de 309, en die had echt veel swirls. Mijn Regata dus niet. (y)

O die onderste ziet er nog wel netjes uit! Ik zal mijn ogen open houden. Een vijfdeurs-309 heb ik ook nog niet gevonden. Ik koop hierna wel een Lamborghini, dan weet ik alvast zeker dat een modelauto geen enkel probleem zal zijn. :T

Overigens nog wel droevig nieuws: ik had een kekke cassetteradio gevonden, maar het cassetteuitwerpmechanisme is helaas al defect. :( Oftewel, straks het frontje eraf schroeven om de cassette die er nog in zit uit te halen en maar weer verder met de radio (wel met FM-transmitter voor mijn iPod).

Als je tips wil, vraag maar raak hoor.

Heb je de cassette er al uit? Ik heb voor in de Lancia een cassette-adapter. Die gaat in de radio en via de oordopjes-ingang in de iPod. Is misschien ook nog een ideetje, dingen zijn vrij goedkoop, en voor mijn gevoel gaat de batterij langer mee dan de FM-Transmitter die ik vroeger had.

@Di€sel: Ai. Dat klinkt als een slecht exemplaar. Ik ben blij dat, *touch wood*, mijn Regata in betere staat is/lijkt.

@Quatrelle: Fijn, dank. Goed, hoe pak je die roest exact aan, kan je daar wat uitgebreider in zijn? Afschuren, opvullen e.d., voor mij is dat nog allemaal nieuw en onbekend.

@Pjötr: Ja, ik ken die dingen, dat was eerst ook het plan, maar aangezien ik die nep-cassette er dan niet meer uit ga krijgen, ga ik gewoon verder met een FM-transmitter. Ik heb overigens een transmitter die gewoon over een audiojack beschikt, dus mijn iPod (die niet meer vervangen kan worden :( ) laadt niet steeds op.

@Robbie: Dank! Die rest volgt binnenkort... ;)

Verder: de beste wensen voor 2016!

Haha, ja dat was een heel slecht exemplaar. Deze is zeer zeker in betere staat. Ook al is ie 22 jaar ouder ofzo. Alles staat of valt met het onderhoud van een auto.
Daar blijf ik bij.

Hele mooie Regata! Het bedrijf waar mijn vader vroeger werkte was halverwege de jaren 80 ook Fiat dealer, ik heb toen veel de folders van de Regata doorgebladerd, de "Autotheek" hangt met plakband aan elkaar. Wij reden "slechts" een Uno 45 (nog geen Fire) en zo'n nieuwe Regata was toen onbereikbaar voor ons. Heel mooi dat er liefhebbers zijn voor deze auto en deze auto op de weg houden! Ben benieuwd naar meer foto's.

Terug
Bovenaan