Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
der Magistrat zei:(..) ... Ik ben nu weer thuis, zonder hoedenplank. Ugh. Dus nu maar weer eens uit zien te zoeken hoe ik aan een nieuwe kom. Weet iemand hier toevallig nog de website waar je sloopauto's vindt? (..).
MWH zei:Haha, ik heb het ook wel eens gehad.Gelukkig bedacht ik het al na een paar minuten rijden, dus lag hij er nog. Bovendien, alsof iemand een BX-hoedenplank wil hebben.
![]()
der Magistrat zei:(...)
Wat foto's volgen, inclusief hoe ik de auto heb volgeladen. Leuk spul hoor, zo'n Veloster, maar met die snel aflopende daklijn én smalle kofferbak moet je al snel de achterbank neerklappen. Gelukkig kan dat, maar toen ik een CRZ en RCZ passeerde was ik wel weer overtuigd van mijn keuze. De auto hoefde niet praktisch te zijn, maar dat ik nu mijn 24"-beeldscherm én lokaal gekochte bierdoos (15kg/20 flesjes) bovenop mijn bagage meekreeg was toch wel zo fijn.
Durashift zei:Klinkt mij normaal in de oren, misschien dat je af en toe een hikje hoort. Zijn de bougies nog vers?
BleuZ NL zei:Fijn, weer verse filters! Het was wel nodig zo te zien, inderdaadHoe zit het inmiddels met de hoedenplank? Ik kan me voorstellen dat er (nog) niet zoveel Velosters op de sloop belanden. Zou de dealer er niet toevallig nog wat in voorraad hebben liggen?
Barri zei:Ik ben heel benieuwd wat voor bijzonders de plek van de Veloster gaat innemen! Na een Regata en Veloster zal dat vast geen Golf of Astra zijn.
Durashift zei:Okay, dus de autoklus aspiraties kunnen voorlopig weer de koelkast in.
Veel geluk met de Nissan, ziet er strak uit, huidige modelgeneratie, vind ik wel.
Engineer2 zei:Leuke update! Veel plezier daar aan de Oostkust. Je zal snel merken dat je een ritje van 4 uur heen en 4 uur terug normaal gaat vindenEr is zoveel te zien maar alles is ver weg.
Zadelsnuiver zei:Best een geslaagde auto zo'n Malibu, en gek om te beseffen dat ze zelfs in Amerika nu aan het downsizen zijn met zo'n 1,5 liter blokje, een paar jaar geleden hadden ze daar rustig nog een trage V6 met een nog tragere automaat in gehangen.
(..)
der Magistrat zei:@Twix: Jep, I know. Ik heb eens gekeken: onze afstand is ongeveer 2200km, vergelijkbaar met Utrecht-Malága. Toch voelt dit dichterbij.![]()