speedtouch
Wegverkenner
Vanwaar de 208 aan de beademing?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
speedtouch zei:Vanwaar de 208 aan de beademing?
der Magistrat zei:O en het broertje/zusje/x van onze auto stond recentelijk op AW!
https://www.autoweek.nl/nieuws/in-het-wild-fiat-regata/
Jammer van de zeer negatieve reacties, hoewel het me ook ergens doet denken dat we blijkbaar een goede versie aangetroffen hebben.
Lycan Capri zei:Als het de Regata was geweest was het het zeker wel waard geweest om te laten herstellen, dit is maar een 208-je (maakt niet uit of het een leasebak is of niet)
Enzo Ferrari zei:Ik snap je punt. Maar dit ziet er niet als een hele complexe schade uit. Alhoewel de lak lekker aan het craqueleren is, de bumperhoek spuiten voor 170 EUR kun je geen buil aan vallen.
Enzo Ferrari zei:De Regata graag wel een beetje liefde geven!
Hoe vond je zo'n driewieler rijden?
Ralph V zei:Piaggo MP3 hybrid, Zo'n Parijsracer ? Gaaf, maar die parisians zijn suicidele, op zo'n ding. met 80 km/h langs de file ! MAD !
Micha D. zei:Goed dat het (met een beetje hulp) gelukt is. Voor 15 euro inderdaad heel netjes :T.
Barri zei:Ik had toch wel verwacht dat er een MP3 zou komen!
En ook geen busje meer? Dus nu echt even vooruit met de Regata begrijp ik.
Bofkont SLK350 zei:Blijft bijzonder leuk zo'n Regata, een auto die je ook zelden tot nooit meer ziet op de weg helaas.
Dat maakt het ook zo leuk dat jij er nog steeds in rijdt, in mijn jonge jeugdjaren wemelde het ervan.
Pure nostalgie voor mij dus.
British Racing Green zei:Veel Regata's rijden er niet meer, al zeker niet op de N9 omstreeks 7u30...
Ik ga er dus vanuit dat we mekaar gespot hebben.
British Racing Green zei:Ik vermoed dat er in Lievegem geen 2 Regata's met oldtimerplaat rondrijden.
Heb je dus wellicht gespot aan de vroegere 4 Lindekes (thans Griek).
Je reed achter mij, stak me voorbij op de brug, stond naast mij aan de afslag van de R4.
Dienstmededeling: je rechterachterlicht is defect!
Jay DoubleYou zei:Jammer van de Regata.Kun je je nog bedenken ivm opknappen?