A
Anoniem
Guest
Maggie woont in België, daar staan ongeveer veertien laadpalen. Kan nog spannend worden! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
der Magistrat zei:Merci BleuZ NL! Ik ben alweer aardig de oude, hoewel je nog wel duidelijk kunt zien dat ik op m'n snufferd gevallen ben. Daarom: stop met fietsen en ga met de auto!
Gisteren heb ik weer zo'n busje (ja, erg enthousiast word ik er ook niet van) bekeken. Dit keer een Fiorino. Dat mag je vrij letterlijk nemen, trouwens en ik ga even de verkoper citeren: 'Dit is een meeneemprijs en meer moeite ga ik er niet in steken ze.' Dus ik heb er niet mee kunnen rijden. De auto zag er wel oké uit, wat beter dan de Nemo. Wel zit de distributieriem er aan te komen en het niet-proefrijden is voor mij eigenlijk sowieso al een sterke afknapper. Jammer, want witte of zwarte kleine busjes die nog redelijk dichtbij staan zijn vrij schaars, gek genoeg. Of toch zeker voor een wat redelijker (naar mijn mening) budget. Ook jammer van de tocht naar Sint Niklaas, ik had van een autodealer toch wel wat meer service verwacht. Aan de telefoon klonken ze ook een stuk vriendelijker. We hadden zelfs een afspraak...Maar het enige wat hij deed was de deur naar de 'tuin' achter openen om me de auto aan te wijzen: 'kom maar terug als ge nog vragen hebt'.
Lycan Capri zei:Deze site gebruik ik altijd
Nooit problemen mee: https://www.mijnautoonderdelen.nl/fiat/regata/67185/67194/verdelerkap
Micha D. zei:Flickr. Kunnen we je ook makkelijker volgen.
Micha D. zei:Flickr kun je gewoon je hele map met alle foto's in een keer op gooien, dat is bijna geen moeite.
Blijft toch wel een mooie verschijning hè, met die grappige achterspatborden.
der Magistrat zei:Zojuist heb ik een mondelinge overeenkomst voor de aanschaf van een auto bereikt!
En inderdaad, het gaat iets héél spannends worden.![]()
der Magistrat zei:En inderdaad, het gaat iets héél spannends worden.![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:der Magistrat zei:Zojuist heb ik een mondelinge overeenkomst voor de aanschaf van een auto bereikt!
4C?
Ben benieuwd!
der Magistrat zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:der Magistrat zei:Zojuist heb ik een mondelinge overeenkomst voor de aanschaf van een auto bereikt!
4C?
Ben benieuwd!
Ik mag niet van mijn vriendin! Ik heb een nieuwe baan (vanaf maandag) en een 4C leek me wel leuk om dat te vieren, helaas, haha.
Nee, ik ben weer lekker de rationele kant op gegaan, hoewel een stoere sticker nog wel wat actie insinueert.
RobEU zei:Even die dealer opbellen die de auto dan altijd onderhouden heeft, en vragen of zij meer erover kunnen vertellen.
der Magistrat zei:Nee, ik ben weer lekker de rationele kant op gegaan, hoewel een stoere sticker nog wel wat actie insinueert.
cirKel zei:der Magistrat zei:Nee, ik ben weer lekker de rationele kant op gegaan, hoewel een stoere sticker nog wel wat actie insinueert.
Misschien mogen we dan nu toch wel weten om welke auto het ging (ik denk dat je 'm ook over vier weken niet gaat kopen) en wie weet, heb je een foto van die stoere sticker voor ons?
Barri zei:Ah, dus toch op busjes jacht!
der Magistrat zei:En BRG, thx. Ik weet niet waar de 2010 vandaan komt, maar dit is wel een potentieel goede suggestie. Ik neem die mee.
RobEU zei:Huh? Dit model komt uit 2001. Deze gewoon 2003, maar dankzij een luie hergebruiker van die advertenties staat er nog 2010 van de vorige advertentie.
British Racing Green zei:RobEU zei:Huh? Dit model komt uit 2001. Deze gewoon 2003, maar dankzij een luie hergebruiker van die advertenties staat er nog 2010 van de vorige advertentie.
Een diesel bestelwagen met 97.000km in 14 jaar???
RobEU zei:Model uit 2010 ziet er bovendien iets anders uit.
British Racing Green afgekort BRG zei:Mag ik daaruit concluderen dat project koerier en dus ook een bestelbusje zijn afgevoerd?