Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Barri zei:ik vind de Golf 3 cabrio echt een klap beter en fijner dan de 306 cabrio.
Moderator
Gewoon Dirk zei:....hoogtevrees, kwam je daar midden op de bergpassen achter?
AlbertsH zei:Wat ik wel bijzonder vindt, is dat je met zo'n cabriolet, wat toch meer als cruiser gemaakt is, dan wel op stap gaat met een groep van zulke 'racers'. Ik zou me dan denk ik wat al te opgejaagd voelen en lekker mijn eigen (langzamere) tempo gaan rijden, om ook nog goed van de omgeving te kunnen genieten.
Je bedoelt natuurlijk 306....AsconaGT zei:Blijft mooi om naar de gele 307 te kijken
Ze zijn er gelukkig! Heel benieuwd naar deze auto, heb je toevallig een kenteken of misschien zelfs een foto?speedtouch zei:"Elco: Ik fietste gisteren naar de Peugeot garage Breda en daar zag ik een als nieuw uitziende, gele 306 cabriolet, ik dacht eerst, goh, Elco hier op bezoek, maar toen zag ik dat de auto mistlampen had en die heb jij niet. De auto was als nieuw.
Het was zeker gaaf, dank!Joël D zei:Gaaf hoor. Mooie foto's ook! thumbs up
Er rijdt hier ook eentje rond met zwarte wielen... een beetje jammer.Micha D. zei:Ik zag gisteren in Haarlem nog een gele 306 carbio rijden. Maar die had booskijkers drinking smiley.
Zeker een mooi en divers gezelschap, iedereen heeft het erg naar z'n zin gehad met z'n eigen auto. De Mégane is fantastisch en levert zo'n 300 pk, ook 't onderstel is aangepakt om hem nóg beter te maken.AsconaGT zei:Lekker gezelschap, mooie auto's ook! De megane RS lijkt mij ook heerlijk daar cool smiley En zoals altijd; fantastische foto's weer! Blijft mooi om naar de gele 307 te kijken