Gelukkig heb ik een LPG auto gekocht van "slechts" 12 jaar, als die Honda ooit 40 jaar wordt, dan heeft dat ding meer dan n miljoen kilometers op t klokkie, dat gaat ie nooit redden zonder er een fortuin in te investeren.... Kortom, het is bedoeld om het autopark in NL te verjongen, omdat er nu niemand meer de moeite gaat nemen zijn auto te bewaren tot ie belastingvrij wordt en ermee kan blijven doorrijden....
Nederland moet gewoon mee in de mainstream, elk gezinnetje een lekker zuinig wagentje nieuw kopen en inruilen na 3 jaar, en voor de mensen die dat niet kunnen betalen, kopen ze dan die autootjes weer tot ze een jaar of 10-12 zijn en niet meer waardig zijn om te worden opgeknapt.
Immers liggen er in Utrecht al plannen om auto's die ouder zijn dan 12 jaar te weren uit de stad, dus kan je daarna bijna niet meer anders, het is complete waanzin. Niemand vraagt zich af waar iedereen dit van moet gaan betalen, want dat er zoveel mensen zijn die geen geld hebben om een auto te kopen daar denken de mensen in den Haag niet over na, waarom zouden ze ook? We kunnen toch immers overal geld lenen, en de bank is zo aardig? Was dat niet de reden dat het in Amerika ook helemaal mis ging ?
Tja, het is n kwestie van tijd en dan maakt den Haag ook gewoon onze hobby kapot, wie zou er de langste adem hebben he ?
Ik heb hier drie auto's in de garage staan, van 24 en zelfs eentje van 35 jaar oud, waar moet ik straks heen met die dingen ? Ik mag lekker rondjes blijven rijden in de parkeergarage om ze maar in beweging te houden en te ontkomen aan de verplichtingen van de APK en belastingpikkers in den Haag... en met mij zijn er nog veel meer.... Even een weekendje gezellig hobby-en is er niet meer bij straks, en we rijden vrolijk allemaal in een Aygo, Panda, of een Hybride, zolang het maar zuinig is, goedkoop en vooral niet teveel bijtelling heeft, want die grote dure auto'zijn alleen maar voor de elite en regering bedoeld..... toch ?
Oja, bijna vergeten, Welkom Koning Willem Alexander, met je salaris van acht ton.........
Wat zou Bea voor pensioen krijgen, en wie betaalt dat ?