Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

ado28ital_04.jpg

EMW-ling!

Zelfde kleur, zelfde jaar, ook een anniversery en ook een Cherry, uiteraard... Verder helemaal anders! Tevens mijn eerste auto met import-kenteken:)

stoterstangen90 zei:
Ik denk dat je eens een rondje Ital moet rijden.

Lijkt me leuk, maar ik denk niet dat het me zal overtuigen.;)

@x-trailrijder,

Gefeliciteerd met je bijzondere aanwinst! (y) Je Frans is op één s-je na helemaal niet zo matig.:)

Heel bijzonder, de Cherry turbo, prachtig dat er nog een in zo'n mooie conditie bewaard is gebleven

Gaaf zeg, x-trailrijder! Volgens jouw profiel heb jij 6 Nissan's (nu dus 7). Klopt dat? Ik ken alleen de Bluebird en de Cherry van je 'Mijn Auto'-topics.

Ik ken er nog een paar: X-trail, Juke, Primera, Bluebird, Cherry 'turbo' grijs, Cherry rood en nu deze erbij. Klopt dit een beetje?
Wel tof hoor, zo'n echte turbo erbij! Hoeveel zijn er daar nog van?

Tnx allen voor de leuke reacties! De staat is overigens heel keurig, relatief weinig roest en het interieur is op de speakergaten na als nieuw! Het dak echter heeft laswerk nodig, maar dat gaat gemaakt worden natuurlijk en tevens zal de gehele auto dan een vers laklaagje krijgen van me:) Dit is, samen met mijn grijze niet originele turbo, 1 van de drie turbo's in Nederland. :D

Pfoeh, hoeveel auto's ik nu heb. Ik meen iets van 5 Cherry's (82-er bordeauxrood, 84-er lichtgroen, 84-er zilveren turbo, 86-er rood, 86-er grijs/zwarte turbo), de Bluebird, de Juke, de Primera en een x-trail o_O

Het is dus al een NL gekentekende auto.. Ik dacht dat je hem uit frankrijk had gehaald..

Is ie echt strak? Op de foto lijkt er toch wel hoogte verschil in stootstrip te zitten tussen portier en achter scherm. Beetje smoezelig..;)

Een beetje vertrouwen, Durashift. ;) Je kent x-trailrijders vorige projectjes toch wel? Al is hij zo krom als een hoepel, over een tijdje staat er vast een beter dan nieuw exemplaar. :D

Tnx heren!

Overigens, die stripjes zitten niet scheef hoor. De auto heeft ooit wel een tikje gehad aan de linker voorzijde en daardoor is de bumper wat naar binnen gedrukt en zit er een knikje in het voorscherm maar een nieuw voorscherm heb ik liggen en een goede voorbumper ook dus beide wordt weer recht gezet :D

@durashift, de auto is in 2010 uit Frankrijk gehaald door een vriend van me en ik. Regio Franse Ardennen. En tsja, wat is strak. Als je me vraagt of de auto eerlijk is en gebruikssporen heeft die passen bij een Franse auto dan zeg ik ja. De auto heeft nooit een tectylbehandeling gehad en is hier en daar overgespoten op z'n frans. Roest is aanwezig maar in beperkte mate, behalve het dak wat een roestige bende is. Geen dingen die niet te fiksen zijn trouwens. De auto zal in ieder geval gespoten gaan worden, in origineel zilvergrijs/zwart of in de originele franse turbo-kleur geel/zwart (zelfde kleuropstelling als nu).

Geslaagde ALV en bijzondere binnenactiviteit achter de rug... sommige EMW'ers blijken erg goed met een penseel overweg te kunnen :D

Was inderdaad erg leuk! Verheug mij alvast op de volgende meeting, het is elke keer wat bijzonders :)

Groet Paul

Weinig reacties tot nu toe, maar de meeting van afgelopen zaterdag was weer zeer geslaagd en bijzonder!(y) Eerst een heuse cursus pin-upschilderen met een bijzondere auto als decor, en vervolgens een goede ALV waarin flink wat onderwerpen zijn besproken en afgehamerd. De terugreis was voor Wouter82 en ondergetekende wat minder geslaagd, want we kwamen in een forse file terecht waar de bejaarde leen-Passat niet heel blij van werd. Gelukkig bracht een landelijke restaurantketen uitkomst met een zeer gastvrije, professionele en gezellige ontvangst.;)

Phoenixrood74 zei:
Gelukkig bracht een landelijke restaurantketen uitkomst met een zeer gastvrije, professionele en gezellige ontvangst.;)

Ik las zojuist de berichtgeving over de nieuwe Michelinsterren en tot mijn stomme verbazing zat dit restaurant er niet bij!
Dat EMWegrestaurant hadden we mooi gemist als we VW1200's advies hadden opgevolgd en voor de sluiproute hadden gekozen.

Altijd een ijzerdraadje en wat plakband meenemen Nico dan kan je de sensor van de ventilator doorverbnden :) (neem aan dat dat het was want dat is het enige wat problemen kan geven tijdens filerijden.....

Groet Paul

Wouter82 zei:
Phoenixrood74 zei:
Gelukkig bracht een landelijke restaurantketen uitkomst met een zeer gastvrije, professionele en gezellige ontvangst.;)

Ik las zojuist de berichtgeving over de nieuwe Michelinsterren en tot mijn stomme verbazing zat dit restaurant er niet bij!
Dat EMWegrestaurant hadden we mooi gemist als we VW1200's advies hadden opgevolgd en voor de sluiproute hadden gekozen.

Eigenwijs :rolleyes: :)

pmea zei:
Altijd een ijzerdraadje en wat plakband meenemen Nico dan kan je de sensor van de ventilator doorverbnden :) (neem aan dat dat het was want dat is het enige wat problemen kan geven tijdens filerijden.....

Groet Paul

Misschien iets voor een volgend EMW-evenement, een workshop "there, I fixed it"? ;)

Eindelijk een plaatje want het was inderdaad nogal verdacht stil na een EMW-meeting. Ik had wel van Simca1006 deze teaser gehad:

1453283_583326951733888_934845516_n.jpg

Ik kwam pas bij de ALV om 15.00 en vond iedereen al zo rustig en perplex aan die tafel zitten ;)

Gekke vraag misschien, maar heeft iemand Autoweek nummer 14 uit 2006 nog liggen? Zie deze link. Zou dat artikel over de Hyundai Stellar wel 'ns willen lezen, kan iemand 'm scannen en posten/PB-en voor me?

Die moet ik ergens hebben liggen ja, maar dat vereist een archeologische excursie in de berging :D
Kan mij dat verhaal helemaal niet herinneren o_O
m1cyihjbge5y_600.jpg

@Bellamacchina
https://www.speurders.nl/overzicht/autos/fiat/f_particulier_zakelijk-particulier%2Czakelijk/page/2/fiat-132-1800-gls-136639865.html?local-distance_value=0&max_bouwjaar=1995

Terug
Bovenaan