Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
simca1006 zei:[size=x-large]Molto, molto calloso!!!![/size] [size=x-small]Om in stijl te blijven.[/size]
Moderator
Phoenixrood74 zei:Ik zit alleen met de naam, want achter Quadrifoglio kwam toch altijd Oro (luxe) of Verde (sportief)? Een Verde is dit in ieder geval niet.
stoterstangen90 zei:En dan te bedenken dat er ook nog een Fiat 130 coupé staat en een Fiat 1100 Familiaire.....
Ben benieuwd!Phoenixrood74 zei:Overigens heb ik vandaag de Audi 80 naar forummer Rush gebracht die hem voor Eelde nóg mooier gaat maken. @VW1200: jij hebt hem nog niet gezien, dus leg de tissues maar klaar.
929V6 zei:Bij mijn Taunus stond destijds ook "Oranje" op het kenteken, maar die was meer caramelkleurig. Ik weet niet of de RDW de kleur bepaalt aan de hand van een lijst van de importeur of op basis van eigen waarneming, maar ergens in dat proces moet toch een kleurenblinde betrokken zijn geweest.
Moderator
929V6 zei:simca1006 zei:[size=x-large]Molto, molto calloso!!!![/size] [size=x-small]Om in stijl te blijven.[/size]
Ik spreek geen Italiaans maar gelukkig hebben we Google Translate: "Zeer hersenbalkagenesie".
Doe maar gewoon een EMW-ling, simca1006.![]()
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
244-55 zei:Die Taunus......
De kleur klopt m.i. niet. Bij de rdw staat-ie als oranje te boek, dus hij is al 'ns overgespoten. Voor modeljaar '80 stond voor de Taunus zo'n echt gouden kleur in het programma, erg populair in die tijd. Ergens in '81 is het kleurengamma behoorlijk veranderd en is het goud verdwenen. Toen kwam de kleur champagne, wat lichter en bruiner. Het lijkt wel of deze Taunus VAN in deze laatste kleur is gespoten, lijkt er meer op dan goud.
indeed.MWH zei:Die kost veuls te veul belastingcentjes, schat ik.
zichzelf zei:Overigens eens met PR74 dus wellicht gloort er nog hoop.
Moderator
Dit is wel heel cryptisch. Nieuw huis? Nieuwe stalling voor de Visa?929V6 zei:Overigens is er kans dat ik binnenkort overal waar ik niet met mijn dagelijkse auto rijd de A12 hoor.Zaterdagochtend kijken, daarna weet ik meer.
![]()
Wouter82 zei:Nieuwe stalling voor de Visa?![]()
grensrijder zei:VW 1200 zei:Héél bijzonder grens! Zo eentje dus: Lincoln 2.4 turbo diesel
Als de MRB-regeling ons niet boven het hoofd hing, zat ik al in het vliegtuig.![]()

Dattoman zei:Jammer dat het 'm niet is geworden. Het schakelen en sturen wat je met de vingertoppen kunt doen is typerend voor Japanse auto's uit de jaren 70. Evenals de "klik" bij het dichtgooien van de deur. Ik geniet er iedere keer weer van. Minpunt is de stugge vering aan de achterzijde.
Wat betreft het typische Datsun transmissiegeluid is de Cherry kampioen.