Guus Leferink
Kilometervreter
Ik vind de 5-serie GT een redelijk kanshebber voor een toekomstige EMW status
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar een EMW is wel EMW.D. Elzinga zei:Een EMW is geen BMW.
Moderator
Phoenixrood74 zei:Maar een EMW is wel EMW.D. Elzinga zei:Een EMW is geen BMW.
Goed idee! En dan huren we Victor Muller in om er een verkoopsucces van te maken!Wouter82 zei:Phoenixrood74 zei:Maar een EMW is wel EMW.D. Elzinga zei:Een EMW is geen BMW.
Als de club ooit groot en rijk is kunnen we de merknaam misschien wel kopen en nieuw leven inblazen![]()
grensrijder zei:Kunnen we niet een merknaam verzinnen en iemand zo gek zien te krijgen auto's voor ons te gaan bouwen?
Phoenixrood74 zei:Geweldig! Op het Yue Loong Feeling-topic heeft zich vandaag een Taiwanees gemeld die er eentje bezit!
Volgend jaar het EMWeekend op Taiwan houden?
Leuk man, ik heb zelf een Pentax K-5 en een K100D. Ook heel wat oud glas liggen hier (gaat dit weekend wel wat in de verkoop, wil nu toch wel eens een 70-200 f/2.8 hebbensmarter zei:Voor de fotografie liefhebbers onder ons: Deze week heb ik voor € 179,- een mooi EMW cameraatje gescoord: Een Samsung GX-10 spiegelreflex uit 2007 incl. 18-55mm AF zoom lens. Kenners weten dat dit een Pentax K10d kloon is, gemaakt in dezelfde fabriek door Pentax. Alle Pentax lenzen werken er dus gewoon op, en daar heb ik er nog een paar mooie oudjes van liggen. Leuke bijkomstigheid: De Samsung naam staat er lekker groot op, dus niemand neemt je echt serieus met deze oude, grote baksteen om je nek. Ondertussen is het een geweldig ding, die met name overdag schitterende foto's maakt.
grensrijder zei:rzasa zei:@grensrijder: ben je die Zimmer nog wezen kijken eigenlijk?
https://www.rdclassics.nl/oldtimer/Zimmer_Quicksilver_%20NL.html?oldtimer=1028&taal=NL
Nee, dat staat nog op de planning.
Moderator
Wouter82 zei:Kan ik iemand blij maken met een Austin Allegro 1300 Super Automatic, 26-05-1976, 63-MD-14? De auto zou goed zijn alleen moest die misschien nog gespoten worden. En er zouden extra onderdelen bij zitten. Foto's en meer info kan ik binnenkort krijgen. Collega van een kennis van mij biedt hem aan.
matra parking only zei:Gaat er ook iemand van EMW naar Appelscha volgende week.? Het lijkt er op dat ik de murena die kant wil even op stuur. Was benieuwd of er een stand is van EMW zoals bijvoorbeeld in flowerdome bij eelde afgelopen winter.
Micha D. zei:Leuk man, ik heb zelf een Pentax K-5 en een K100D. Ook heel wat oud glas liggen hier (gaat dit weekend wel wat in de verkoop, wil nu toch wel eens een 70-200 f/2.8 hebben), maar zo'n K10D/GX-10 is een top camera. Doe je veel aan fotografie? Wat heb je allemaal voor oud spul liggen als ik vragen mag?
VW 1200 zei:Na een jaar met al weer plenty Elk Merk Waardige evenementen, beurzen en andere momenten van aangenaam verpozen gooien we er een nazomer evenement tegenaan “deep down under” in Zeeuws-Vlaanderen!
De heren van Classic Car Restauration van Leuven in Hulst verwelkomen ons vanaf 10.30 met een kopje koffie of thee. Vanaf 11.00 geeft de eigenaar een bedrijfspresentatie inclusief rondleiding.
Vanaf 12.00 rijden we een route die is uitgezet langs enkele zeer verrassende locaties in Zeeuws-Vlaanderen. Onderweg stoppen we voor een lunch (op eigen kosten). Rond 16.00 eindigt de rit in het spookstadje Doel in België. Voor iedereen die dat gezellig vindt en/of niet met lege maag huiswaarts wil keren gaan we dineren in Hulst, uiteraard op eigen kosten.
Deelname aan dit evenement is gratis. Meld je snel, maar uiterlijk 15 september, aan bij onze secretaris Joost Lukkassen: secretaris@elkmerkwaardig.nl. Introducés zijn welkom, zij betalen € 5 per persoon. Dit bedrag wordt verrekend wanneer een lidmaatschap wordt aangegaan.
Adres CCR van Leuven:
Aziëweg 21a+b
4561 PC Hulst
Let op! Als je de toltunnel (€ 6 enkele reis) bij Antwerpen wilt vermijden houdt dan de E19 en E34 aan (ring Antwerpen richting Zuid en Oost), of zet je navigatie op “tol vermijden”.
PS: vergeet niet een geldig paspoort of identiteitskaart mee te nemen op 22 september!
We zien je graag op zaterdag 22 september!
Wouter82 zei:Kan ik iemand blij maken met een Austin Allegro 1300 Super Automatic, 26-05-1976, 63-MD-14? De auto zou goed zijn alleen moest die misschien nog gespoten worden. En er zouden extra onderdelen bij zitten. Foto's en meer info kan ik binnenkort krijgen. Collega van een kennis van mij biedt hem aan.
Eddy C zei:Kleine kans dat we daadwerkelijk toerende Morgans gaan zien want ze komen niet in de buurt van Hulst.
Soloman zei:Fotootje van Rutte hier:
Dat was zijn bezoek aan Nedcar. Auto is een daf/volvo
En bovendien: toen daar Dafs en Volvo's werden gemaakt was Rutte nog aan het puberen.929V6 zei:Soloman zei:Fotootje van Rutte hier:
Dat was zijn bezoek aan Nedcar. Auto is een daf/volvo
Dat is het niet, want daarvan gaat de motorkap naar voren open.
Moderator
toines04 zei:Wouter82 zei:Kan ik iemand blij maken met een Austin Allegro 1300 Super Automatic, 26-05-1976, 63-MD-14? De auto zou goed zijn alleen moest die misschien nog gespoten worden. En er zouden extra onderdelen bij zitten. Foto's en meer info kan ik binnenkort krijgen. Collega van een kennis van mij biedt hem aan.
Hai wouter82, mocht je meer info over de Alegro hebben dan verneem ik dat graag van je, ik heb waarschijnlijk wel belangstelling.
Groet,
Antoine
Soloman zei:@allen die #gereageerd hebben:
Ik dacht dat ze in Born ook een museum hadden.![]()
Eddy C zei:De politieke partijen hebben wel EMW-auto's nodig om op te vallen:
![]()
![]()
en deze wil ik jullie ook niet onthouden:
![]()