Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Nou, die is eerder overgewaardeerd. :D

EMW-ling: de Gigliato Aerosa.

Gigliato-Aerosa-1994.jpg

Gruppo Sportivo - tokyo

In Tokyo, I’ve got it made
In Tokyo, I’m on the hitparade
In Tokyo, I’ve got a million fans
In Tokyo, they know who I am

Tokyo, I’m on my way,
And in my new toyota it’s not so far away
Tokyo, I’m on my way
And in my new Toyota it’s not so far away

In Tokyo, they don’t have stereo
They’re playing all the tophits, in kimono
In Tokyo, geisha’s dream away
When I play rock ‘n’ roll, hey hey
When I play rock ‘n’ roll, hey hey

Tokyo, I’m on my way
Tokyo, I’m on my way

(c) Hans Vandenburg

Na een jaar met al weer plenty Elk Merk Waardige evenementen, beurzen en andere momenten van aangenaam verpozen gooien we er een nazomer evenement tegenaan “deep down under” in Zeeuws-Vlaanderen!

De heren van Classic Car Restauration van Leuven in Hulst verwelkomen ons vanaf 10.30 met een kopje koffie of thee. Vanaf 11.00 geeft de eigenaar een bedrijfspresentatie inclusief rondleiding.

Vanaf 12.00 rijden we een route die is uitgezet langs enkele zeer verrassende locaties in Zeeuws-Vlaanderen. Onderweg stoppen we voor een lunch (op eigen kosten). Rond 16.00 eindigt de rit in het spookstadje Doel in België. Voor iedereen die dat gezellig vindt en/of niet met lege maag huiswaarts wil keren gaan we dineren in Hulst, uiteraard op eigen kosten.

Deelname aan dit evenement is gratis. Meld je snel, maar uiterlijk 15 september, aan bij onze secretaris Joost Lukkassen: secretaris@elkmerkwaardig.nl. Introducés zijn welkom, zij betalen € 5 per persoon. Dit bedrag wordt verrekend wanneer een lidmaatschap wordt aangegaan.

Adres CCR van Leuven:
Aziëweg 21a+b
4561 PC Hulst

Let op! Als je de toltunnel (€ 6 enkele reis) bij Antwerpen wilt vermijden houdt dan de E19 en E34 aan (ring Antwerpen richting Zuid en Oost), of zet je navigatie op “tol vermijden”.

PS: vergeet niet een geldig paspoort of identiteitskaart mee te nemen op 22 september!

We zien je graag op zaterdag 22 september!

42006657.jpg

Kunnen we niet een merknaam verzinnen en iemand zo gek zien te krijgen auto's voor ons te gaan bouwen?

grensrijder zei:
Kunnen we niet een merknaam verzinnen en iemand zo gek zien te krijgen auto's voor ons te gaan bouwen?

Wel auto's die niemand uiteindelijk echt wil kopen natuurlijk... (zodat wij deze na een paar jaar gegarandeerd voor een prikkie splinternieuw, maar ietwat bemost kunnen oppikken bij een of andere overslagplaats)

Voor de fotografie liefhebbers onder ons: Deze week heb ik voor € 179,- een mooi EMW cameraatje gescoord: Een Samsung GX-10 spiegelreflex uit 2007 incl. 18-55mm AF zoom lens. Kenners weten dat dit een Pentax K10d kloon is, gemaakt in dezelfde fabriek door Pentax. Alle Pentax lenzen werken er dus gewoon op, en daar heb ik er nog een paar mooie oudjes van liggen. Leuke bijkomstigheid: De Samsung naam staat er lekker groot op, dus niemand neemt je echt serieus met deze oude, grote baksteen om je nek. Ondertussen is het een geweldig ding, die met name overdag schitterende foto's maakt.

Geweldig! Op het Yue Loong Feeling-topic heeft zich vandaag een Taiwanees gemeld die er eentje bezit!:eek:
Volgend jaar het EMWeekend op Taiwan houden?

Phoenixrood74 zei:
Geweldig! Op het Yue Loong Feeling-topic heeft zich vandaag een Taiwanees gemeld die er eentje bezit!:eek:
Volgend jaar het EMWeekend op Taiwan houden?

:eek: Da's toch wel van een heel ander kaliber dan een Sulky of Canta:

Xwy9R8BphfFhhMrhkR4b7w.jpg

Zomervakantie 2013 naar Taiwan incl. EMW event?

smarter zei:
Voor de fotografie liefhebbers onder ons: Deze week heb ik voor € 179,- een mooi EMW cameraatje gescoord: Een Samsung GX-10 spiegelreflex uit 2007 incl. 18-55mm AF zoom lens. Kenners weten dat dit een Pentax K10d kloon is, gemaakt in dezelfde fabriek door Pentax. Alle Pentax lenzen werken er dus gewoon op, en daar heb ik er nog een paar mooie oudjes van liggen. Leuke bijkomstigheid: De Samsung naam staat er lekker groot op, dus niemand neemt je echt serieus met deze oude, grote baksteen om je nek. Ondertussen is het een geweldig ding, die met name overdag schitterende foto's maakt.
Leuk man, ik heb zelf een Pentax K-5 en een K100D. Ook heel wat oud glas liggen hier (gaat dit weekend wel wat in de verkoop, wil nu toch wel eens een 70-200 f/2.8 hebben :)), maar zo'n K10D/GX-10 is een top camera. Doe je veel aan fotografie? Wat heb je allemaal voor oud spul liggen als ik vragen mag?

Kan ik iemand blij maken met een Austin Allegro 1300 Super Automatic, 26-05-1976, 63-MD-14? De auto zou goed zijn alleen moest die misschien nog gespoten worden. En er zouden extra onderdelen bij zitten. Foto's en meer info kan ik binnenkort krijgen. Collega van een kennis van mij biedt hem aan.

Wouter82 zei:
Kan ik iemand blij maken met een Austin Allegro 1300 Super Automatic, 26-05-1976, 63-MD-14? De auto zou goed zijn alleen moest die misschien nog gespoten worden. En er zouden extra onderdelen bij zitten. Foto's en meer info kan ik binnenkort krijgen. Collega van een kennis van mij biedt hem aan.

Het zou zomaar kunnen dat daar in het AMRWR-kringetje wel iemand voor te porren is. Stuur me de foto's maar eens.

Gaat er ook iemand van EMW naar Appelscha volgende week.? Het lijkt er op dat ik de murena die kant wil even op stuur. Was benieuwd of er een stand is van EMW zoals bijvoorbeeld in flowerdome bij eelde afgelopen winter.

matra parking only zei:
Gaat er ook iemand van EMW naar Appelscha volgende week.? Het lijkt er op dat ik de murena die kant wil even op stuur. Was benieuwd of er een stand is van EMW zoals bijvoorbeeld in flowerdome bij eelde afgelopen winter.

Daar is EMW niet van de partij. Vooralsnog staan alleen de beurzen in Rosmalen, Vijfhuizen en Eelde op de jaarkalender.

Micha D. zei:
Leuk man, ik heb zelf een Pentax K-5 en een K100D. Ook heel wat oud glas liggen hier (gaat dit weekend wel wat in de verkoop, wil nu toch wel eens een 70-200 f/2.8 hebben :)), maar zo'n K10D/GX-10 is een top camera. Doe je veel aan fotografie? Wat heb je allemaal voor oud spul liggen als ik vragen mag?

Op dit moment ben ik erg blij met mijn compacte Samsung NX systeem + lenzen, maar soms miste ik gewoon een lompe, degelijke spiegelreflex, vandaar de aanschaf van deze GX-10. Ik heb een selectie van mijn foto's hier staan om een indruk te geven van de plaatjes die ik schiet.

Ik heb een Pentax K100D Super en een K-x gehad, deze heb ik verkocht incl. mijn Pentax AF Lenzen. De MF lenzen heb ik bewaard:

-SMC Pentax M 28 mm f/3.5
-SMC Pentax M 50 mm f/1.7
-SMC Pentax M 100 mm f/2.8
-SMC Pentax M 135mm f/3.5

-Vivitar 28mm f/2.0

Allemaal mooie metalen lenzen in nieuwstaat, die ik graag weer ga gebruiken.

Die 100mm is erg leuk. Mocht je die ooit kwijt willen :) :LOL:.

Zitten trouwens erg toffe foto's tussen! Hier kun je wat van mijn foto's vinden.

Oké, de auto is niet erg EMW, maar de daad wel: bij ons in de straat wordt momenteel een bestaand huis overgeschilderd in exact dezelfde bruine kleur als de nieuwe Kia Cee'd die de eigenaren recent gekocht hebben. Heerlijk, zo'n welstandsvrije zone. (y)

VW 1200 zei:
Na een jaar met al weer plenty Elk Merk Waardige evenementen, beurzen en andere momenten van aangenaam verpozen gooien we er een nazomer evenement tegenaan “deep down under” in Zeeuws-Vlaanderen!

De heren van Classic Car Restauration van Leuven in Hulst verwelkomen ons vanaf 10.30 met een kopje koffie of thee. Vanaf 11.00 geeft de eigenaar een bedrijfspresentatie inclusief rondleiding.

Vanaf 12.00 rijden we een route die is uitgezet langs enkele zeer verrassende locaties in Zeeuws-Vlaanderen. Onderweg stoppen we voor een lunch (op eigen kosten). Rond 16.00 eindigt de rit in het spookstadje Doel in België. Voor iedereen die dat gezellig vindt en/of niet met lege maag huiswaarts wil keren gaan we dineren in Hulst, uiteraard op eigen kosten.

Deelname aan dit evenement is gratis. Meld je snel, maar uiterlijk 15 september, aan bij onze secretaris Joost Lukkassen: secretaris@elkmerkwaardig.nl. Introducés zijn welkom, zij betalen € 5 per persoon. Dit bedrag wordt verrekend wanneer een lidmaatschap wordt aangegaan.

Adres CCR van Leuven:
Aziëweg 21a+b
4561 PC Hulst

Let op! Als je de toltunnel (€ 6 enkele reis) bij Antwerpen wilt vermijden houdt dan de E19 en E34 aan (ring Antwerpen richting Zuid en Oost), of zet je navigatie op “tol vermijden”.

PS: vergeet niet een geldig paspoort of identiteitskaart mee te nemen op 22 september!

We zien je graag op zaterdag 22 september!

Dan word het druk in Zeeuws-Vlaanderen, op die dag vertrekt vanaf hier, Middelburg, de Morgan club ook richting de overkant.

https://www.mscch.nl/site/index.php?view=details&id=94%3Awalcherenrit&option=com_eventlist

Groet
Antoine

Kleine kans dat we daadwerkelijk toerende Morgans gaan zien want ze komen niet in de buurt van Hulst.

De politieke partijen hebben wel EMW-auto's nodig om op te vallen:

SP_toyota.jpg

view.png

en deze wil ik jullie ook niet onthouden:

Verkiezingen-Sixt-Hero-Brinkman.png

Wouter82 zei:

Hai wouter82, mocht je meer info over de Alegro hebben dan verneem ik dat graag van je, ik heb waarschijnlijk wel belangstelling.
Groet,
Antoine

toines04 zei:
Wouter82 zei:

Hai wouter82, mocht je meer info over de Alegro hebben dan verneem ik dat graag van je, ik heb waarschijnlijk wel belangstelling.
Groet,
Antoine

Je hebt een privébericht :)
(en grens ook)

Terug
Bovenaan