Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Wouter82 zei:
929V6 zei:
Ik ben zaterdag als alles meezit aanwezig met eh tja... ik hoop dat er niet te veel wind staat want erg hard gaat het niet.:T

Leuk, je komt met de fiets! :D

Bijna.

db82055802f16d6b5925e31f26d0573c.JPG

Als alles meezit. Zit wel een beetje werk aan dus ik weet niet of ik hem houd, maar voor een paar weekjes is het in elk geval wel leuk.

A] Visa basis (t/m 1983 Visa Spécial) is altijd een tweecilinder. De achterwisser is waarschijnlijk als optie besteld, want die ontbreekt bij mijn Leader. Visa viercilinder met dezelfde uitrusting kan ook, maar dan is het een 11E (t/m 1983 Visa L, bestaat er in NL nog eentje van).
B] Ik heb geloof ik nog wel ruimte in de container.:cool:

Lekker basic die Visa (y) Een tweepitter met trekhaak, de eerste eigenaar moet een optimist zijn geweest :)

Wouter82 zei:
Soloman zei:
Wat is dat voor draadje dat bij de uitlaat hangt?:T

Jammer dat je je niet hebt opgegeven voor zaterdag :(

Dan heb je de deelnemerslijst niet goed bekeken....
@929V6, gefeliciteerd met deze tweepitter. Dan zijn er in ieder geval twee tweepitters zaterdag.

Weet iemand hoe tsov in Hulst komt?

Ach een beetje bekommering om je medemens mag toch best?;) We wisten toch al lang dat tsov een dealtje zou sluiten met deze of gene.
Wel grappig Tsov per V8 en Wouter82 er blakende 1.3 Custom.Of is dat probleem opgelost.
Zelf denk ik erover met de trein te gaan. Da's weer een hele ervaring voor me, lang niet in gezeten en nu de kans er lang in te zitten. Tjonge wat een feest!:D

Leuk, 929V6 zo'n twinair! :)

grensrijder
Grensrijdster Mk II heeft wel eens iets op Markplaats aangeboden met de tekst: 'Over de prijs valt niet te onderhandelen, tenzij je eruit ziet als Johnny Depp.'

Meld je het even als Grensrijdster Mk II iets te koop aanbiedt? Want dan ga ik met haar onderhandelen.

:rolleyes: Jij als J.D.? Ik val van mijn stoel... eh boem dat doet zeer, en bedankt hè!

Wouter82 zei:
Hoho, wij carpoolen gewoon hoor! Er komt zaterdag maar één auto uit de Residentie.

2 kerels met lange benen over elkaar in één sportwagen, dat lijkt me een geinig gezicht. Nee ik ga niet nog een keer vallen.

simca1006 zei:
Wouter82 zei:
Hoho, wij carpoolen gewoon hoor! Er komt zaterdag maar één auto uit de Residentie.

2 kerels met lange benen over elkaar in één sportwagen, dat lijkt me een geinig gezicht. Nee ik ga niet nog een keer vallen.

Goed dat je het zegt. Kan een van jullie een schoenlepel meenemen om ons uit de auto te helpen?

Gewoon ouderwets met maat 44 of groter en aanduwen, of is dat onvriendelijk? Waarom gaan jullie ook niet met de trein, gezellig en ruimer dan een vette...

simca1006 zei:
Waarom gaan jullie ook niet met de trein, gezellig en ruimer dan een vette...
De vraag is meer, waarom ga jij wél met de trein... ;) Ik zit er wekelijks enkele uren in, maar ik kan er nog steeds niet van genieten.

Ik baal als een stekker. Zaterdag neven en nichtendag (die ik zelf georganiseerd heb).
Jullie voorpret doet mij haast bewegen er sneaky met de Subaru tussenuit te gaan, onder het motto "ik moet mijn nieuwe stabilisatorrubbers nog inrijden"

Wouter82 zei:
simca1006 zei:
Gewoon ouderwets met maat 44 of groter en aanduwen, of is dat onvriendelijk? Waarom gaan jullie ook niet met de trein, gezellig en ruimer dan een vette...

Ik houd niet zo van vreemde mensen :LOL:

Oh.. maar dan zal ik eens een keer niet vreemd doen.:p

@929V6: thuis hoef ik geen gordel, hoor! In de gordels of touwen hangen is dan wel weer leuk!:T

@MWH: Ik bedacht me eens hoe leuk zo'n lang geel ding kan zijn. Ik zit er nooit in en de Croma heeft de afgelopen weken z'n werk gedaan. Die gun ik eventjes rust. De 205CJ, een cabrio, daar is het geen weer voor. Nee de trein dat lijkt me best een geniaal plan.

@ZDRIE: Die neven en nichten zie je toch elk jaar? Kom op man, geef de Sub de sporen en kar naar Hulst, kun je mij mooi op het dichstbijzjnde station ophalen. Een L coupé als taxi hoe EMW wil je het hebben.

simca1006 zei:
@MWH: Ik bedacht me eens hoe leuk zo'n lang geel ding kan zijn. Ik zit er nooit in en de Croma heeft de afgelopen weken z'n werk gedaan. Die gun ik eventjes rust. De 205CJ, een cabrio, daar is het geen weer voor. Nee de trein dat lijkt me best een geniaal plan.
Daar geloof ik helemaal niets van. Bovendien heb je ook nog je rode knuffelbeer. Nee, jij komt gewoon uit Zeeland terug met een nieuwe aanwinst!(y)

Er is mij vriendelijk verzocht heer beertje thuis te laten want mijn wederhelft had plannen en daarvoor de auto nodig, geen probleem heb ik haar gezegd. Toen Eddy C in april een grote treinreis maakte van Zeeland naar A'dam vond ik dat wel iets aparts en ook heel mileuvriendelijk. Kortom ik ga dat ook maar eens doen.
Een nieuwe aanwinst? Nee helaas niet. Overigens had ik wel iets op het oog, wat toevallig in Zeeland te koop staat maar ik wil echt niet meer uitbtreiden. Eigenlijk is 2 à 3 hobbyauto's de limit. Die heb ik, dus komt er niks meer bij tenzij er vandaag of morgen iets verkocht wordt dan kan dat nog best goed komen, maar anders niet.

Mis ik iets of heb je de Galant ook niet meer tot je beschikking? Een trein is leuk als het een voordeel geeft ten opzichte van de auto. Dat is nu niet het geval dus je loopt alleen maar te (stoter)stangen.

MWH zei:
Leuk, gaan we met een clubje niet hard rijden. De BX wil nog steeds niet graag boven de 3000 tpm, dus met 95 houdt het wel op. o_O
Helaas clubje, ik ga jullie verlaten. Ik krijg net een sms'je van mijn vader: "Bx loopt weer zoals t hoort". Blijkbaar is hij in zijn eentje op pad gegaan om een oplossing te vinden, wat heb ik geluk met zo'n vader. Ik kan dus gewoon gassen. :)

O ja wel hoor de Galant staat hier bij huis. Heb er al een poos niet meegereden, want hij staat te koop en dan wil je de km.stand zo laag mogelijk houden om verkoopkansen te vergroten, nietwaar?
Stangen? die zitten vast onder de motorkap van de auto of onder de auto zelf.

Heb even gekeken en het is best te doen volgens het schema van de NS:

Eerst met de trein naar R'daal, vervolgens in een andere naar Goes, weer een andere naar Terneuzen en dan nog eventjes met de bus. Zo maak je pas echt een dagje uit! En toen ik onderaan las dat een dagretour maar eur. 34,60 kost was ik meteen overtuigd!
Dus ik kom met de trein [size=x-small](eh 3 eigenlijk en een bus[/size]
Ik mag toch wel de route met iemand meerijden,hè?

@Simca1006, ik vind het knap dat jij een trein kunt vinden die jou van Goes naar Terneuzen brengt!
Goede reis alvast en sukses met het vinden van het juiste perron:).

Volgens 9292 moet je inderdaad anderhalf uur met de bus. o_O Dit verhaal wordt met het uur ongeloofwaardiger... :D

Sterker nog, als ik de reis van simca invoer, krijg ik dit resultaat:

Geen reisadvies. Helaas is er geen reisadvies op de geselecteerde tijd, met de geselecteerde vervoermiddelen.

:D :LOL:

MWH zei:
Volgens 9292 moet je inderdaad anderhalf uur met de bus. o_O Dit verhaal wordt met het uur ongeloofwaardiger... :D

Simca geniet nog van zijn laatste vakantiedagen dit jaar, onder meer door alle lezers van dit topic in de maling te nemen:T.

Joël, het is een echte Oeteldonker!

Joël D. zei:
isla zei:
Joël, het is een echte Oeteldonker!
Dat moest ik Googlen. :p

Een stukje folklore is de jeugd vreemd blijkbaar.

@Isla: de vakantie is inderdaad bijna ten einde, al hoop ik dit jaar er nog wel een dagje tussen uit te kunnen.;)

Maar even zonder gekheid:

sdc15910b.jpg

Met deze (helaas) ietwat onscherpe afbeelding laat ik zien welke reis ik zaterdag ga ondernemen. Alleen de trein van Goes naar T'neuzen wordt vervangen door een (Elkmerkwaardige?) bus. Rond 11.15 zal ik er zijn!

Ik wil ook wel even over het oeteldonkse rijden hoor.

Maar goed, dit aanbod zal je ook wel afwijzen.....:)

Dan rijd je de dagroute maar met mij mee.
Oh ja, ik zou me nog aan moeten melden........

Ja en dat had je niet gedaan maar stiekum had ik je wel verwacht. Da's mooi, weer een mannetje meer!

En dat voor minder dan een tientje per uur, da's toch een koopje. Zeker als je naar prijs per kilometer kijkt.

Alternatief: jij stapt om 08:20 uur in Oeteldonk in de trein en voor € 14,50 levert die jou om 10:41 uur af in Sint Niklaas, ik pik jou daar op en in 25 min zijn wij in Hulst.:)

isla zei:
Alternatief: jij stapt om 08:20 uur in Oeteldonk in de trein en voor € 14,50 levert die jou om 10:41 uur af in Sint Niklaas, ik pik jou daar op en in 25 min zijn wij in Hulst.:)

Ja doe dat maar, want anders is Meneer de Secretaris mooi te laat :(

:D

Simca1006 die plotseling uren in de trein wil zitten en dat ook nog eens heel goed vindt voor het milieu... Wat is er met jou gebeurd in Italië?

Wouter82 zei:
isla zei:

Ja doe dat maar, want anders is Meneer de Secretaris mooi te laat :(

:D

Zoals je zelf al, terecht, tegen PR74 zei; ik kom tenminste!

train-locomotive.gif

@PR74, naar welke evenement in Duitsland ga je eigenlijk dit weekend?

Stiekem hoop ik dat Simca1006 met deze trein uit Oeteldonk komt:
2191587-620-399.jpg

Die treinen gaan vanaf mijn woonplaats nog steeds naar vakantiebestemmingen, echter komen ze niet aan in Zeeland dus een geel ding zal me vervoeren. Maar wacht eens... zie ik daar op het onderste dek tussen die MB's de in een ander topic gevraagde, grijze Mitsubish Galant? wow!!!

Ook veel grote sedans op die trein, blijkbaar een trend destijds.

trein.jpg

@Eddy C: ik ga naar Kaleu Koch, een jaarlijkse VAG-meeting waar (als ik het goed begrepen heb) vooral auto's uit de jaren zeventig komen. Ik hoop vooral flink wat Volkswagens (Polo, Derby, Scirocco) en Audi's (100) te zien die je zelden tegenkomt. Dit jaar vindt de meeting vlak over de grens plaats, vandaar dat ik nu mijn kans grijp en eenmalig ([size=x-large]EENMALIG, Wouter82 en Simca 1006[/size]) een evenement van EMW oversla. Extra leuk is dat de meeting in Duitsland plaatsvindt bij een Audi- en Siku-museum.

Terug
Bovenaan