Wouter82
Moderator
Mazzeltsov zei:De woordgrappen waren weer niet van de lucht
We moesten maar eens paal- en perkpolder stellen aan die grappen
Leuke foto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Mazzeltsov zei:De woordgrappen waren weer niet van de lucht
Wouter82 zei:Mazzeltsov zei:De woordgrappen waren weer niet van de lucht
We moesten maar eens paal- en perkpolder stellen aan die grappen
Leuke foto![]()
Eddy C zei:Vergezocht grapje alhoewel we na Perkpolder nog door het plaatsje Paal zijn gereden.
Moderator
isla zei:Ah, vandaar dat VW1200 een beetje uit zijn gewone doen was![]()
Mazzeltsov zei:De woordgrappen waren weer niet van de lucht ("Ober, er zit een fietser in m'n cappuccino" ), dat blijft toch wel het handelsmerk van een EMW-evenement. En zo'n Corvette rijdt niet verkeerd![]()
Moderator
simca1006 zei:En of een Corvette niet verkeerd rijdt? Dat ligt natuurlijk aan het navigatiesysteem of navigator die z'n huiswerk gedaan heeft!![]()
Martyn83r zei:Hoezo "welke 929" ik heb er maar eentje hoor.... je weet wel, zo'n grijze sloep van bijna 5 meter lang uit 1989
Eens kijken wat Henny er van vindt en of er nog een positief oordeel in zit, hopelijk wel want er zit inmiddels een boel tijd, geld en moeite in die wagen gestopt. Al is ie natuurlijk niet meer nieuw en zeker niet in showroomstaat, we hopen maar het besteIk moet er tussen 9 en half tien zijn.
isla zei:Goedendag zei:Van wie is die groene suzuki cappuchino? Dat blijft een leuke auto, de suzuki dealer in apeldoorn is er volgens mij fan van.
En van wie is die polo?
De Suzuki is van iemand die niet op dit forum aktief is en de Polo van Idranor.
isla zei:Volgens mij voor doelpaal.Toen hij via de tamtam gehoord had dat van TimTim verwacht werd dat hij voor TomTom moest spelen wist hij dat het een schot voor open doel zou zijn en dan is doelpaal wel zo veilig
![]()
isla zei:Eddy C zei:Vergezocht grapje alhoewel we na Perkpolder nog door het plaatsje Paal zijn gereden.
Ah, vandaar dat VW1200 een beetje uit zijn gewone doen was
Mooie plaat Tsov, waar zo'n cairn al niet goed voor is
Gisteren in Hulst tankte ik voor ruim € 1,77 per liter euro95, zojuist hier getankt voor € 1,446![]()
Wouter82 zei:isla zei:Ah, vandaar dat VW1200 een beetje uit zijn gewone doen was![]()
Be-paalde opmerkingen van hem konden amper door de beugel![]()
VW 1200 zei:Overigens complimenten aan EddyC en zijn vrouw: jullie hebben met EddyC junior een keurig menneke! Sta nog verbaasd hoe zo'n kereltje van 2,5 het de hele dag zonder mokken volhoudt.
Goedendag zei:Martyn83r zei:Hoezo "welke 929" ik heb er maar eentje hoor.... je weet wel, zo'n grijze sloep van bijna 5 meter lang uit 1989
Eens kijken wat Henny er van vindt en of er nog een positief oordeel in zit, hopelijk wel want er zit inmiddels een boel tijd, geld en moeite in die wagen gestopt. Al is ie natuurlijk niet meer nieuw en zeker niet in showroomstaat, we hopen maar het besteIk moet er tussen 9 en half tien zijn.
Ok. volgens je profiel heb je er 2 (ook nog een witte), en zo erg volg ik het nu ook weer niet, ookal lees ik wel mee als ik het kan volgen.
Ik heb je helaas niet gespot. Ik zat al op school dus...
Ben je door de keuring heengekomen?
Moderator
MaestroHLS zei:Ziet er leuk uit! Ik hoop een volgende keer er weer bij te zijn!![]()
ZDRIE zei:![]()
Deze staat al in een ander forum gepost, maar ik vind hem zeer fraai. Weet iemand of dit een unikaat is, of is het een bodykit voor de Mazda Miata.
Eddy C zei:Het zou mij niks verbazen als er een Mitsuoka-achtig bedrijf hier achter zit.
D. Elzinga zei:Eddy C zei:Het zou mij niks verbazen als er een Mitsuoka-achtig bedrijf hier achter zit.
Zo te zien is het een kit van Simpson Design.
Moderator
Joël D. zei:Heel even 'reclame' maken voor een autoweek forum meeting. "helaas" komen er altijd dezelfde mensen (niet dat dat erg is hoor, maar nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk.), dus vandaar dat ik deze link ook even hier plaats:
https://www.autoweek.nl/forum/read.php?11,4495904,4980119,page=24#msg-4980119
Kijk in je agenda of je kan. In de OP staat meer informatie mbt de tijden en locatie, etc.
Dus: Komt allen; komt allen!
Moderator
Phoenixrood74 zei:Staat Elk Merk Waardig dit weekend gewoon weer op de oldtimerbeurs in Vijfhuizen? Het is angstig stil hierover...
Moderator
Phoenixrood74 zei:Jammer hoor...![]()
isla zei:De Suzuki is van iemand die niet op dit forum aktief is ...
Wouter82 zei:MaestroHLS zei:Ziet er leuk uit! Ik hoop een volgende keer er weer bij te zijn!![]()
Naar de ALV met de XJ![]()
![]()
Phoenixrood74 zei:@Marbih: leuke foto's en een geweldige Cappucino heb je!![]()
Phoenixrood74 zei:Ik heb hem volgens mij dit voorjaar in Vijfhuizen gefotografeerd. Klopt dat en ben je toen ook lid geworden van Elk Merk Waardig?
Moderator
MaestroHLS zei:Ongetwijfeld heb ik iets gemist maar op de EMW- site staat 10 november als najaarsevement met ALV aangegeven. Mocht dat niet meer kloppen kan dat dan worden aangepast,
Marbih zei:isla zei:De Suzuki is van iemand die niet op dit forum aktief is ...
OK, OK, niet heel erg aktief, maar ik héb toch al wat berichtjes geplaatst.![]()
MaestroHLS zei:Wouter82 zei:MaestroHLS zei:Ziet er leuk uit! Ik hoop een volgende keer er weer bij te zijn!![]()
Naar de ALV met de XJ![]()
![]()
Ongetwijfeld heb ik iets gemist maar op de EMW- site staat 10 november als najaarsevement met ALV aangegeven. Mocht dat niet meer kloppen kan dat dan worden aangepast, dan kan ik mijn vriendin op tijd "waarschuwen" voor mijn mogelijke afwezigheid thuis op die dag.. Of ik neem haar mee natuurlijk. Ze is wel gecharmeerd van de XJ.![]()
isla zei:kende ook de nick niet,
Wouter82 zei:MaestroHLS zei:Ongetwijfeld heb ik iets gemist maar op de EMW- site staat 10 november als najaarsevement met ALV aangegeven. Mocht dat niet meer kloppen kan dat dan worden aangepast,
Hier is onlangs een mail over gestuurd, ik hoop dat die ook bij jou is aangekomen? Secretaris?
929V6 zei:
grensrijder zei:Wat zijn dat voor strepen? In de sloot gelegen met de Corvette? Valt ook niet mee, hè, zo'n achterwielaandrijver.![]()
Moderator
grensrijder zei:Wat zijn dat voor strepen? In de sloot gelegen met de Corvette? Valt ook niet mee, hè, zo'n achterwielaandrijver.![]()