Elk Merk Waardig - vereniging voor onbekende en miskende auto's

Wouter82 zei:
Mazzeltsov zei:
De woordgrappen waren weer niet van de lucht

We moesten maar eens paal- en perkpolder stellen aan die grappen :D

Leuke foto (y)

Vergezocht grapje alhoewel we na Perkpolder nog door het plaatsje Paal zijn gereden.

m1dyx3sbumfr_800.jpg

Eddy C zei:
Vergezocht grapje alhoewel we na Perkpolder nog door het plaatsje Paal zijn gereden.

Ah, vandaar dat VW1200 een beetje uit zijn gewone doen was:)

Mooie plaat Tsov, waar zo'n cairn al niet goed voor is;)

Overigens: deze foto stond vanochtend in de Volkskrant (de matige kwaliteit ligt aan mijn manier van het vergroten van de foto en niet aan de krant!)
Doel2_zps71c08736.jpg

Gisteren in Hulst tankte ik voor ruim € 1,77 per liter euro95, zojuist hier getankt voor € 1,446 :confused:

Heel even 'reclame' maken voor een autoweek forum meeting. "helaas" komen er altijd dezelfde mensen (niet dat dat erg is hoor, maar nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk. ;)), dus vandaar dat ik deze link ook even hier plaats:

https://www.autoweek.nl/forum/read.php?11,4495904,4980119,page=24#msg-4980119

Kijk in je agenda of je kan. In de OP staat meer informatie mbt de tijden en locatie, etc.

Dus: Komt allen; komt allen!

Mazzeltsov zei:
De woordgrappen waren weer niet van de lucht ("Ober, er zit een fietser in m'n cappuccino" ), dat blijft toch wel het handelsmerk van een EMW-evenement. En zo'n Corvette rijdt niet verkeerd :)

Nou inderdaad een fietser in een cappucino lijkt me geen galante of charmante verschijning. En of een Corvette niet verkeerd rijdt? Dat ligt natuurlijk aan het navigatiesysteem of navigator die z'n huiswerk gedaan heeft!:)

simca1006 zei:
En of een Corvette niet verkeerd rijdt? Dat ligt natuurlijk aan het navigatiesysteem of navigator die z'n huiswerk gedaan heeft!:)

Gelukkig had ik mijn TomTom thuisgelaten en onderweg een TimTim opgepikt :LOL:

Ahum... een TimTim oppikken... tja...of stond ie net voor Paal? of in 't Doel? :D

Volgens mij voor doelpaal.:cool: Toen hij via de tamtam gehoord had dat van TimTim verwacht werd dat hij voor TomTom moest spelen wist hij dat het een schot voor open doel zou zijn en dan is doelpaal wel zo veilig:LOL:

Martyn83r zei:
Hoezo "welke 929" ik heb er maar eentje hoor.... je weet wel, zo'n grijze sloep van bijna 5 meter lang uit 1989 :)
Eens kijken wat Henny er van vindt en of er nog een positief oordeel in zit, hopelijk wel want er zit inmiddels een boel tijd, geld en moeite in die wagen gestopt. Al is ie natuurlijk niet meer nieuw en zeker niet in showroomstaat, we hopen maar het beste :) Ik moet er tussen 9 en half tien zijn.

Ok. volgens je profiel heb je er 2 (ook nog een witte), en zo erg volg ik het nu ook weer niet, ookal lees ik wel mee als ik het kan volgen.
Ik heb je helaas niet gespot. Ik zat al op school dus...
Ben je door de keuring heengekomen?

isla zei:
Goedendag zei:
Van wie is die groene suzuki cappuchino? Dat blijft een leuke auto, de suzuki dealer in apeldoorn is er volgens mij fan van.
En van wie is die polo?

De Suzuki is van iemand die niet op dit forum aktief is en de Polo van Idranor.

Ok het is een leuk autootje. En die polo is een leuk en goedkoop winterbarreltje, ik zal wel ff de stickers eraf halen.

isla zei:
Volgens mij voor doelpaal.:cool: Toen hij via de tamtam gehoord had dat van TimTim verwacht werd dat hij voor TomTom moest spelen wist hij dat het een schot voor open doel zou zijn en dan is doelpaal wel zo veilig:LOL:

:D

@Soloman: leuke foto's hè. Inderdaad verder geen vragen. :)

isla zei:
Eddy C zei:

Ah, vandaar dat VW1200 een beetje uit zijn gewone doen was:)

Mooie plaat Tsov, waar zo'n cairn al niet goed voor is;)

Gisteren in Hulst tankte ik voor ruim € 1,77 per liter euro95, zojuist hier getankt voor € 1,446 :confused:

@isla: ja liever in Paal dan een paal in mij

Geweldig genoten zaterdag! Gezonde opkomstcijfers, mooi weer, goed gezelschap: prima! (y)

Overigens complimenten aan EddyC en zijn vrouw: jullie hebben met EddyC junior een keurig menneke! Sta nog verbaasd hoe zo'n kereltje van 2,5 het de hele dag zonder mokken volhoudt.

VW 1200 zei:
Overigens complimenten aan EddyC en zijn vrouw: jullie hebben met EddyC junior een keurig menneke! Sta nog verbaasd hoe zo'n kereltje van 2,5 het de hele dag zonder mokken volhoudt.

Volgens gewoon opvoeding met harde hand. Paal en perk stellen aan zeuren. Of stopte hij een pinkje drank aan 't ventje!:D Dat schijnt ook goed te werken om ze rustig te houden.

Goedendag zei:
Martyn83r zei:
Hoezo "welke 929" ik heb er maar eentje hoor.... je weet wel, zo'n grijze sloep van bijna 5 meter lang uit 1989 :)
Eens kijken wat Henny er van vindt en of er nog een positief oordeel in zit, hopelijk wel want er zit inmiddels een boel tijd, geld en moeite in die wagen gestopt. Al is ie natuurlijk niet meer nieuw en zeker niet in showroomstaat, we hopen maar het beste :) Ik moet er tussen 9 en half tien zijn.

Ok. volgens je profiel heb je er 2 (ook nog een witte), en zo erg volg ik het nu ook weer niet, ookal lees ik wel mee als ik het kan volgen.
Ik heb je helaas niet gespot. Ik zat al op school dus...
Ben je door de keuring heengekomen?

Nee hoor, ik heb maar 1 witte auto en dat is een 626 GT-s Hatchback, die lijkt niet eens op de 929 :)
Door de "keuring" gekomen, ja dat wel, met de nodige opmerkingen uiteraard, mag ook wel voor een auto van 23 jaar oud, maar het had nog veel erger gekund denk ik.... affijn er wordt vast wel n leuk artikel van gemaakt :)

WP_000840.jpg

Deze staat al in een ander forum gepost, maar ik vind hem zeer fraai. Weet iemand of dit een unikaat is, of is het een bodykit voor de Mazda Miata.

ZDRIE zei:
WP_000840.jpg

Deze staat al in een ander forum gepost, maar ik vind hem zeer fraai. Weet iemand of dit een unikaat is, of is het een bodykit voor de Mazda Miata.

Nog nooit gezien. Inderdaad wel een geinig ding.

Ik ken er wel een met Aston Martin DB9-neus. Het zou mij niks verbazen als er een Mitsuoka-achtig bedrijf hier achter zit.

Zie, dat is dan weer mooi snel geroggeld. Ik vind hem zeer bijzonder (leuk). Exclusief ook wel overigens

Joël D. zei:
Heel even 'reclame' maken voor een autoweek forum meeting. "helaas" komen er altijd dezelfde mensen (niet dat dat erg is hoor, maar nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk. ;)), dus vandaar dat ik deze link ook even hier plaats:

https://www.autoweek.nl/forum/read.php?11,4495904,4980119,page=24#msg-4980119

Kijk in je agenda of je kan. In de OP staat meer informatie mbt de tijden en locatie, etc.

Dus: Komt allen; komt allen!

Misschien wel een idee ja (y)

Zo, weer terug van een korte maar geslaagde trip door Frankrijk, hoewel ik bij zonnig weer nog wel een dagje langer was gebleven.

Het clubevenement afgelopen zaterdag was een mooi begin, het was een uitstekend georganiseerde en ontzettend gezellige dag.(y)

En dat de grootste contrasten binnen onze vereniging op een of andere manier toch matchen, komt op deze foto denk ik het best tot uitdrukking:

a29212b9242a7d218ce2be6f0bf118b4.JPG

(y):D

Leuke foto!(y) Staat Elk Merk Waardig dit weekend gewoon weer op de oldtimerbeurs in Vijfhuizen? Het is angstig stil hierover...

@ 929V6: two tone lak roeleert grote tijd!

@ PR74: Weer? We zijn er in april al geweest ;)

Inderdaad, heb je al een tijdje niet gesproken!

Overigens ben ik wel erg benieuwd naar de nieuwe opzet. Van de organisatie heb ik begrepen dat de chaotische opzet van de afgelopen keren in de EXPO Haarlemmermeer voorbij is. Voortaan bij binnenkomst direct alle clubstand bij elkaar en de handelaren en onderdelenstands staan achterin het complex.

Dus ga jij ff kijken voor me PR74?

isla zei:
De Suzuki is van iemand die niet op dit forum aktief is ...

OK, OK, niet heel erg aktief, maar ik héb toch al wat berichtjes geplaatst. ;)

En meteen ook maar deze: foto's van "Hulst" (in willekeurige volgorde) voor de liefhebbers.
Uiteraard ging het om de autootjes, maar die wolkenluchten mochten er toch ook zijn op die leuke rit doorheen Vlaanderen.

Wouter82 zei:
MaestroHLS zei:
Ziet er leuk uit! Ik hoop een volgende keer er weer bij te zijn!(y)

Naar de ALV met de XJ :D (y)

Ongetwijfeld heb ik iets gemist maar op de EMW- site staat 10 november als najaarsevement met ALV aangegeven. Mocht dat niet meer kloppen kan dat dan worden aangepast, dan kan ik mijn vriendin op tijd "waarschuwen" voor mijn mogelijke afwezigheid thuis op die dag.. Of ik neem haar mee natuurlijk. Ze is wel gecharmeerd van de XJ.(y)

@Wouter82: het zal ongetwijfeld verteld zijn (op de ALV?), maar ik heb het gemist.
@VW1200: ik ga morgen een kijkje nemen en zal speciaal letten op wat er veranderd is.
@Marbih: leuke foto's en een geweldige Cappucino heb je!(y) Ik heb hem volgens mij dit voorjaar in Vijfhuizen gefotografeerd. Klopt dat en ben je toen ook lid geworden van Elk Merk Waardig?

MaestroHLS zei:
Ongetwijfeld heb ik iets gemist maar op de EMW- site staat 10 november als najaarsevement met ALV aangegeven. Mocht dat niet meer kloppen kan dat dan worden aangepast,

Hier is onlangs een mail over gestuurd, ik hoop dat die ook bij jou is aangekomen? Secretaris?

MaestroHLS zei:
Wouter82 zei:
MaestroHLS zei:
Ziet er leuk uit! Ik hoop een volgende keer er weer bij te zijn!(y)

Naar de ALV met de XJ :D (y)

Ongetwijfeld heb ik iets gemist maar op de EMW- site staat 10 november als najaarsevement met ALV aangegeven. Mocht dat niet meer kloppen kan dat dan worden aangepast, dan kan ik mijn vriendin op tijd "waarschuwen" voor mijn mogelijke afwezigheid thuis op die dag.. Of ik neem haar mee natuurlijk. Ze is wel gecharmeerd van de XJ.(y)

En wij zijn wel gecharmeerd van die vriendin! :D De ALV wordt waarschijnlijk uitgesteld naar de 24e.

isla zei:
kende ook de nick niet,

ik ken dat probleem. Die nicks zijn nog een heel gepuzzel. Nog maar één combinatie met de auto meen ik te weten (en dat is niet de jouwe ;) )
De rest wordt me vast wel geleidelijkaan ook duidelijk.

Wouter82 zei:
MaestroHLS zei:
Ongetwijfeld heb ik iets gemist maar op de EMW- site staat 10 november als najaarsevement met ALV aangegeven. Mocht dat niet meer kloppen kan dat dan worden aangepast,

Hier is onlangs een mail over gestuurd, ik hoop dat die ook bij jou is aangekomen? Secretaris?

Op 19 september zijn er is uit mijn mailbox een mail gegaan naar de leden met de veranderde datum. Dus iedereen zou hem gehad moeten hebben.
24 november is de ALV, dus MaestroHLS, we verwelkomen je graag. Vriendin en XJ zijn uiteraard ook zeer welkom.

:cool:

grensrijder zei:
Wat zijn dat voor strepen? In de sloot gelegen met de Corvette? Valt ook niet mee, hè, zo'n achterwielaandrijver. :)

RWD was het probleem niet, hoor. Heb ik ook. Maar al waren de weggetjes eigenlijk best wel breed genoeg, deze bestuurder nam nogal eens een bermpje mee als er tegenliggers waren.
(zag ik in mijn spiegels ;) )

Als Wouter82 nou echt eens een beetje gas geeft kan hij punten scoren met platgereden insecten op de zijruiten.(y)

grensrijder zei:
Wat zijn dat voor strepen? In de sloot gelegen met de Corvette? Valt ook niet mee, hè, zo'n achterwielaandrijver. :)

Ik neem geen genoegen met two-tone en ga voor triple-tone (y) :D
En ik heb eerlijk gezegd liever rechts modder dan links geen spiegel:)

Maar vanmiddag alles weer keurig schoongemaakt zodat die morgen fris en fruitig naar de laatste Corvette-meeting van dit jaar kan. En mazzeltsov gaat gezellig mee :)

Vanmiddag ben ik naar de beurs in Vijfhuizen geweest. Het was weer interessant, al leek het eerst wel erg stil te zijn, gelet op het aantal auto's op het parkeerterrein. Uiteindelijk viel dat nog behoorlijk mee. De indeling van de hal was inderdaad stukken beter, maar nog niet 100%. In de eerste helft stonden alle clubs plus één handelaar; achteraan stonden de handelaren met nog een paar clubs ertussen. De verkopers van folders, modellen, materialen e.d. stonden allemaal bij elkaar in het midden. Ik kwam met een kleine 400 foto's thuis en ben dus weer geheel tevreden.(y) Het allermooiste was nog wel dat er een vrij ultieme EMWagen stond. Ik zal wat foto's posten nadat hij geraden is. 929V6: je krijgt vijf minuten. De tijd begint nu.

2lkct9f.jpg

Ik heb ondersteboven, achterstevoren en in spiegelbeeld voor mijn scherm gehangen. :) Ik kan er niks uit maken... Misschien heeft 929V6 meer succes.

Terug
Bovenaan