Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
A29 Bergen op Zoom - Rotterdam
● Tussen Oud-Beijerland (21) en het knooppunt Vaanplein is de rijbaan afgesloten.
Van vrijdag 21 september 2012 22.00 uur tot maandag 24 september 2012 22.00 uur. Dag/Nacht
Barri zei:En als je toch via Rotterdam wil rijden, dan is deze ook wel relevant:
A29 Bergen op Zoom - Rotterdam
● Tussen Oud-Beijerland (21) en het knooppunt Vaanplein is de rijbaan afgesloten.
Van vrijdag 21 september 2012 22.00 uur tot maandag 24 september 2012 22.00 uur. Dag/Nacht
@Robert: ik ben er dit weekend niet bij (ben geen EMW-er, heb hier een DS3, Golf en Kever staan. Hoe NIET EMW wil je het hebben), maar hoor graag wat voor iets het is! Ik wacht wel even op de foto's na dit weekend
![]()
Phoenixrood74 zei:@Eddy C: ik ga naar Kaleu Koch, een jaarlijkse VAG-meeting waar (als ik het goed begrepen heb) vooral auto's uit de jaren zeventig komen. Ik hoop vooral flink wat Volkswagens (Polo, Derby, Scirocco) en Audi's (100) te zien die je zelden tegenkomt. Dit jaar vindt de meeting vlak over de grens plaats, vandaar dat ik nu mijn kans grijp en eenmalig ([size=x-large]EENMALIG, Wouter82 en Simca 1006[/size]) een evenement van EMW oversla. Extra leuk is dat de meeting in Duitsland plaatsvindt bij een Audi- en Siku-museum.
929V6 zei:@Eddy C,
Nee, met de Daihatsu dan maar. Ik neem mijn tent mee en kampeer op een camping in de buurt, dan kan ik de volgende dag meteen verder naar het zuiden. Hopelijk kan ik hem nog even opzetten voordat we gaan eten in Hulst.![]()
Moderator
Forummers van het eerste uur hèPhoenixrood74 zei:@Barri en Idranor: hoe kennen jullie elkaar nu weer? Het is een klein wereldje...
Moderator
Toevallig heb ik dit voorjaar ook nog een Ritmo cabrio aangeduwd die het niet deed.Barri zei:Forummers van het eerste uur hèPhoenixrood74 zei:@Barri en Idranor: hoe kennen jullie elkaar nu weer? Het is een klein wereldje...
Zo mag ik nog wel eens getuige zijn van een Ritmo cabrio die het niet doet
Vanaf 2006 (?) rijden we ook elk jaar samen de Nacht van Weesp en niet onverdienstelijk, moet ik zeggen!
Barri zei:Forummers van het eerste uur hèPhoenixrood74 zei:@Barri en Idranor: hoe kennen jullie elkaar nu weer? Het is een klein wereldje...
Zo mag ik nog wel eens getuige zijn van een Ritmo cabrio die het niet doet
Vanaf 2006 (?) rijden we ook elk jaar samen de Nacht van Weesp en niet onverdienstelijk, moet ik zeggen!
Wouter82 zei:Ook weer terug na een zeer geslaagde dag in het (Zeeuws-)Vlaamse
![]()
dobbelsteentjes82 zei:Dubieus cadeautje dat inmiddels weer veilig is opgeborgen
Goedendag zei:Van wie is die groene suzuki cappuchino? Dat blijft een leuke auto, de suzuki dealer in apeldoorn is er volgens mij fan van.
En van wie is die polo?
Hij zal weinig moeite hoeven doen om hem in elk geval in deze staat te houden, lelijker kan eigenlijk al niet.Barri zei:Goed merk Robert!! Maar hou m wel een beetje bij he!![]()
Wel een auto die heel mooi in 'ons' wagenpark zou passen!isla zei:Die Paseo had niets met EMW te doen!
Moderator
Phoenixrood74 zei:En jullie hebben maar liefst twee K70's gezien;
Eddy C zei:De K70 is dus een EMVW?
@Simca 1006, ik ben toch wel benieuwd wat die vier zwarte puntjes op je achterbumper zijn? Centraal geplaatste parkeersensoren of Illuminati?