A
Anoniem
Guest
Tjaa, ik kan alleen antwoord uit eigen ervaring vertellen en dat is dat ik een 500C TwinAir echt een fantastisch rijdende auto vind, zitpositie moet je ding zijn (de vrouw vind het helemaal geweldig!) maar qua power ben ik er echt meer dan tevreden mee. Ja, ik moet er eerlijk bij zeggen dat we graag een Abarth 595C zouden halen, die staat ook zeer hoog op onze lijst. Maar voor het geld wat die (facelift) krengen kosten kan ik veel andere leuke auto's of dingen kopen/doen.
De TwinAir heeft mij voornamelijk verbaasd tijdens de rondreis naar Zuid-Frankrijk en Italië, juist de heuvels op was de power altijd juist aanwezig. (op de snelweg merkte je bij andere auto's dat ze soms terugvielen terwijl aan 1 stuk door konden.) Nadelen vond ik het gemis van een 6e versnelling (maar volgens mij heeft de Abarth dat ook niet?) en een cruise control op die lange afstand.
Verder kan ik de zoektocht niet anders dan toejuichen, want zitten leuke auto's bij. :T
De TwinAir heeft mij voornamelijk verbaasd tijdens de rondreis naar Zuid-Frankrijk en Italië, juist de heuvels op was de power altijd juist aanwezig. (op de snelweg merkte je bij andere auto's dat ze soms terugvielen terwijl aan 1 stuk door konden.) Nadelen vond ik het gemis van een 6e versnelling (maar volgens mij heeft de Abarth dat ook niet?) en een cruise control op die lange afstand.
Verder kan ik de zoektocht niet anders dan toejuichen, want zitten leuke auto's bij. :T