Korte update na inmiddels bijna een maand onderweg te zijn. Veel kilometers gemaakt en nog altijd blij met de gemaakte keuze. Uiteraard vind je altijd wat puntjes van ergernis nadat je aan auto wat langer rijdt maar de meeste daarvan zijn inmiddels ook al opgelost. Dat waren voornamelijk wat lak defecten die ik niet opgemerkt heb tijdens de aankoop. De algehele staat van de lak verdient nog altijd liefde maar dat komt nog wel. Ik kan me in de Macan geen rit herinneren zonder regen en wassen heeft tot nu toe niet langer als 1 dag zichtbaar effect gehad....
Inmiddels wat (hele) kleine veranderingen doorgevoerd:
Zwarte vertieldopjes en zwart lood (ja de velgen hebben nog veel liefde nodig)
De his and hers sleutel:
De halogeen instapverlichting vervangen:
Voor:
Na:
En van junior nog een klein cadeautje gekregen:
Verder een weekend naar Knokke geweest, daar waar in plaats van een Golf op elke hoek van de straat een Macan staat en de euro 98 € 1,50 kost
Als het goed weer wordt dan is mijn plan de velgen te demonteren, deze weer zo goed als nieuw te maken en de naven en klauwen op te knappen. Vooral op de voorste klauwen is de lak niet al te best meer. Dan natuurlijk de vraag, wat doen we met de kleur? Zwart kan uiteraard, of een leuke kleurtje erop? Geel zie je vaak op een Porsche en heeft op dit moment ook mijn voorkeur. Rood had ik op de Audi en staat eigenlijk bijna altijd goed. Beide halen wel een beetje de ingetogen looks van de auto weg. Stof tot nadenken totdat de zon weer eens doorbreekt.
Overigens is de A6 lokaal verkocht en heb ik mijn "eigen auto" al meerdere malen zien rijden. Best gek, heb hem tijdens mijn bezit alleen van binnen gezien tijdens het rijden