Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Wat een prachtige fauteuil staat daar in jouw garage!
En die auto en wielen mogen er ook zeker zijn.![]()
@Jay DoubleYou zo denk ik er ook over. Dankje!
Misschien die autoboer in Heerenveen zuid een beetje in de gaten houden, die heeft best wel vaak hele fraaie A6-en staan.Daarnaast valt mij op dat ze maar weinig worden aangeboden met volleder, vind ik gek op die categorie auto's en zou ik het liefste wel hebben.
En zeker als je er Audi-naafkapjes opzet zal het de meesten niet eens opvallen.
Misschien die autoboer in Heerenveen zuid een beetje in de gaten houden, die heeft best wel vaak hele fraaie A6-en staan.
Eens inderdaad. Maar qua contrast altijd goed om of dezelfde kleur te hebben of echt contrasterend.Eigenlijk is de één te donker, en de ander te licht![]()
In Joure zit er ook eentje, beetje een afsplitsing van die in Heerenveen.
Zowel met die AutoWalinga, als die Germany dealer vind ik het verrekte moeilijk zakendoen. Heb al tijden het idee dat ze het liefste verkopen aan mensen met teveel geld, gouden kettingen en liefste een deel zwart betaald. Kan dat niet hard maken, is een gevoel. Maar na een paar pogingen een deal te sluiten kom ik er niet weer.
Bij een van die tenten kwam ik een keer voor een proefrit, ik had de auto van te voren al bekeken, afspraak gemaakt, vrouw was ook mee. Zij stapt in die auto en zegt tegen mij: "nou, dat bruine leer is niet het mooiste...".
Waarop de verkoper, die het hoorde, maar tegen wie dus niet gesproken werd, zei: "nou, als je m niet mooi vindt, hoef je ook niet mijn auto vies te rijden met een proefrit". Ik heb m 5 tellen verbaasd aangekeken en we zijn weggegaan. Nooit weer...
On topic, ben het eens met de mening dat het ene naafkapje te donker is, de andere te licht. Maar als ik moest kiezen, dan werd het de donkere.
Gisteren een mini mini meeting gehad met @ketelapper en zijn bijzonder fraaie A8 bewonderd.
Et is mij bij Germany dealer ook nooit gelukt, mijn pa dan weer wel. Ik deel je gevoel wel enigszins, veel Urk enzo onder de klanten. Auto Walinga ben ik nog nooit binnen geweest. Ik bedoelde Luxe Wagen in Joure, daar ben ik erg fijn geholpen.Zowel met die AutoWalinga, als die Germany dealer vind ik het verrekte moeilijk zakendoen. Heb al tijden het idee dat ze het liefste verkopen aan mensen met teveel geld, gouden kettingen en liefste een deel zwart betaald. Kan dat niet hard maken, is een gevoel. Maar na een paar pogingen een deal te sluiten kom ik er niet weer.
Oeps, met de gezellige babbels eigenlijk niet eens aan fotootje gedacht...Waar zijn de foto's van A14 en 12 cilinders
met mild batterijgeweld dan? Mooi, die twee nieuwe forumaanwinsten bij elkaar!
Dan zijn we voorlopig wel weer klaar. Al zag ik gisteren ook een mooie set contrasterende gordels....![]()
Al met al een gevalletje "had ik eerder moeten doen". Eigenlijk altijd op het randje gezeten of aanhangers die eigenlijk niet mogen met enkel B. Nu voor eens en altijd mee afgerekend. Examen stelt werkelijk niks voor, ik denk max 20 minuten gereden waarvan 5 stilstaand voor een spoorweg overweggang
Ook de buitenverlichting (breedte-lichten) in LED?Tevens wat upgrades aan de caravan gedaan,
Mooi 20 centimeter 21e eeuw op een rijdend stuk geschiedenis
Aan je vriendin voorstellen om de caravan te wrappen in gletscherwit metallic met lakzwarte streep, is zeker de afslag naar vrijgezelligheid? Twee winterwielen van de A6 er onder en Pimp my ride goes camping![]()
Moderator