Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Engineer2 zei:Forumer Wouter82 heb ik dit keer niet gezien.
Engineer2 zei:Deel 2 (sorry voor diegene die het niet interesseert maar ik heb een fascinatie om het verhaal achter het ontwerp en de ontwikkeling te weten)
A3-White zei:Erg leuk, vriend van mij in de states, Italiaanse family, heeft een 164, zeer gelikt, en alleen voor de zomermaanden. Was dit niet het laatste model voor Alfa voordat men niets meer verkocht in de VS?
Zoiets noemen we karakterEngineer2 zei:(een van de digits doet het soms niet...)
Dennis67 zei:Deze beste man was coureur indertijd als ik het goed begrepen. Formule 1 of DTM. Wie het weet mag het zeggen.
volgens mij is dit Alessandro Nannini.
Hij heeft tussen 1986 en 1990 F1 gereden en na een helikoptercrash in 1990 is hij gaan racen voor Alfa in de DTM.![]()
Moderator
Engineer2 zei:En een forum beroemdheid! Ik heb je zelf niet gezien Wouter, wel veel anderen van het forum hier. Ik ben dan ook geen lid van EMW (en je zou kunnen zeggen dat mijn wagenpark niet helemaal EMW waardig is).
Je post is vanaf het begin al een beginnend broodje aap, maar door bovengenoemde zin is het voor mij definitief een kletsverhaal wat je ophangt.Engineer2 zei:Die laatste werd teruggegeven met de opmerking dat de auto er nu eenmaal niet voor gemaakt was om 2,5 uur aan een stuk in de regen te rijden.![]()
P. Klieder zei:Je post is vanaf het begin al een beginnend broodje aap, maar door bovengenoemde zin is het voor mij definitief een kletsverhaal wat je ophangt.Engineer2 zei:Die laatste werd teruggegeven met de opmerking dat de auto er nu eenmaal niet voor gemaakt was om 2,5 uur aan een stuk in de regen te rijden.![]()