Coupe life
Kilometervreter
Nee, ik schrok nogal van de entree en parkeerprijzen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zag het al voorbijkomen. Ben dan al in Buren op de zondag en moet zaterdag thuis zijn anders had ik de 5 nog wel ff uitgelaten.Voor de geinteresseerde Fransrijders, volgend weekend is er weer een Renaultoloog bij Sevenum. Helaas geen festival met overnachting meer. Het evenement, nu Renaultoloog Meeting & Markt geheten, vind nu plaats bij Gemeenschapshuis Evertsoord, Patersweg 22.
![]()
Hey, hier nog zo'n 'instapper'. Ik zal er (helaas) niet bij zijn komend weekend want we zijn op vakantie (van de Belgische Ardennen, via Luxemburg naar de Franse Vogezen) met de .... BMW 330e touring.hahaha dat had ik nog niet eens gezien! ;-) ouwe lullen zijn we tegenwoordig!
Wie zijn er nog op het concours trouwens komend weekend? Wordt wel weer de moeite waard verwacht ik.
Tja, hier (helaas) ook, ondanks na 15 jaar eindelijk geen VAG-restrictie meer, geen Franse auto.
Dit is hoofdzakelijk veroorzaakt door mijn unieke eisen (6 zitter met min. 1500 kg trekgewicht).
Dat is ook wel de reden dat ik de eend vooral als boodschappen/lol autootje gebruik in de buurt.. Ik zou er niet zomaar een een lang stuk mee op de snelweg gaan rijden.Haha, gezien m’n nickname ja!
Heb het hier al eens neergepend…maar in het huidige verkeer werd ik uiteindelijk steeds minder gelukkig van een A type Citroën. Ik kijk er nog steeds graag naar maar erin rijden is aan mij niet meer besteed.
De agressie van andere weggebruikers is onbeschrijfelijk jegens iets wat blijkbaar te langzaam gaat.
Laatste jaren nam dat enorm toe. Niet alleen in NL maar ook op de vakantietripjes in het buitenland die we vaak deden.
Zoals velen van de groep destijds heeft het weinig meer met Frans te maken.
Leuk. Kom ik met mijnOndanks dat we allemaal druk zijn enzo, misschien leuk om in het voorjaar weer eens een 'Fransrijders' meet te doen?
Ik stel graag mijn 'mancave' ter beschikking.
Met name de kwaliteit was bij ons (WOF en -ster) de reden. Met de vele storingen van de overigens heerlijk rijdende 3008 kon ik leven, maar de echte mankementen als een bevroren dashboard, schakelaars die domweg in de deur vallen, auto's die weigeren te starten omdat een sleutel niet herkend wordt of denken dat er geen olie in zit....Heb wel m’n best gedaan maar er is simpelweg weinig leuk nieuw Frans nog te kiezen. Of het is kwalitatief ondermaats of het is onbetaalbaar. Vaak ook nog een combinatie van die 2.
Renault Rafale is prachtig maar enorm kostbaar en lease technisch dramatisch. Peugeot is kwalitatief dramatisch geworden. Citroën C5X in de lease niet te betalen en helaas ook voorzien van Stellantis prul, net als Peugeot.
DS blijft over, hebben prachtige modellen maar ook hier het Stellantis verhaal…
Dan dus maar een Mercedes-Benz met bewezen goeie - deels Franse!- techniek. Ook nog betaalbaar in leaseconstructie.
De tijd dat je een leuk aangeklede betrouwbare lage Franse C of D segment auto kon kiezen voor een net tarief is voorbij.
Leuk idee, maar ik kom Japans, Koreaans of Germaans.Toch blijft het leuk om van jullie allemaal weer af en toe wat te lezen!
Nu het hier weer een beetje leeft, heb ik de smaak te pakken gekregen...
Sinds vorige week staat er een lichtgroene 1007 1.4 Gentry op de parkeerplaats bij mijn stalling.
Vooralsnog moet hij wel buiten slapen en mag de aanhanger binnen blijven.
Wat moet ik er mee? Geen idee nog, maar ik heb iemand er van verlost zullen we maar zeggen.
Ach, ik help graag iemand uit de brand. Nee, geen foto's.
Ondanks dat we allemaal druk zijn enzo, misschien leuk om in het voorjaar weer eens een 'Fransrijders' meet te doen?
Ik stel graag mijn 'mancave' ter beschikking.
Met name de kwaliteit was bij ons (WOF en -ster) de reden. Met de vele storingen van de overigens heerlijk rijdende 3008 kon ik leven, maar de echte mankementen als een bevroren dashboard, schakelaars die domweg in de deur vallen, auto's die weigeren te starten omdat een sleutel niet herkend wordt of denken dat er geen olie in zit....
Als je dan vervolgens in een Toyota stapt die het gewoon doet en blijft doen, was dit voor ons een doorslaggevende reden. Dus ik snap de keuze voor een auto met bewezen techniek helemaal.
Maar goed, zij reed ook lekker.![]()